http://www.kowbojki.pl Czy dziewczyny umieja się bić? http://www.kowbojki.pl Nie pamiętam już nawet kiedy przestało mnie cieszyć cokolwiek w życiu http://www.kowbojki.pl Dla mnie Kobiety to... http://www.kowbojki.pl Wy se na serio http://www.kowbojki.pl Nie pamiętam już nawet kiedy przestało mnie cieszyć cokolwiek w życiu http://www.samosia.pl Lizanie stóp http://www.samosia.pl Jak dać mu to do zrozumienia? http://www.kowbojki.pl Moj ojciec byl policjantem gdybym mial faceta policjanta to bym nie wytrzymal http://www.kowbojki.pl Znowu zaczołem pić http://www.kowbojki.pl Moj ojciec byl policjantem gdybym mial faceta policjanta to bym nie wytrzymal http://www.samosia.pl Dziewczyna zapytała się czy może zaprosić swoją koleżankę na noc http://www.samosia.pl Dziewczyna zapytała się czy może zaprosić swoją koleżankę na noc http://www.samosia.pl Nwm co mam zrobic http://www.kowbojki.pl Czasem tak myślę że lepiej się zabić.. Po co ciągle tylko walczyć i walczyć i walczyć http://www.samosia.pl Mam tylko swojego chlopaka, nie mam innych znajomych, balam sie ludzi a teraz czuje taka samotna i bym chciala miec znajomych http://www.samosia.pl Mam tylko swojego chlopaka, nie mam innych znajomych, balam sie ludzi a teraz czuje taka samotna i bym chciala miec znajomych http://www.samosia.pl Pomoc prawna dla firmy http://www.kowbojki.pl Ola, kochana przyjaciółko, stwardniał mi penis od myśli o Tobie... Wyobrażam sobie kopulację z Tobą niczym z seksowną mamuśką :> http://www.samosia.pl Jak dać mu to do zrozumienia? http://www.samosia.pl Podgladanie siostry http://www.samosia.pl Natretne mysli , jak sie pozbyc http://www.samosia.pl Czy spotykać się z tą dziewczyną? http://www.samosia.pl Czy spotykać się z tą dziewczyną? http://www.samosia.pl Jak dać mu to do zrozumienia? http://www.kowbojki.pl Wczoraj rozmawiałem z pewną kobietą. http://www.samosia.pl Natretne mysli , jak sie pozbyc http://www.kowbojki.pl W ogóle mam bekę z babsztyli na ulicach, bo... http://www.samosia.pl Czy spotykać się z tą dziewczyną? http://www.samosia.pl Dziewczyna zapytała się czy może zaprosić swoją koleżankę na noc http://www.kowbojki.pl Ola, kochana przyjaciółko, stwardniał mi penis od myśli o Tobie... Wyobrażam sobie kopulację z Tobą niczym z seksowną mamuśką :> http://www.samosia.pl Nwm co mam zrobic http://www.kowbojki.pl Ola, kochana przyjaciółko, stwardniał mi penis od myśli o Tobie... Wyobrażam sobie kopulację z Tobą niczym z seksowną mamuśką :> http://www.kowbojki.pl Wy se na serio http://www.samosia.pl Dziewczyna zapytała się czy może zaprosić swoją koleżankę na noc http://www.kowbojki.pl W ogóle mam bekę z babsztyli na ulicach, bo... http://www.kowbojki.pl Nie pamiętam już nawet kiedy przestało mnie cieszyć cokolwiek w życiu http://www.samosia.pl Mam tylko swojego chlopaka, nie mam innych znajomych, balam sie ludzi a teraz czuje taka samotna i bym chciala miec znajomych http://www.samosia.pl Natretne mysli , jak sie pozbyc http://www.samosia.pl Lizanie stóp http://www.kowbojki.pl Nie pamiętam już nawet kiedy przestało mnie cieszyć cokolwiek w życiu http://www.kowbojki.pl Czasem tak myślę że lepiej się zabić.. Po co ciągle tylko walczyć i walczyć i walczyć http://www.samosia.pl Pomoc prawna dla firmy http://www.samosia.pl Podgladanie siostry http://www.samosia.pl Podgladanie siostry http://www.kowbojki.pl Czy dziewczyny umieja się bić? http://www.kowbojki.pl Czasem tak myślę że lepiej się zabić.. Po co ciągle tylko walczyć i walczyć i walczyć http://www.kowbojki.pl Dla mnie Kobiety to... http://www.kowbojki.pl Wy se na serio http://www.kowbojki.pl Moj ojciec byl policjantem gdybym mial faceta policjanta to bym nie wytrzymal http://www.kowbojki.pl Moj ojciec byl policjantem gdybym mial faceta policjanta to bym nie wytrzymal http://www.kowbojki.pl Znowu zaczołem pić http://www.samosia.pl Podobają się wam moje cycki ? http://www.kowbojki.pl Wy se na serio http://www.samosia.pl Podobają się wam moje cycki ? http://www.samosia.pl Pomoc prawna dla firmy http://www.kowbojki.pl Dla mnie Kobiety to... http://www.kowbojki.pl Wczoraj rozmawiałem z pewną kobietą. http://www.kowbojki.pl Czasem tak myślę że lepiej się zabić.. Po co ciągle tylko walczyć i walczyć i walczyć http://www.kowbojki.pl Ola, kochana przyjaciółko, stwardniał mi penis od myśli o Tobie... Wyobrażam sobie kopulację z Tobą niczym z seksowną mamuśką :> http://www.kowbojki.pl W ogóle mam bekę z babsztyli na ulicach, bo... http://www.kowbojki.pl Czy dziewczyny umieja się bić? http://www.samosia.pl Lizanie stóp http://www.kowbojki.pl Czy dziewczyny umieja się bić? http://www.kowbojki.pl W ogóle mam bekę z babsztyli na ulicach, bo... http://www.kowbojki.pl Wczoraj rozmawiałem z pewną kobietą. http://www.samosia.pl Podobają się wam moje cycki ? http://www.kowbojki.pl Wczoraj rozmawiałem z pewną kobietą. http://www.kowbojki.pl Dla mnie Kobiety to... http://www.samosia.pl Podobają się wam moje cycki ? http://www.kowbojki.pl Znowu zaczołem pić http://www.kowbojki.pl Znowu zaczołem pić
paulinka97
paulinka97
12.11.11, 21:30 | Gimnazjum | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Obok zdań zawierających prawdziwe informacje wpisz literę P, a obok zawierających fałszywe informacje – literę F

1. Organami mszaków są liście, łodygi i korzenie
2. Sporofit mszaków ma postać nieulistnionej łodyżki
3. Na szczycie sporofitu powstają rodnie i plemnie
4. Gametofit mszaków ma postać ulistnionej łodyżki
5. Gametofit u mszaków nie przeprowadza procesu fotosyntezy
6. Z rodni po zapłodnieniu wyrasta ulistniona łodyżka



6 pkt
Czym są punkty?

Najlepsza odpowiedź:

gość
gość | 17.11.11, 10:14


1.P
2.F
3.P
4.F
5.F
6.F

(1)

  • gość
    gość | 17.11.11, 10:14


    1.P
    2.F
    3.P
    4.F
    5.F
    6.F


Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]