http://www.kowbojki.pl Czy metr w biodrach to dużo? http://www.samosia.pl EJ XDD chcialbym zeby mnie jakas dziewczyna poderwala i zaczela calowac przy plocie XDD http://www.kowbojki.pl Czy metr w biodrach to dużo? http://www.samosia.pl Nawet na samosi mnie nie chca XDD jprd XD ide z tąd http://www.kowbojki.pl Te foto wrzucone kilka godz.temu lo:ko aka panktos aka 7? http://www.kowbojki.pl Męczę się! http://www.kowbojki.pl Te foto wrzucone kilka godz.temu lo:ko aka panktos aka 7? http://www.samosia.pl NO, CHŁOPAKI, ŚCIĄGAĆ GACIE. POKAZYWAĆ CO TAM MACIE!!! http://www.samosia.pl I jak tam prezenty? http://www.samosia.pl Nawet na samosi mnie nie chca XDD jprd XD ide z tąd http://www.samosia.pl Przybywam z roku 2130, zadawajcie pytania http://www.kowbojki.pl Pochwalcie sie co dostaliscie na gwiazdke? http://www.kowbojki.pl Te foto wrzucone kilka godz.temu lo:ko aka panktos aka 7? http://www.kowbojki.pl Dostałam! http://www.samosia.pl Samotnosc...? http://www.samosia.pl EJ XDD chcialbym zeby mnie jakas dziewczyna poderwala i zaczela calowac przy plocie XDD http://www.kowbojki.pl Pochwalcie sie co dostaliscie na gwiazdke? http://www.kowbojki.pl Ulubiony kowboj/kowbojka http://www.samosia.pl Coś nie tak http://www.samosia.pl Przybywam z roku 2130, zadawajcie pytania http://www.kowbojki.pl Dostałam! http://www.kowbojki.pl Ale lipa... :/ Jak z tego wybrnąc? http://www.kowbojki.pl Ale lipa... :/ Jak z tego wybrnąc? http://www.samosia.pl Coś nie tak http://www.samosia.pl I jak tam prezenty? http://www.kowbojki.pl Pochwalcie sie co dostaliscie na gwiazdke? http://www.kowbojki.pl Te foto wrzucone kilka godz.temu lo:ko aka panktos aka 7? http://www.kowbojki.pl Ulubiony kowboj/kowbojka http://www.kowbojki.pl Czy uprawialiście kiedyś seks ? http://www.samosia.pl Co dostaliście pod choinkę samośki? http://www.kowbojki.pl Czy zdarzyło się Wam,że Wasza dziewczyna płakała podczas "wstępu"? http://www.samosia.pl 17 letnia dziewica http://www.kowbojki.pl Męczę się! http://www.samosia.pl Pewnie śpicie http://www.kowbojki.pl Ulubiony kowboj/kowbojka http://www.kowbojki.pl Za chwile zamierzam dokonać świątecznego aktu... http://www.kowbojki.pl Czy metr w biodrach to dużo? http://www.kowbojki.pl Czy zdarzyło się Wam,że Wasza dziewczyna płakała podczas "wstępu"? http://www.kowbojki.pl Za chwile zamierzam dokonać świątecznego aktu... http://www.kowbojki.pl Męczę się! http://www.kowbojki.pl Pochwalcie sie co dostaliscie na gwiazdke? http://www.samosia.pl Samotnosc...? http://www.samosia.pl I jak tam prezenty? http://www.kowbojki.pl Czy zdarzyło się Wam,że Wasza dziewczyna płakała podczas "wstępu"? http://www.kowbojki.pl Czy uprawialiście kiedyś seks ? http://www.kowbojki.pl Za chwile zamierzam dokonać świątecznego aktu... http://www.kowbojki.pl Męczę się! http://www.samosia.pl Co dostaliście pod choinkę samośki? http://www.kowbojki.pl Czy metr w biodrach to dużo? http://www.kowbojki.pl Czy zdarzyło się Wam,że Wasza dziewczyna płakała podczas "wstępu"? http://www.kowbojki.pl Czy uprawialiście kiedyś seks ? http://www.samosia.pl Samotnosc...? http://www.samosia.pl NO, CHŁOPAKI, ŚCIĄGAĆ GACIE. POKAZYWAĆ CO TAM MACIE!!! http://www.samosia.pl Coś nie tak http://www.kowbojki.pl Ale lipa... :/ Jak z tego wybrnąc? http://www.samosia.pl 17 letnia dziewica http://www.samosia.pl Pewnie śpicie http://www.kowbojki.pl Ale lipa... :/ Jak z tego wybrnąc? http://www.kowbojki.pl Czy uprawialiście kiedyś seks ? http://www.kowbojki.pl Za chwile zamierzam dokonać świątecznego aktu... http://www.kowbojki.pl Dostałam! http://www.kowbojki.pl Ulubiony kowboj/kowbojka http://www.kowbojki.pl Dostałam!
gość
gość
07.01.12, 20:55 | Szkoła podstawowa / Muzyka (wypracowanie)
Zgłoś

Wypracowanie na muzykę:) Co to za muzyka???

Na ścianie masz, kolekcję swoich barwnych wspomnień.
Suszony kwiat, naszyjnik,wiersz i liść ..
Już tyle lat przypinasz szpilką na tej słomie,
to wszystko,co cenniejsze jest niż skarb.

ref.;I świeć przykładem,świeć!
I leć w przestworza,leć!
I nieś ze sobą wieść,
ze być harcerzem chcesz!



Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]