http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy
marcinek666
marcinek666
21.10.13, 18:24 | Szkoła podstawowa | Biologia (zadanie)
Zgłoś

1. jak oszczędzać energię w domu? 2. jak oszczędzać wodę w domu? 3. ja

1. jak oszczędzać energię w domu?
2. jak oszczędzać wodę w domu?
3. jak oszczędzac swiatło w domu?
4. jak segregować śmieci w domu?


nie trzeba odpowiedziec na wszystkie:)
dzięki:)

3 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 23.10.13, 05:10

    3. Nie zostawiać włączonego światła w pokoju, gdzie się nie przebywa.
    2. Brać prysznic zamiast kąpać się w wannie, myć zęby nie przy włączonym kranie, myś naczynia nie przy odkręconym kranie etc.
    1. Nie zostawiać włączonego do prądu radia, drukarki, jak sie ich nie używa, nie zostawiać włączonych telewizora, komputera, jak się z nich nie korzysta.
    4. Używać oddzielnych pojemników na plastik, odpadki organiczne, szkło, papier.

  • gość
    gość | 24.10.13, 15:10

    Energia:
    Po wyjściu z pokoju gasimy światło, gdy nie oglądamy TV, schodzimy z komputera, wyłączamy go... żarówki energooszczędne...
    Woda:
    Kąpiel pod prysznicem, do mycia zębów kubeczek...
    Światło:
    Sytuacja z pokojem i żarówką...
    Śmieci:
    Odpady organiczne do kosza... natomiast papier, szkło, metal, plastik do odpowiednich worków lub pojemników :)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]