http://www.kowbojki.pl Ale mnie zgaga pali :/ http://www.kowbojki.pl Zielona mam taki problem nie dał mi tego pisma http://www.kowbojki.pl Zielona mam taki problem nie dał mi tego pisma http://www.kowbojki.pl Zielona mam taki problem nie dał mi tego pisma http://www.kowbojki.pl Zielona mam taki problem nie dał mi tego pisma http://www.kowbojki.pl Brzydko brzmi jak ktoś mówi "ciapate" paskudnie szanujcie ludzi http://www.kowbojki.pl Nie potnę tej ręki. Można odejść inaczej. http://www.kowbojki.pl Jakie to fajne.. Wystarczy wam cokolwiek napisać http://www.kowbojki.pl Jakie to fajne.. Wystarczy wam cokolwiek napisać http://www.samosia.pl Co sadzicie o spuscie na twarz? http://www.kowbojki.pl Tak strasznie mi niedobrze.. http://www.samosia.pl Messenger - jak odzyskać zdjęcia z konwersacji? http://www.kowbojki.pl SzaryPanie, stworzyłeś Ariadnę niż Żuławski Sophie Marceau http://www.kowbojki.pl SzaryPanie, stworzyłeś Ariadnę niż Żuławski Sophie Marceau http://www.kowbojki.pl Nie potnę tej ręki. Można odejść inaczej. http://www.samosia.pl Kocham damską bieliznę. http://www.kowbojki.pl Ale mnie zgaga pali :/ http://www.kowbojki.pl Brzydko brzmi jak ktoś mówi "ciapate" paskudnie szanujcie ludzi http://www.kowbojki.pl Co macie dziś na obiad http://www.samosia.pl Problemy ze zwolnieniem się z pracy. http://www.kowbojki.pl Same tu pedauy i tro(le? http://www.samosia.pl Problemy ze zwolnieniem się z pracy. http://www.kowbojki.pl Nie potnę tej ręki. Można odejść inaczej. http://www.samosia.pl Pomoże ktoś? ekstrakcja zęba http://www.kowbojki.pl SzaryPanie, stworzyłeś Ariadnę niż Żuławski Sophie Marceau http://www.samosia.pl Pomoże ktoś? ekstrakcja zęba http://www.kowbojki.pl Same tu pedauy i tro(le? http://www.kowbojki.pl Jakie to fajne.. Wystarczy wam cokolwiek napisać http://www.kowbojki.pl Ciesze sie ze wyszedlem, zaczepil mnie koles http://www.kowbojki.pl Ale mnie zgaga pali :/ http://www.kowbojki.pl SzaryPanie, stworzyłeś Ariadnę niż Żuławski Sophie Marceau http://www.samosia.pl Dlaczego p e d l s t w o jest modne http://www.kowbojki.pl Tak strasznie mi niedobrze.. http://www.samosia.pl Callmemaster a ty wciąż lajkujesz własne posty xD http://www.kowbojki.pl Ciesze sie ze wyszedlem, zaczepil mnie koles http://www.kowbojki.pl Ale mnie zgaga pali :/ http://www.kowbojki.pl Co macie dziś na obiad http://www.kowbojki.pl Same tu pedauy i tro(le? http://www.kowbojki.pl Jakie to fajne.. Wystarczy wam cokolwiek napisać http://www.samosia.pl Halo, czy ktoś tu jeszcze jest? http://www.kowbojki.pl Ciesze sie ze wyszedlem, zaczepil mnie koles http://www.kowbojki.pl Ciesze sie ze wyszedlem, zaczepil mnie koles http://www.kowbojki.pl Nie potnę tej ręki. Można odejść inaczej. http://www.kowbojki.pl Tak strasznie mi niedobrze.. http://www.kowbojki.pl Co macie dziś na obiad http://www.samosia.pl Messenger - jak odzyskać zdjęcia z konwersacji? http://www.samosia.pl Lubię dostawać róże, ale nie dlatego, że kocham swojego faceta http://www.samosia.pl Sprzedam dziewictwo http://www.kowbojki.pl Brzydko brzmi jak ktoś mówi "ciapate" paskudnie szanujcie ludzi http://www.kowbojki.pl Same tu pedauy i tro(le? http://www.kowbojki.pl Brzydko brzmi jak ktoś mówi "ciapate" paskudnie szanujcie ludzi http://www.kowbojki.pl Tak strasznie mi niedobrze.. http://www.kowbojki.pl Co macie dziś na obiad
rudy
rudy
24.10.13, 14:10 | Szkoła podstawowa | Biologia (zadanie)
Zgłoś

1.jak rośliny przystosowały się do życia na pustyni. 2.zwierzęta pusty

1.jak rośliny przystosowały się do życia na pustyni.

2.zwierzęta pustyń.

3.dzięki czemu węzę mogą połykać pokarm w całości.

4.Jak zwierzęta przystosowały sie do trudnych warunków pustynnych.

5.czym zajmują się mieszkańcy pustyń.

6.czym jest i co uprawiane jest w oazach?

7. znaczenie ropy naftowej dla krajów arabskich.

7 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(3)

  • gość
    gość | 25.10.13, 07:58

    1.Na pustyni nie ma duzo kwiatow :) .ale podam na kaktusa
    -Posiadają grube łodygi,liscie przekształcone w ciernie
    2.Wielbłąd,Lis pustynny,Myszoskoczek,Mucha Tse Tse
    3.Węże posiadają aparat szczękowy umożliwiający niezwykle szerokie rozwarcie szczęk = połykanie ofiar w całości. Połykanie polega na nasuwaniu się węża na swoją ofiarę. Jest to możliwe dzięki bardzo ruchliwej trzewioczaszce, oraz specyficznemu ułożeniu podskórnych naczyń krwionośnych, które tworzą sieć zmieniających kształt rombów.
    4.Myszoskoczek
    5.Ogólnie Handlem
    6.Oaza to koryto rzeczne gdzie jest "bujna" roslinnosc.Nie wiem czy sie tam cos uprawia.
    7.Dzięki ropie naftowej kraje arabskie sa bogate.(Np:Stac ich na przeprowadzenie szosy przez pustynie:d)

  • gość
    gość | 25.10.13, 09:30

    1.
    Sukulenty-aloesy, agawy, kaktusy, mają grube, mięsiste łodygi i liście, które gromadzą w sobie wodę.

    Kserofity(suchorośla)-przystosowane są do długotrwałej suszy dzięki drobnym liściom i kolcom (zmniejszona powierzchnia parowania). Mają również rozbudowany i długi system korzeniowy, dzięki czemu mogą czerpać wodę z grubszych warstw.

    2.
    myszoskoczek, skorpiony, jeż, lis pustynny, żmija pustynna, grzechotnik rogaty

    4.
    wielbłąd-gromadzi tłuszcz w garbach, podczas spalania tłuszczu powstaje woda,może szybko biegać (może nawet pokonać 100km)
    fenek-długie uszy oddają więcej ciepła
    jaszczurki, węże, skorpiony-prowadzą nocny tryb życia

    5.Mieszkańcy pustyń zajmują się hodowlom wielbłądów, owiec i kóz. Ludność osiadła zajmuje się rolnictwem,rzemiosłem i handlem.

    6.
    Oazy znajdują się na Saharze. Uprawia się bananowce, Czytaj całość »

  • gość
    gość | 25.10.13, 21:09

    Miałam to dziś na przyrodzie ;p Ale tylko niektóre. xd
    1. Jaszczurki,owady, pająki, nietoperze, żmije pustynne, grzechotniki rogate, węże, myszoskoczki.
    2. Kaktusy, palmy daktalowe, cytrusy, banany, warzywa, zboża, pszenica, bób.
    3.-
    4. Wszystkie zwierzęta pustynne upalne dni spędzają w ukryciu -oprócz jaszczurek. Żmija pustynna i grzechotnik rogaty polują na małe gryzonie. Wielbłądy gromadzą tłuszcz w swoim garbie, skąd uzyskują wodę. Węże mogą żyć w różnych środowiskach- na ziemi, pod nią i na drzewach.
    5.-
    6.-
    7.-

    Sory, że tylko tyle :)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]