http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.fanimal.pl Precz z nieusuniętymi jeszcze wulgarnymi wpisami Bezimennego !!! http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.samosia.pl Kondycja :) http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Która z was zostanie moją dziewczyną? http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.samosia.pl Przesłuchaj 5 razy i sie zakochaj <3 http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Rozbita.... :( Pomocy! :( ja juz nie moge! http://www.fanimal.pl Pies cały czas spi ..... http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.fanimal.pl Precz z nieusuniętymi jeszcze wulgarnymi wpisami Bezimennego !!! http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.fanimal.pl Pies cały czas spi ..... http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.samosia.pl Mam ochotę na seks http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.fanimal.pl Pies cały czas spi ..... http://www.fanimal.pl Pies cały czas spi ..... http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Co się dzieje z tym portalem dziś, bydło przyszło z kowbojek czy co? http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.fanimal.pl Precz z nieusuniętymi jeszcze wulgarnymi wpisami Bezimennego !!! http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.samosia.pl Co się dzieje z tym portalem dziś, bydło przyszło z kowbojek czy co? http://www.kowbojki.pl Jakie portale randkowe polecacie? http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.fanimal.pl Precz z nieusuniętymi jeszcze wulgarnymi wpisami Bezimennego !!! http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Rozbita.... :( Pomocy! :( ja juz nie moge! http://www.kowbojki.pl Jak namówić narzeczoną na testy ? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.kowbojki.pl Czemu ludzie dziękują bogu, gdy ktoś wyzdrowieje, albo przeżyje katastrofę drogową, gdzie inni ludzie poumierali? Gdyby bóg był taki wspaniały to by nie dopuścił do tej tragedii albo choroby. http://www.samosia.pl Mam ochotę na seks http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.fanimal.pl Pies cały czas spi ..... http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy
rudy
rudy
24.10.13, 07:30 | Szkoła podstawowa | Geografia (zadanie)
Zgłoś

1.Jakie działy gospodarki dominują w pasie : a)Nizin b)Wyżyn

1.Jakie działy gospodarki dominują w pasie : a)Nizin b)Wyżyn c)Pojezierzy d)Pobrzeży e)Gór 2.Jakie parki narodowe występują w górach ? Proszę o szybką pomoc (na jutro) ,z góry dzięki

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 26.10.13, 12:37

    2. Parki narodowe w górach polskich: -w Sudetach :Karkonoski Park Narodowy , Park Narodowy Gór Stołowych -w Karpatach: Bieszczadzki Park Narodowy, Gorczański Park Narodowy, Pieniński Park Narodowy, Tatrzański Park Narodowy,Babiogórski Park Narodowy, Magurski Park Narodowy, -w Górach Świętokrzyskich: Świętokrzyski Park Narodowy 1. a) Gospodarka Nizin Polskich : głównie rolnictwo, przemysł i usługi, Przemysł surowcowy: -gaz ziemny -węgiel brunatny -rudy miedzi W pasach nizinnych turystyka nie ma większego znaczenia , chodź jest kilka wyjątków , takich jak : Warszawa , która jest często odwiedzanym miastem , przez turystów. b)Wyżyn : głównie : górnictwo, koksownictwo,energetyka, rolnictwo tutaj nie odgrywa większego znaczenia,

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]