http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Faceci ociekają bo nie chce byc kurą domową http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.kowbojki.pl Faceci ociekają bo nie chce byc kurą domową http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Faceci ociekają bo nie chce byc kurą domową http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Faceci ociekają bo nie chce byc kurą domową http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.kowbojki.pl Faceci ociekają bo nie chce byc kurą domową http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Ile kosztuje miesięcznie utrzymanie psa? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD
pitagoras
pitagoras
08.11.13, 18:40 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

1.Objętość graniastosłupa prawidłowego sześciokątnego jest równa 180√3

1.Objętość graniastosłupa prawidłowego sześciokątnego jest równa 180√3 cm. Krawędź podstawy ma długość 6cm. Oblicz wysokość tego graniastosłupa.

2. Objętość graniastosłupa prawidłowego trójkątnego wynosi 32√3 cm. Oblicz wysokość graniastosłupa, wiedząc, że jest ona dwukrotnie dłuższa od krawędzi podstawy.


Daję NAJJ :)

8 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 10.11.13, 14:22

    1.
    V = 180√3 cm
    a = 6cm
    H = ?
    Pp = 6* a√3/4
    Pp = 6* (6√3)/4
    Pp = 6*9√3
    Pp = 54√3
    V = Pp*H
    54√3*H = 180√3 |:√3
    54H = 180
    H = 180/54
    H = 10/3 cm

    2.
    V = 32√3 cm
    H = ?
    a = H/2
    V = a√3/4*H
    a√3/4*H = 32√3
    (1/2H)√3/4 *H = 32√3
    1/4H√3/4 *H = 32√3 |*4
    1/4H√3H = 128√3
    1/4√3 H = 128√3 |:√3
    1/4H = 128 |:1/4
    H = 512
    H = 512
    H = 8 cm

  • gość
    gość | 11.11.13, 15:11

    1.
    v=180pierwiastek z 3 cm sześciennych
    a=6cm
    v=pp*h
    180pierwiastek z 3 =6* 8do kwadratu*pierwiastek z 3/4 *h
    180pierwiastek z 3=108pierwiastków z 3/2*h
    180pierwiastków z 3=54pierwiastków z 3*h/pierwiastek z 3
    180=54*h/54
    3,3=h
    h=3,3cm



    2.

    V = 32√3 cm - objetość graniastosłupa prawidłowego trójkatnego
    H = 2*a
    a - krawędź podstawy ( trójkata równobocznego)
    hp = 1/2a*√3 - wzór na wysokość trójkata równobocznego
    H = ?
    Wyznaczam pole podstawy Pp
    Pp = 1/2*a*hp
    Pp = 1/2*a*1/2*a*√3
    Pp = 1/4*a*√3

    Obliczam bok a podstawy( trójkata równobocznego)
    V = 32√3 cm
    V = Pp*H
    Pp*H = 32√3 cm
    1/4*a*√3 *H = 32√3 cm /:√3
    1/4*a*H = 32
    1/4*a*2a = 32
    1/2 a = 32 /*2 Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]