http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Z kim z damosi poszedłbyś do kina? http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.samosia.pl Związek http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.samosia.pl Związek http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Z kim z damosi poszedłbyś do kina? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD
kowbojka
kowbojka
09.11.13, 18:59 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

1.Oblicz pole przekroju osiowego walca otrzymanego w wyniku obrotu: a)

1.Oblicz pole przekroju osiowego walca otrzymanego w wyniku obrotu:
a) kwadratu o boku długości 4cm wokół boku.
b) prostokąta o wymiarach 10cmx5cm wokół dłuższego boku.
2.Jaką długość ma tworzącą stożka jeśli promień podstawy ma długość 3cm, a wysokość stożka wynosi 10cm?
3.Jaką długość ma wysokość stożka, jeśli promień podstawy ma długość 4cm, a tworząca jest od niego 2 razy dłuższa?

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 10.11.13, 07:33

    1. w wyniku obrotu kwadratu o boku = 4cm otrzymamy walec o promieniu podstawy r=4cm i wysokosci h=4cm
    przekrojem osiowym bedzie wiec prostokat o bokach rownych:
    2πr=2π x 4= 8π cm
    oraz
    h= 4 cm
    Pole tego przekroju wyniesie= 4 x 8π=32 π cm

    podpunkt b:
    obracajac prostokat o wymiaach 10x5 cm wzdluz dluzszego boku otrzymamy walec o:
    r= 5 cm
    h= 10 cm

    pole przekroju osiowego bedzie kwadratem o wymiarach:
    2r x h= 10π x 10 = 100π cm

    2. dane r=3 cm, h=10 cm
    z tw. pitagorasa wynika ze:
    r+h=l gdzie l to tworzaca stozka
    l=3+10
    l=109
    l=pierwiastek z 109

    3. r stozka = 4 cm
    l stozka = 2r= 8 cm
    z tw. Pitagorasa: r+h=l
    h=l-r
    h= 64-16=48
    h = pierwiastek z 48= 4 pierwiastki z 3

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]