http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.samosia.pl Hallllllo http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.samosia.pl Dobry wieczór samosiexD http://www.samosia.pl Jak wam mija wieczór ? http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.fanimal.pl Co sie dzieje z moim chomikiem? http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.kowbojki.pl Mosiadz http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.samosia.pl Mam juz ich dość... http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.samosia.pl Obiekt westchnień i sympatii http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.samosia.pl Hallllllo http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.samosia.pl Dobry wieczór samosiexD http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.samosia.pl Jak wam mija wieczór ? http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.kowbojki.pl Mosiadz http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.kowbojki.pl Mosiadz http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.samosia.pl Hallllllo http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.kowbojki.pl Mosiadz http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.samosia.pl Chcę dokonać aktu apostazji. Czy któs tu miał z tym do czynienia? http://www.kowbojki.pl Mosiadz http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.kowbojki.pl Jak to jest.Zazwyczaj kobiety 20sto-20paro letnie mówią ze 35 letni facet to stary dziadek ;ale jak ma stanowisko i pieniądze to już staje się młodszy ? 54 letni Burmistrz błonia posuwał 21 letnią http://www.fanimal.pl Pies ciągnie na smyczy, ale tylko w drodze do domu http://www.samosia.pl Mam juz ich dość... http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.samosia.pl Obiekt westchnień i sympatii http://www.fanimal.pl Co sie dzieje z moim chomikiem? http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.samosia.pl Hallllllo http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.kowbojki.pl Nie chciało się jej drapać mnie po plecach http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.samosia.pl Czy jakby mial sie nigdy nic nie dowiedziec puscilabys sie z czarnoskorym? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę ? http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.kowbojki.pl Do mężczyzn pytanko http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.kowbojki.pl Nie daję sobie rady z wyjazdem na studia mojego chłopaka. Pomocy! http://www.samosia.pl Coś o czarnej http://www.samosia.pl Mam juz ich dość... http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.samosia.pl Jak wam mija wieczór ? http://www.samosia.pl Jak wam mija wieczór ? http://www.kowbojki.pl Waszym zdaniem jak dużo jest wolnych kobiet w wieku od 25-35? http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.kowbojki.pl Wątróbka drobiowa http://www.fanimal.pl Kto mi pomoże policzyć głosy http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ? http://www.samosia.pl Plecy mnie cały czas bolą :( http://www.fanimal.pl Co sie dzieje z moim chomikiem? http://www.samosia.pl Prawda jest taka http://www.fanimal.pl Mój sika pies jak syrra http://www.fanimal.pl Co sie dzieje z moim chomikiem? http://www.kowbojki.pl Jak zmieniło się wasze postrzeganie miłości http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.fanimal.pl ADOLF HILITER http://www.fanimal.pl Czy królik jest dobry do bloku http://www.fanimal.pl Co sie dzieje z moim chomikiem? http://www.kowbojki.pl Jaki typ kobiety ?
paulinka97
paulinka97
10.11.13, 10:14 | Gimnazjum | Fizyka (zadanie)
Zgłoś

1) Podaj przykład zamiany energii elektrycznej na inny rodzaj

1) Podaj przykład zamiany energii elektrycznej na inny rodzaj energii. 2) Przez żarówkę o oporze 4 Ohmów płynie prąd o natężeniu 0.55A, Z jaką mocą świeci żarówka? 3) Czajnik elektryczny o mocy 1kW jest podłączony do napięcia 230V. Jakie jest natężenie prądu płynącego przez grzałkę tego czajnika?

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 12.11.13, 13:46

    zad1 energia elektryczna może być zmieniona na energię wewnętrzną(ciepło),energię mechaniczną. a także na pracę. zad2 dane: R=4Ω I=0,55A szukane: P=? P=UI nie mamy U ale możemy obliczyć z wzoru R=U/I U=RI czyli P=RI P=4Ω0,3025A P=1,21W odp:żarówka świeci z mocą 1,21 W zad 3 dane: P=1kW=1000W U=230V szukane: I=? P=UI I=P/U I=1000W/230V I≈4,55A odp:natężenie prądu płynącego przez grzałkę wynosi ok 4,55A.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]