leniwiec
leniwiec
05.11.13, 00:42 | Szkoła podstawowa | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

1.Podkreśl Liczby: a) większe od -2,5: -2¼ -3 -2,5 -0,5 -2,51 -2

1.Podkreśl Liczby:
a) większe od -2,5: -2 -3 -2,5 -0,5 -2,51 -2,49
b) mniejsze od -3/4 : -1 -10 - - -0,7 -0,81

2.Uzupełnij tabelke

Tabelka jest w załączniku

3. oblicz:
56 - 44
56 - (-44)
56 + 44
-56 - 44
-56 - (-44)
-56 + 44

4. Wpisz odpowiednie liczby :
-17 + ... = -20
... + 15 = -25
18 - ... = -20
... - 10 = 100
... + (-27) = 1
-14 - (-...) = -1

5.Oblicz
a) -2 x 2/3 =
3/5 x (-4) =
b) -1,2 : 3 =
(-1,6) : (-0,2)=
c) -3/7 : 7=
(-1 i 1/3) x (-0,25) =

6. Uzupełnij grafy.
Graf w załączniku :)

7. Wpisz znak +, gdy wynik działąnia jest dodatni, wpisz znak -, gdy wynik działania jest ujemny.

Tableka w Załączniku :)

8 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 07.11.13, 07:37

    1.
    a)
    -2 1/4 -0,5 - 2,49
    b)
    -1 -10 -0,81
    2.
    nie rozumiem i nie umiem
    3.
    56-44=12
    56-(-44)=56+44=100
    56+44=100
    -56-44=-100
    -56-(-44)=-56+44=-12
    -56+44=-12
    4.
    -3
    -40
    38
    110
    28
    13
    5.
    nie rozumiem i nie umiem
    6.
    nie wiem czy ty zrozumiesz jak ja napiszę
    a)5; jeżeli tam jest -1,5 to 3,5 ale jeżeli tam jest -15 to -10;
    odpowiednik 3,5: -2,5 albo odpowiednik -10: -16
    b)-2; -1,75; -1
    c)0,6; 0,3; (-0,9)
    7.
    nie umiem i nie rozumiem

    to by było na tyle jeżeli chodzi o twoje zadanie a jeżeli chodzi o te zadania co nie zrobiłem to bardzo przepraszam

  • gość
    gość | 07.11.13, 23:40

    1. a lot of poor people d) Many people beg in the streets.
    2. local people friendly f) Everybody is smiling.
    3. climate not warm a) All the buildings have central heating.
    4. air pollution high e) Some people are wering masks.
    5. not a lot of tourists c) There are no people with cameras in the streets.
    6. local people like music b) You can hear music in all the bars and shops.


    prosze o naj^^

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]