http://www.kowbojki.pl Co tam Kowbojki i Kowboje? http://www.kowbojki.pl Co tam Kowbojki i Kowboje? http://www.samosia.pl Pytanie do panow http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście parterów/partnerek seksualnych, ile lat macie http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.fanimal.pl Świnka morska zaatakowana przez psa http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.kowbojki.pl Jaką bielizna kupujecie ? http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym wulgarnym Bezimiennynym anonimowym chamem obrazajacym innych tu uczestników tego forum! http://www.samosia.pl Dobro czy zło? http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.fanimal.pl Świnka morska zaatakowana przez psa http://www.kowbojki.pl Jaki masz kolor włosów ? http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.fanimal.pl Dziekujemy, że już TU nie ma WULGARNEGO CHAMA http://www.fanimal.pl Pomozcie nie wiem czy moja sunia jest w ciazy... http://www.kowbojki.pl Jaki masz kolor włosów ? http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.samosia.pl 4ever http://www.kowbojki.pl Jaką bielizna kupujecie ? http://www.samosia.pl 4ever http://www.kowbojki.pl Jak to jest że kobieta po trzydziestce powoli zaczyna tracić na atrakcyjności a facet po 30 dopiero http://www.kowbojki.pl Co się dzieje z facetem jak patrzy na cycki? http://www.samosia.pl Zjodłem nalesniczki http://www.samosia.pl Czy zadałaś kiedyś pytanie o swoich miejscach intymnych? Pytanie do użytkowniczek tego portalu. W ostateczności użytkowników ale to nie to samo... http://www.kowbojki.pl Jak to jest że kobieta po trzydziestce powoli zaczyna tracić na atrakcyjności a facet po 30 dopiero http://www.fanimal.pl Świnka morska zaatakowana przez psa http://www.fanimal.pl Dziekujemy, że już TU nie ma WULGARNEGO CHAMA http://www.samosia.pl Zjodłem nalesniczki http://www.fanimal.pl Pomozcie nie wiem czy moja sunia jest w ciazy... http://www.samosia.pl Przezorny zawsze ubezpieczony http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym wulgarnym Bezimiennynym anonimowym chamem obrazajacym innych tu uczestników tego forum! http://www.kowbojki.pl Co tam Kowbojki i Kowboje? http://www.kowbojki.pl Co się dzieje z facetem jak patrzy na cycki? http://www.fanimal.pl Świnka morska zaatakowana przez psa http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.kowbojki.pl Co się dzieje z facetem jak patrzy na cycki? http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.samosia.pl Czy zadałaś kiedyś pytanie o swoich miejscach intymnych? Pytanie do użytkowniczek tego portalu. W ostateczności użytkowników ale to nie to samo... http://www.fanimal.pl Dziekujemy, że już TU nie ma WULGARNEGO CHAMA http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym wulgarnym Bezimiennynym anonimowym chamem obrazajacym innych tu uczestników tego forum! http://www.kowbojki.pl Ile mieliście parterów/partnerek seksualnych, ile lat macie http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.samosia.pl Otwieram samosiowe obrady xDD http://www.kowbojki.pl Przyjdzie ktoś fajny ? http://www.samosia.pl Czy zadałaś kiedyś pytanie o swoich miejscach intymnych? Pytanie do użytkowniczek tego portalu. W ostateczności użytkowników ale to nie to samo... http://www.kowbojki.pl Jak to jest że kobieta po trzydziestce powoli zaczyna tracić na atrakcyjności a facet po 30 dopiero http://www.kowbojki.pl Jaki masz kolor włosów ? http://www.fanimal.pl Pomozcie nie wiem czy moja sunia jest w ciazy... http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.samosia.pl Czemu dziewczyny są takie słabe? http://www.samosia.pl Otwieram samosiowe obrady xDD http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.samosia.pl Czemu dziewczyny są takie słabe? http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym wulgarnym Bezimiennynym anonimowym chamem obrazajacym innych tu uczestników tego forum! http://www.kowbojki.pl Co się dzieje z facetem jak patrzy na cycki? http://www.kowbojki.pl Jaką bielizna kupujecie ? http://www.samosia.pl Pytanie do panow http://www.kowbojki.pl Przyjdzie ktoś fajny ? http://www.kowbojki.pl Przyjdzie ktoś fajny ? http://www.kowbojki.pl Przyjdzie ktoś fajny ? http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Ile mieliście parterów/partnerek seksualnych, ile lat macie http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Ile mieliście parterów/partnerek seksualnych, ile lat macie http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.fanimal.pl Pomozcie nie wiem czy moja sunia jest w ciazy... http://www.fanimal.pl Pomozcie nie wiem czy moja sunia jest w ciazy... http://www.samosia.pl Dlaczego faceci mnie zdradzaja http://www.kowbojki.pl Ile mieliście parterów/partnerek seksualnych, ile lat macie http://www.fanimal.pl Dziekujemy, że już TU nie ma WULGARNEGO CHAMA http://www.fanimal.pl Dziekujemy, że już TU nie ma WULGARNEGO CHAMA http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.kowbojki.pl Jaki masz kolor włosów ? http://www.fanimal.pl Świnka morska zaatakowana przez psa http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.kowbojki.pl Przyjdzie ktoś fajny ? http://www.samosia.pl Czy zadałaś kiedyś pytanie o swoich miejscach intymnych? Pytanie do użytkowniczek tego portalu. W ostateczności użytkowników ale to nie to samo... http://www.kowbojki.pl Co tam Kowbojki i Kowboje? http://www.samosia.pl Czemu dziewczyny są takie słabe? http://www.kowbojki.pl Jaki masz kolor włosów ? http://www.kowbojki.pl Jak to jest że kobieta po trzydziestce powoli zaczyna tracić na atrakcyjności a facet po 30 dopiero http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.kowbojki.pl Jak to jest że kobieta po trzydziestce powoli zaczyna tracić na atrakcyjności a facet po 30 dopiero http://www.kowbojki.pl Co się dzieje z facetem jak patrzy na cycki? http://www.kowbojki.pl Jaką bielizna kupujecie ? http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym wulgarnym Bezimiennynym anonimowym chamem obrazajacym innych tu uczestników tego forum! http://www.kowbojki.pl Co tam Kowbojki i Kowboje? http://www.kowbojki.pl Jaką bielizna kupujecie ? http://www.samosia.pl Dobro czy zło?
kujonka
kujonka
22.10.13, 13:43 | Gimnazjum | Historia (zadanie)
Zgłoś

1. Połącz terminy dotyczące islamu z odpowiednimi wyjaśnieniami. 1.Mec

1. Połącz terminy dotyczące islamu z odpowiednimi wyjaśnieniami.

1.Meczet
2.Hidżra
3.Koran
4.Świątynia Kaaba
5.szariat
6.dżihad

a. prawo islamskie
b.wojna prowadzona w obronie wiary
c.miejsce modlitwy wyznawców islamu
d.najważniejsze święte miejsce muzułmanów
e.ucieczka mahometa z mekki do medyny
f. święta księga islamu

8 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(3)

  • gość
    gość | 22.10.13, 17:06

    1-c
    2-e
    3-f
    4-d
    5-a
    6-b
    Chyba jest dobrze;)

  • gość
    gość | 23.10.13, 22:35

    Kocham zakupy i chodzić do kina.and Często oglądam DVD z przyjaciółmi, ponieważ nie ma wiele do zrobienia w tym mieście, i przede wszystkim korzystać z komputera do prac domowych i zmieniające się do egzaminów i rozmów przez Internet. ale wiem, że facet, on jest moim chłopakiem, on faktycznie i spędza godziny grając w gry komputerowe, naprawdę wciąga.
    Isabel:
    niektóre dziewczyny chcą wyglądać jak modelki, więc idą na diecie, gdy nie ma potrzeby, i dostać się zbyt cienki. i mam znajomych, którzy spędzają mnóstwo pieniędzy na ubrania, drogie dżinsy i trenerów i takie tam. jest to strata pieniędzy, naprawdę. i innych denerwować, ponieważ najnowsze trendy.
    Josie:
    I słuchać muzyki w wolnym czasie-i naprawdę kochają muzykę i gry i na skrzypcach i na gitarze. muzyki klasycznej, jak i faktycznie najlepiej. niektórzy tkink ?(nie ma takiego słowa ) za śmieci, ale myślę, że to naprawdę fajne. oczywiści Czytaj całość »

  • gość
    gość | 24.10.13, 08:24

    1.Meczet-miejsce modlitwy wyznawców islamu
    2.Hidżra-ucieczka mahometa z mekki do medyny
    3.Koran-święta księga islamu
    4.Świątynia Kaaba-najważniejsze święte miejsce muzułmanów
    5.szariat-prawo islamskie
    6.dżihad-wojna prowadzona w obronie wiary

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]