http://www.samosia.pl Ed Gein mój mistrz i mentor. http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.samosia.pl Kto z samosi was intryguje? http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.samosia.pl Kto z samosi was intryguje? http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.samosia.pl Z kim z damosi poszedłbyś do kina? http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.samosia.pl Nauczyciel dał mi...klapsa http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.samosia.pl Kto z samosi was intryguje? http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są)
pitagoras
pitagoras
20.10.13, 08:23 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

1.Trójkąt prostokątny równoramienny ma ramię długości 4cm. Wysokość te

1.Trójkąt prostokątny równoramienny ma ramię długości 4cm. Wysokość tego trójkąta opuszczona na przeciwprostokątną ma długość :
A: 2 pierwiastki z 2 B: 4 pierwiastki z 2 C: 2 D:4

2. W trójkącie prostokątnym dłuższa przyprostokątna ma długość 12, a jeden z kątów ma miarę 30 stopni. Zatem pozostałe boki tego trójkąta mają :
A: 24 i 12 pierwiastków z 2 B: 6 i 6 pierwiastkow z 3 C: 4 pierwiastkow z 3 i 8 pierwiastkow z 3 D: 4 i 8

3.Jakie pole ma trójkąt ABC? (rys. zalacznik1):
A:54 B: 18(pierwiastek z 3 + 1) C: 36 +36 pierwiatka z 3 D: 18(pierwiastek z 3 + pierwiastek z 2)

4. Wysokość namiotu cyrkowego przedstawionego na rysunku(zalacznik 2) wynosi okolo :
A:12,1 B: 19,1 C: 9,9 D: 14,1

Proszę również o uzasadnienie do tych zadań !!
Do ostatnich dwoch rysunki są w załącznikach .
Daje aż tyle ptk. ponieaz sa one mi potrzebne na za Czytaj całość »

2 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 21.10.13, 23:43

    1.Trójkąt prostokątny równoramienny ma ramię długości 4cm. Wysokość tego trójkąta opuszczona na przeciwprostokątną ma długość :
    A: 2 pierwiastki z 2 B: 4 pierwiastki z 2 C: 2 D:4
    odp.A, bo wysokość podzieliła ten trójkąt na 2 prostokątne równoramienne o przeciwprostokątnej równej 4
    h√2=4
    h=4/√2
    h=4√2/2
    h=2√2
    2. W trójkącie prostokątnym dłuższa przyprostokątna ma długość 12, a jeden z kątów ma miarę 30 stopni. Zatem pozostałe boki tego trójkąta mają :
    A: 24 i 12 pierwiastków z 2 B: 6 i 6 pierwiastkow z 3 C: 4 pierwiastkow z 3 i 8 pierwiastkow z 3 D: 4 i 8
    kąt 30 stopni jest zawsze naprzeciw krótszego boku
    i ten bok jest połową przeciwprostokątnej, a dłuższa przyprostokątna wynosi a√3
    12=a√3
    a=12/√3
    a=12√3/3
    a=4√3
    oraz 8√3 odp. C

    3.Jakie pole ma Czytaj całość »

  • gość
    gość | 12.03.14, 19:27


    bla ......... xd

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]