http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.samosia.pl Masakra :( pomożecie? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście dziś czasu tylko dla siebie? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.samosia.pl Ed Gein mój mistrz i mentor. http://www.samosia.pl Nauczyciel dał mi...klapsa http://www.samosia.pl Ed Gein mój mistrz i mentor. http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.samosia.pl Masakra :( pomożecie? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Ed Gein mój mistrz i mentor. http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Pierwszyz raz w życiu zostałem zwolniony http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.samosia.pl Nauczyciel dał mi...klapsa http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Ile mieliście dziś czasu tylko dla siebie? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Z kim z damosi poszedłbyś do kina? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście dziś czasu tylko dla siebie? http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Pierwszyz raz w życiu zostałem zwolniony http://www.samosia.pl Z kim z damosi poszedłbyś do kina? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.samosia.pl Nauczyciel dał mi...klapsa http://www.kowbojki.pl Pierwszyz raz w życiu zostałem zwolniony http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.samosia.pl Masakra :( pomożecie? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.samosia.pl Czy tez tak macie? http://www.samosia.pl Kto z samosi was wkurza? http://www.kowbojki.pl Chyba jestem brzydka http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.samosia.pl Z kim z damosi poszedłbyś do kina? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Malediwy klikaj naruszenia ale każdy widzi ze twoje obleśne stopy pokazują żemasz przynajmniej 60 lat http://www.kowbojki.pl Pierwszyz raz w życiu zostałem zwolniony http://www.fanimal.pl Ale ta Weroniszczara zabagniła wraz z Bezimiennym spamerem to forum http://www.kowbojki.pl Kocham prawo pracy i związki zawodowe http://www.samosia.pl Nataliii1995 http://www.samosia.pl Elo jestem tu i pije kawke, slucham muzyczki i rysuje XDD fajnie? XDD http://www.kowbojki.pl Ile mieliście dziś czasu tylko dla siebie? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.kowbojki.pl Pierwszyz raz w życiu zostałem zwolniony http://www.kowbojki.pl Ile mieliście dziś czasu tylko dla siebie? http://www.samosia.pl Seks AN. AL.NY Jak powiedzieć chłopakowi?. http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są)
pitagoras
pitagoras
08.11.13, 20:10 | Liceum/Technikum | Przedsiębiorczość (zadanie)
Zgłoś

1. Według Adama Smitha, troszczenie się o własne interesy a. było szko

1. Według Adama Smitha, troszczenie się o własne interesy
a. było szkodliwe dla społeczeństwa
b. sprawiało, że firmy produkowały złe produkty po wysokich cenach
c.powodowało ingerencję rządu
d.sprawiało, ze firmy oferowaly wyroby najwyższej jakości po najniższych cenach

5. „Ceny odgrywają rolę sygnałów dla rynku”. Oznacza to, iż:
a. ceny mają wpływ na rodzaj i ilość wyrobów i usług oferowanych do sprzedaży
b. zyski wzrastają zawsze wraz ze wzrostem cen
c. wysokie ceny są sygnałem, że gospodarka jest „zdrowa”
d. ludzie czekają na opublikowanie zestawień popytu i podaży zanim podejmą swoje decyzje

9. Na rynku konkurencyjnym cena rownowagi
a. jest określana na podstawie decyzji konsumentów
b. to najniższa cena, jakiej mogą żądać producenci, by nadal osiągać zyski
c. jest określana przez ministerst Czytaj całość »

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 11.11.13, 17:48

    1.D
    5.A
    9.D
    10.D
    11.C
    14.D
    15 A albo C
    17.A
    18.A

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]