http://www.kowbojki.pl Czy warto rezygnować ze związku z powodu beznadziejnego seksu, jeżeli poza tym jest wszystko idealnie? http://www.kowbojki.pl Ucięłam kontakt ze wszystkimi znajomymi. http://www.samosia.pl Nudno mi XD http://www.samosia.pl Jakie macie Kolor Oczek ?:) http://www.kowbojki.pl Mam 25 lat i zawsze pracowałem, odbijałem kartę i byłem niezależny od mamusi http://www.samosia.pl Widziałam... http://www.kowbojki.pl Co studiujecie? http://www.kowbojki.pl Co ja robię nie tak? http://www.kowbojki.pl Witamy :) szukamy pana sw. mikolaja ktory zajmie sie dwiema mlodymi ogrzycami :) http://www.samosia.pl Widziałam... http://www.kowbojki.pl Glosuje na Komorowskiego mam to gdzies http://www.samosia.pl Jaki facet z Samosi jest najprzystojniejszy ? :p http://www.kowbojki.pl Czy warto rezygnować ze związku z powodu beznadziejnego seksu, jeżeli poza tym jest wszystko idealnie? http://www.kowbojki.pl Ucięłam kontakt ze wszystkimi znajomymi. http://www.kowbojki.pl Co ja robię nie tak? http://www.kowbojki.pl Czesc blackwidow http://www.kowbojki.pl Witamy :) szukamy pana sw. mikolaja ktory zajmie sie dwiema mlodymi ogrzycami :) http://www.kowbojki.pl Czesc blackwidow http://www.kowbojki.pl Czy warto rezygnować ze związku z powodu beznadziejnego seksu, jeżeli poza tym jest wszystko idealnie? http://www.samosia.pl Uwaga heh :) o 23:00 pokażę wam śmieszny wiersz o 22 użytkownikach i samosi http://www.kowbojki.pl Co ja robię nie tak? http://www.samosia.pl Jak myślicie, czy Sara20 jest ładna ? http://www.kowbojki.pl Czesc blackwidow http://www.kowbojki.pl Czesc blackwidow http://www.kowbojki.pl Kowbo je czujecie kiedy kobieta leci na kase http://www.kowbojki.pl Kowbo je czujecie kiedy kobieta leci na kase http://www.samosia.pl Jaki facet z Samosi jest najprzystojniejszy ? :p http://www.kowbojki.pl Czy warto rezygnować ze związku z powodu beznadziejnego seksu, jeżeli poza tym jest wszystko idealnie? http://www.kowbojki.pl Co ja robię nie tak? http://www.kowbojki.pl Co studiujecie? http://www.kowbojki.pl Co studiujecie? http://www.samosia.pl Widziałam... http://www.samosia.pl Cześć. http://www.kowbojki.pl Glosuje na Komorowskiego mam to gdzies http://www.kowbojki.pl Patrcie jaki ułom, no koras, chce kowbojkę poderwać http://www.samosia.pl Dzisiaj http://www.kowbojki.pl Witamy :) szukamy pana sw. mikolaja ktory zajmie sie dwiema mlodymi ogrzycami :) http://www.kowbojki.pl Mam 25 lat i zawsze pracowałem, odbijałem kartę i byłem niezależny od mamusi http://www.samosia.pl Dzisiaj http://www.samosia.pl Jaki facet z Samosi jest najprzystojniejszy ? :p http://www.kowbojki.pl Co studiujecie? http://www.kowbojki.pl Mam 25 lat i zawsze pracowałem, odbijałem kartę i byłem niezależny od mamusi http://www.samosia.pl Nudno mi XD http://www.kowbojki.pl Kowbo je czujecie kiedy kobieta leci na kase http://www.samosia.pl Jakie macie Kolor Oczek ?:) http://www.kowbojki.pl Witamy :) szukamy pana sw. mikolaja ktory zajmie sie dwiema mlodymi ogrzycami :) http://www.kowbojki.pl Co studiujecie? http://www.kowbojki.pl Mam 25 lat i zawsze pracowałem, odbijałem kartę i byłem niezależny od mamusi http://www.kowbojki.pl Patrcie jaki ułom, no koras, chce kowbojkę poderwać http://www.kowbojki.pl Ucięłam kontakt ze wszystkimi znajomymi. http://www.samosia.pl Widziałam... http://www.samosia.pl Cieszycie się http://www.samosia.pl Nudno mi XD http://www.kowbojki.pl Glosuje na Komorowskiego mam to gdzies http://www.kowbojki.pl Glosuje na Komorowskiego mam to gdzies http://www.kowbojki.pl Ucięłam kontakt ze wszystkimi znajomymi. http://www.kowbojki.pl Mam 25 lat i zawsze pracowałem, odbijałem kartę i byłem niezależny od mamusi http://www.samosia.pl Jak myślicie, czy Sara20 jest ładna ? http://www.kowbojki.pl Witamy :) szukamy pana sw. mikolaja ktory zajmie sie dwiema mlodymi ogrzycami :) http://www.samosia.pl Cieszycie się http://www.kowbojki.pl Ucięłam kontakt ze wszystkimi znajomymi. http://www.samosia.pl Nudno mi XD http://www.kowbojki.pl Czesc blackwidow http://www.kowbojki.pl Glosuje na Komorowskiego mam to gdzies http://www.kowbojki.pl Patrcie jaki ułom, no koras, chce kowbojkę poderwać http://www.kowbojki.pl Kowbo je czujecie kiedy kobieta leci na kase http://www.samosia.pl Uwaga heh :) o 23:00 pokażę wam śmieszny wiersz o 22 użytkownikach i samosi http://www.kowbojki.pl Co ja robię nie tak? http://www.kowbojki.pl Patrcie jaki ułom, no koras, chce kowbojkę poderwać http://www.samosia.pl Jakie macie Kolor Oczek ?:) http://www.samosia.pl Victoria, weź się zachowuj http://www.kowbojki.pl Patrcie jaki ułom, no koras, chce kowbojkę poderwać http://www.kowbojki.pl Kowbo je czujecie kiedy kobieta leci na kase http://www.samosia.pl Victoria, weź się zachowuj http://www.samosia.pl Jaki facet z Samosi jest najprzystojniejszy ? :p http://www.kowbojki.pl Czy warto rezygnować ze związku z powodu beznadziejnego seksu, jeżeli poza tym jest wszystko idealnie? http://www.samosia.pl Jakie macie Kolor Oczek ?:)
skipper
skipper
09.11.13, 02:24 | Gimnazjum | Chemia (zadanie)
Zgłoś

1.Wykonaj polecenia a) Podaj wartosciowosc pierwiastków chemicznych

1.Wykonaj polecenia a) Podaj wartosciowosc pierwiastków chemicznych tworzacych podane zwiazki chemiczne.
N2O ……………………………. MgS …………………………….
b) Napisz wzory sumaryczne zwiazków chemicznych o podanych nazwach.
tlenek potasu …………………… chlorek cyny(II) …………………
c) Napisz nazwy zwiazków chemicznych o podanych wzorach sumarycznych.
BaCl2 …………………………… SO3 …………………………….

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 09.11.13, 09:13

    a) N2O: wartościowość N--> I wartościowość O--> II MgS: wartościowość M: II wartościowość S: II b) tlenek potasu-->K2O chlorek cyny(II)-->SnCl2 c) BaCl2-->chlorek baru SO3-->tlenek siarki(VI)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]