http://www.kowbojki.pl Czyjego wyglądu z kowbo jesteście ciekawi? http://www.kowbojki.pl Faceci potrzebują kobiet dla dziury i pomocy domowej, a kobiety nie potrzebuja facetów do niczego http://www.kowbojki.pl Czy potrafilibyście być z kimś całe zycie ? http://www.kowbojki.pl Czy potrafilibyście być z kimś całe zycie ? http://www.kowbojki.pl Czy potrafilibyście być z kimś całe zycie ? http://www.samosia.pl JESTEM BOGIEM ZŁA CIEMNOŚCI http://www.samosia.pl Mitologia oraz zagadka ??? http://www.samosia.pl Zapach http://www.kowbojki.pl Lubicie zapach ubrań waszych partnerów/partnerek? http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.samosia.pl Mitologia oraz zagadka ??? http://www.samosia.pl Zapach http://www.samosia.pl Samochy wy wiecie jak to zrobić xd http://www.samosia.pl Słowo na " Kra _ _ _ " ?!! http://www.kowbojki.pl Jestem głodny i mam ochotę http://www.kowbojki.pl Czy wy tez myslicie ze ja przesadzam?? http://www.kowbojki.pl Lubicie jedzenie ze słoików? gotowe dania. http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.kowbojki.pl Lubicie jedzenie ze słoików? gotowe dania. http://www.samosia.pl Słowo na " Kra _ _ _ " ?!! http://www.samosia.pl I wszystko stalo sie jasne :D .... http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.samosia.pl Słowo na " Kra _ _ _ " ?!! http://www.samosia.pl Dobry wieczór http://www.samosia.pl Mitologia oraz zagadka ??? http://www.kowbojki.pl Czy potrafilibyście być z kimś całe zycie ? http://www.kowbojki.pl Jestem głodny i mam ochotę http://www.samosia.pl Słowo na " Kra _ _ _ " ?!! http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.kowbojki.pl Czyjego wyglądu z kowbo jesteście ciekawi? http://www.kowbojki.pl Faceci potrzebują kobiet dla dziury i pomocy domowej, a kobiety nie potrzebuja facetów do niczego http://www.samosia.pl I wszystko stalo sie jasne :D .... http://www.kowbojki.pl Czy wy tez myslicie ze ja przesadzam?? http://www.kowbojki.pl Uwielbiam zaliczac szczuple dziewczyny http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.samosia.pl I wszystko stalo sie jasne :D .... http://www.kowbojki.pl Faceci potrzebują kobiet dla dziury i pomocy domowej, a kobiety nie potrzebuja facetów do niczego http://www.kowbojki.pl Czyjego wyglądu z kowbo jesteście ciekawi? http://www.kowbojki.pl Czy wy tez myslicie ze ja przesadzam?? http://www.samosia.pl I wszystko stalo sie jasne :D .... http://www.kowbojki.pl Jestem głodny i mam ochotę http://www.kowbojki.pl Czyjego wyglądu z kowbo jesteście ciekawi? http://www.kowbojki.pl Lubicie jedzenie ze słoików? gotowe dania. http://www.kowbojki.pl Faceci potrzebują kobiet dla dziury i pomocy domowej, a kobiety nie potrzebuja facetów do niczego http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.kowbojki.pl Czyjego wyglądu z kowbo jesteście ciekawi? http://www.kowbojki.pl Jestem głodny i mam ochotę http://www.samosia.pl Samochy wy wiecie jak to zrobić xd http://www.samosia.pl Imprezy i koncerty :D na na jakis byliscie moze ... http://www.samosia.pl Samochy wy wiecie jak to zrobić xd http://www.kowbojki.pl Czy wy tez myslicie ze ja przesadzam?? http://www.kowbojki.pl Uwielbiam zaliczac szczuple dziewczyny http://www.kowbojki.pl Czy potrafilibyście być z kimś całe zycie ? http://www.kowbojki.pl Lubicie zapach ubrań waszych partnerów/partnerek? http://www.kowbojki.pl Uwielbiam zaliczac szczuple dziewczyny http://www.samosia.pl JESTEM BOGIEM ZŁA CIEMNOŚCI http://www.samosia.pl Samochy wy wiecie jak to zrobić xd http://www.kowbojki.pl Lubicie zapach ubrań waszych partnerów/partnerek? http://www.samosia.pl Dobry wieczór http://www.kowbojki.pl Lubicie jedzenie ze słoików? gotowe dania. http://www.kowbojki.pl Ale dużo zjadłam za dobę :-( Przytyję po takim dniu ? http://www.samosia.pl Samochy wy wiecie jak to zrobić xd http://www.kowbojki.pl Lubicie zapach ubrań waszych partnerów/partnerek? http://www.samosia.pl Zapach http://www.samosia.pl I wszystko stalo sie jasne :D .... http://www.kowbojki.pl Lubicie jedzenie ze słoików? gotowe dania. http://www.samosia.pl Upodobania http://www.kowbojki.pl Uwielbiam zaliczac szczuple dziewczyny http://www.samosia.pl Dobry wieczór http://www.samosia.pl Upodobania http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.samosia.pl Upodobania http://www.kowbojki.pl Uwielbiam zaliczac szczuple dziewczyny http://www.kowbojki.pl Czy wy tez myslicie ze ja przesadzam?? http://www.samosia.pl Mitologia oraz zagadka ??? http://www.kowbojki.pl Lubicie zapach ubrań waszych partnerów/partnerek? http://www.samosia.pl Długo pisaliście z gościa zanim założyliście konto? http://www.kowbojki.pl Faceci potrzebują kobiet dla dziury i pomocy domowej, a kobiety nie potrzebuja facetów do niczego http://www.samosia.pl Długo pisaliście z gościa zanim założyliście konto? http://www.kowbojki.pl Wierzycie http://www.samosia.pl JESTEM BOGIEM ZŁA CIEMNOŚCI http://www.samosia.pl Dobry wieczór http://www.samosia.pl Mitologia oraz zagadka ??? http://www.samosia.pl Imprezy i koncerty :D na na jakis byliscie moze ... http://www.kowbojki.pl Jestem głodny i mam ochotę
suzi18
suzi18
19.10.13, 03:50 | Gimnazjum | Chemia (zadanie)
Zgłoś

1.Zaproponuj sposoby otrzymywania nienasyconego roztworu saletry

1.Zaproponuj sposoby otrzymywania nienasyconego roztworu saletry potasowej z roztworu nasyconego. 2.Oblicz ile wody zawiera 500cm3 40-procentowego roztworu wodnego alkoholu etylowego, jeśli gęstość tego roztworu wynosi 0,9 g/cm3. 3.Oblicz, ile wody i ile cukru należu użyć, aby przygotować 150g roztworu o stężeniu 20%. 4.Oblicz stężenie procentowe nasyconego roztworu saletry sodowej NaNO3 w temperaturze 80*C. HELP TO NA JUTRO OD RAZU DAJĘ NAJ !!!!!!!!!

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 20.10.13, 12:42

    1. ---dolane wody(rozpuszczalnika) ---ogrzanie roztworu 2. v=500cm3 d=0,9g/cm3 m=? m=v*d m=500*0,9 m = 450g Z def. stęż. procent. 40g alkoholu------100g roztworu xg alkoholu--------450g roztworu x = 180g alkoholu 450g roztworu - 180g alkoholu = 270g wody 3. Z def. stęż. procent. 20g cukru-----100g roztworu xg cukru------150g roztworu x = 30g cukru 150g roztworu - 30g cukru = 120g wody 4. Rozpuszczalnośc NaNO3 w temp. 80*C = ok. 148g Z def. stęż. procent. 148g soli-------248g roztworu (148g soli + 100g wody) xg soli----------100g roztworu x = 59,7%

  • gość
    gość | 22.10.13, 02:46

    zad.1 -dodać wody -podwyższyć temperaturę wody zad.2 mr=500cm*0,9g/cm=450g Cp=40% ms=? mw=? Cp=ms/mr * 100% /*mr Cp*mr=ms*100% /:100% ms=Cp*mr/100% ms=40%*450g/100% ms=180g mw=mr-ms mw=450g-180g mw=270g H2O zad.3 mr=150g Cp=20% ms=? mw=? Cp=ms/mr * 100% /*mr Cp*mr=ms*100% /:100% ms=Cp*mr/100% ms=20%*150g/100% ms=30g cukru mw=mr-ms mw=150g-30g mw=120g H2O zad.4 ms=148g mr=148g+100g=248g Cp=? Cp=ms/mr * 100% Cp=148g/248g * 100% Cp=59,8%

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]