http://www.kowbojki.pl Pozwalali wam rodzice późno wracać do domu? http://www.samosia.pl Jak tam wasze postanowienia noworoczne? http://www.kowbojki.pl "Elita intelektualna" kowbojek.pl + dobranoc. http://www.kowbojki.pl Macie prawo jazdy? nie boicie się jeździć jak jest tak ślisko? http://www.samosia.pl To już pewne.. http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.kowbojki.pl Macie prawo jazdy? nie boicie się jeździć jak jest tak ślisko? http://www.samosia.pl Może dacie swoje zdj, tutaj . Dajana potrafiła,może ktos jeszcze znajdzie się odwazny. http://www.samosia.pl Jak tam wasze postanowienia noworoczne? http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.samosia.pl Samosia juz dziala, ile razy odswierzyles strone zeby sprawdzic czy juz dziala? http://www.kowbojki.pl Macie prawo jazdy? nie boicie się jeździć jak jest tak ślisko? http://www.samosia.pl Jak uwazacie, co wedlug Was jest lepsze? http://www.samosia.pl To co moze zagramy w prawda czy wyzwanie? http://www.samosia.pl Podzielicie sie ze mna? http://www.samosia.pl To co moze zagramy w prawda czy wyzwanie? http://www.kowbojki.pl "Elita intelektualna" kowbojek.pl + dobranoc. http://www.samosia.pl Ważne pytanie mam 13 lat. http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.samosia.pl Zdradzcie tutaj swoj najwiekszy sekret http://www.samosia.pl Może dacie swoje zdj, tutaj . Dajana potrafiła,może ktos jeszcze znajdzie się odwazny. http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.samosia.pl Zdradzcie tutaj swoj najwiekszy sekret http://www.kowbojki.pl Co studiowaliście? http://www.kowbojki.pl Co studiowaliście? http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.samosia.pl To już pewne.. http://www.kowbojki.pl Co studiowaliście? http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.kowbojki.pl Macie prawo jazdy? nie boicie się jeździć jak jest tak ślisko? http://www.kowbojki.pl "Elita intelektualna" kowbojek.pl + dobranoc. http://www.kowbojki.pl Co studiowaliście? http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.kowbojki.pl "Elita intelektualna" kowbojek.pl + dobranoc. http://www.kowbojki.pl Co wam się ostatnio śniło? http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.samosia.pl Ważne pytanie mam 13 lat. http://www.samosia.pl Samosia juz dziala, ile razy odswierzyles strone zeby sprawdzic czy juz dziala? http://www.kowbojki.pl Pozwalali wam rodzice późno wracać do domu? http://www.kowbojki.pl Pozwalali wam rodzice późno wracać do domu? http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.samosia.pl Hej powracam ponownie http://www.kowbojki.pl Jako facet mam takie same potrzeby jak dziewczyna oddycham, jem, piję, lubię się przytulić http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.kowbojki.pl Z jakich powodów wchodzisz na to forum? http://www.kowbojki.pl Ukrywanie się na gościu http://www.samosia.pl Podzielicie sie ze mna? http://www.samosia.pl Jak uwazacie, co wedlug Was jest lepsze? http://www.kowbojki.pl Pozwalali wam rodzice późno wracać do domu? http://www.kowbojki.pl Poznam dziewczynę w celach towarzysko-rozrywkowych :-) http://www.kowbojki.pl Chciałam założyć konto, ale z tego co teraz czytam http://www.samosia.pl Hej powracam ponownie
ronaldo7
ronaldo7
13.11.13, 00:14 | Szkoła podstawowa | Biologia (zadanie)
Zgłoś

1.zbierz informacje o paprociach , skrzypach i widłakach : a)miejsce

1.zbierz informacje o paprociach , skrzypach i widłakach : a)miejsce występowania b)cechy budowy , typy pędów c)sposób rozmnażania d)miejsce wytwarzania zarodników e)przedstawiciele

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(8)

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

  • gość
    gość | 13.11.13, 19:13

    1.Paprocie: a)miejsca wilgotne i zacienione,np. wilgotne lasy, wzdłuż potoków oraz na terenach zabagnionych;niektóre gatunki występują na łąkach,nieużytkach i polach uprawnych. b)nie mam c)Sporofit paproci ma duże rozmiary i złożoną budowę. Jest pokoleniem trwałym, co oznacza, że żyje wiele lat. Na spodniej stronie niektórych liści paproci znajdują sie skupienia zarodni. Dojrzała zarodnia pęka, uwalniając zarodniki które uniosi wiatr. Jeśli zarodniki znajdą się na odpowiednim podłożu, kiełkują i powstają z nich małe rośliny, zwane przedroślami. Przedrośle ma postać sercowatej blaszki i jest gametofitem paproci, czyli pokoleniem, które rozmnaża się płciowo. Plemnik przepływa w kropli wody do rodni i zapładnia komórkę jajową zapłodnionej komórki jajowej powstaje nowy sporofit. Natomiast przedrośle ginie. d)spodnia strona liści e)orlica pospolite, długosz królewski... Nie mam juz nic o skrzypach i widłakach.. :(

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]