http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.fanimal.pl Nie wiem http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Witam serdecznie http://www.fanimal.pl Brzydki zapach psa http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Brzydki zapach psa http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Brzydki zapach psa http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Nie wiem http://www.fanimal.pl Nie wiem http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Brzydki zapach psa http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.samosia.pl Jest tu ktoś z kim można pogadać? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.samosia.pl Jest tu ktoś z kim można pogadać? http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.samosia.pl Co robić? dziewczyna mnie zostawiła http://www.fanimal.pl Nie wiem http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Spodoba się? http://www.fanimal.pl Brzydki zapach psa http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Po miesiącu znajomości poszłam z nim do łóżka. http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Co robić? dziewczyna mnie zostawiła http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl Co tam... http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.samosia.pl Jest tu ktoś z kim można pogadać? http://www.fanimal.pl Nie wiem http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.samosia.pl Jak sie ubierzecie http://www.samosia.pl Co robić? dziewczyna mnie zostawiła http://www.kowbojki.pl Tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Witam witam NIE MAM POMYSŁU NA OBIAD http://www.kowbojki.pl Czy jednostka coś może? Czy w pojedynkę można zmieniać świat? http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl On nie chce mnie zaprosic do domu http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie
wiki1234
wiki1234
08.01.12, 12:14 | Gimnazjum | Język polski (zadanie)
Zgłoś

12 prac herkulesa agata christie-streszczenie

Proszę o streszczenie książki 12 prac herkulesa

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(49)

  • kocham
    kocham | 08.01.12, 12:24

    Herakles, przez Rzymian nazywany Herkulesem, to jedna z najbardziej znanych postaci greckiej mitologii. Opowieści o jego niezwykłych czynach są czytane do dziś. Były też inspiracją dla wielu dzieł sztuki i utworów literackich. Spośród licznych dokonań herosa najsłynniejsze jest jego 12 prac. Istniało kilka wersji listy tych prac. Obecnie przyjmuje się zwykle tą ułożoną przez Diodora z Sycylii w I w. p.n.e., ale kolejność czynów często się różni.

    Heros to w greckiej mitologii półbóg, dziecko boga i śmiertelniczki (rzadziej bogini i śmiertelnika). Tak było też w przypadku Heraklesa. Jego matką była tebańska księżniczka Alkmena, a ojcem sam Zeus, największy z bogów olimpijskich. Hera, żona Zeusa, była niezwykle zazdrosna i postanowiła zgładzić dziecko swej śmiertelnej rywalki. Gdy mały Herakles spał, zesłała dwa olbrzymie węże. Jednak już wtedy heros dysponował nadludzką siłą ? gdy przybiegła zaniepokojona ha Czytaj całość »

  • Marudek
    Marudek | 08.01.12, 14:41

    Słynny detektyw z powieści Agaty Christie Herkules Poirot postanawia zakończyć karierę a następnie hodować... dynie! Nie może ot tak po prostu powiedzieć „dosyć, od jutra nie robię”. On musi zrobić coś spektakularnego. Coś co będzie zwieńczeniem jego wybitnych osiągnięć na polu detektywistycznym. To musi być podsumowanie. Symboliczne podsumowanie. On, noszący tak nacechowane imię postanawia nie być gorszy od mitologicznego Herkulesa i również przyjąć na swoje barki wykonanie dwunastu zadań. Oczywiście będą to szczególnie trudne, zdawałoby się niemożliwe do rozwikłania zagadki kryminalne, koniecznie mające związek z oryginalnymi pracami rzymskiego Herkulesa. A więc musi być lew z Nemei, hydra lernejska, łania ceryntyjska, dzik z Erymantu, stajnie Augiasza, ptaki stymfalijskie, byk kreteński, klacze Diomedesa, pas Hipolity, stado Gerionesa, Jabłka Hesperyd, pojmanie Cerbera. Sprawa wydawałoby się - stracona. Nic bardziej Czytaj całość »

  • gość
    gość | 04.03.12, 18:33

    fajne



  • gość
    gość | 11.03.12, 12:01


    lol
    adsfew

  • gość
    mania | 31.03.12, 20:22

    Herkules Poirot postanawia zakończyć karierę detektywa. Wprawdzie przyjaciele nie dowierzają, że decyzja jest poważna, jednak on sam zdaje się do niej ostatecznie przekonany. Postanawia tylko, że zanim odejdzie, pożegna się z zawodem w sposób spektakularny. Oto podejmie dzieło godne wielkiego detektywa i rozwiąże dwanaście nierozwiązywalnych w powszechnym przekonaniu zagadekdwanaście równie słynnych, co zawiłych spraw, które niczym dwanaście prac mitycznego Herkulesa wymagają geniuszu i niemal boskich zdolności, by je wyjaśnić.

  • gość
    gość | 07.05.12, 22:59

    haha, co za ludzie, haha

  • gość
    gość | 16.05.12, 17:20


    ;p ;d ;*

  • gość
    gość | 20.05.12, 21:59

    njjnj

  • gość
    miśka | 21.05.12, 15:22

    pozdrowionka O,o


  • gość
    gość | 26.05.12, 12:47

    Herkules Poirot jest detektywem . Chce skończyć swoją karirę w bardzo dobrym stylu , więc postanawia wykonac 12 prac jak mitolohiczny Herkules (Herakles).-wstęp
    1.pies August ,,odgrywa rolę ’’ innych psów
    2.siostra Harison i całe maisto rozsiewa plotki iż dr oldfiel zabił zonę
    Jutro reszta :D


  • gość
    Aga | 27.05.12, 19:34

    A jakiś koniec jak się to zakończyło??czekam:)

  • gość
    gość | 28.05.12, 15:00

    fajowo ;-)

  • gość
    natalia . ;* | 28.05.12, 16:17


    hahah . no właśnie jak sie to zakończyło . ? :D

  • gość
    gość Mateusz | 03.06.12, 18:14

    ta lektora to jedo wielkie gowno 1/10 !

  • gość
    Aga | 10.06.12, 20:51

    A co z 5 sprawą i 4


  • gość
    gość | 05.09.12, 19:03

    super lektura


  • gość
    gość 1 | 08.09.12, 12:46

    coś mi się zdaje że to będzie głupia lektura...

  • gość
    gość 1 | 08.09.12, 12:47

    hej, poznam fajnego chłopaka, kto popisze??

  • gość
    gość | 16.09.12, 15:48

    morda ***

  • gość
    gośćdsadasda | 19.09.12, 17:54

    sdadasdaddasdsa

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]