rudy
rudy
18.10.13, 07:02 | Gimnazjum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

1Połącz każdy rzeczownik z odpowiednimi czasownikami. Wykorzystaj

1Połącz każdy rzeczownik z odpowiednimi czasownikami. Wykorzystaj wszystkie możliwości. Wir... 1. schreiben 1,2,3,8,9,12 Musik ----> przykład 2. hren ................... Gymnastik 3. spielen ................... Basketball 4. ben ................... Grammatik 5. lsen ................... Aufgaben 6. malen ................... Klassenarbeiten 7. zeichnen ................... Bilder 8. lernen ................... Kunstgeschichte
9. machen ................... Tests 10. beobachten ................... Kassetten
11. sammeln ................... Tiere 12. singen ................... Pflanzen Noten Instrumenten Lieder 2 Utwórz pytania według przykładu. Beispiel: Wir singen in Musik. Singt ihr auch in Musik? 1. Wir spielen Volleyball und Fuball in Sport. ........................... 2. Wir lernen ber Tiere und Pflanzen in Bio. ........................... 3. Wir machen Experimente in Chemie. ...................... 4. Wir zei Czytaj całość »

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 18.10.13, 08:15

    3. -t,-en,-t,-en,-en,-t,-t,-en,-en,-en,-en,-t,-t,-t,-en,-en 2. Spielt ihr Volleyball und.... ? Lernt ihr uber Tiere .... ? Macht ihr Experimente....? Zeicht und malt ihr Bilder .... ? Schreibt ihr oft .... ? Lost ihr Aufgaben ....? lost z umplatem nad o Diskutiert ihr wiel ...? 4. 1- eure, unsere 1. 9,4 3,1,10 1,3,4,8 1,3,5,8,9, 1,5,9 6,7,9,10 8 1,5,9 2 6,7,10 6,7,10,11, 1,11 3,10 1,2,3,4,8

  • gość
    gość | 20.10.13, 20:29

    1. schreiben Musik 2,3,4,12 2. hren ................... Gymnastik 4
    3. spielen ................... Basketball 3,4,
    4. ben ................... Grammatik 4,8
    5. lsen ................... Aufgaben 5,9
    6. malen ................... Klassenarbeiten 5,9
    7. zeichnen ................... Bilder 6,11
    8. lernen ................... Kunstgeschichte 1,8,
    9. machen ................... Tests 1,5,9
    10. beobachten ................... Kassetten 2,3,
    11. sammeln ................... Tiere 7, 10
    12. singen ................... Pflanzen 7,10,11
    Noten 1,12
    Instrumenten 3,
    Lieder 4,12
    1. Wir spielen Volleyball und Fuball in Sport. Spielt ihr auch Volleyball und Fuball in Sport ........................... 2. Wir lernen ber Tiere und Pflanzen in Bio. .Lernt ihr auch ber Tiere und Pflanzen in Bio .......................... 3. Wir machen Experimente in Chemie. Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]