http://www.samosia.pl Czy jest tu ktoś normalny? http://www.samosia.pl Nieśmiałość http://www.kowbojki.pl Która chętna http://www.samosia.pl Poderwanie mezatki sasiadki http://www.samosia.pl Czy..? http://www.samosia.pl Czy..? http://www.samosia.pl Sprawy sercowe :) http://www.kowbojki.pl Czy to normalne sami powiedzcie http://www.kowbojki.pl Możecie mi dziewczyny wytłumaczyć, czemu uważacie, że obciąganie facetowi to coś złego? http://www.kowbojki.pl Kogo spośród userów kowbojek.pl uważacie za normalne osoby? http://www.kowbojki.pl Możecie mi dziewczyny wytłumaczyć, czemu uważacie, że obciąganie facetowi to coś złego? http://www.kowbojki.pl Pożegnanie, będę musiał wyzrzucić śm:ieci a czeka mnie sporo pracy http://www.kowbojki.pl Nudzi sie mi http://www.kowbojki.pl Która chętna http://www.kowbojki.pl Czemu wy nazywacie coś "Bóg"? Serio nie widzicie, ze jestescie ru((chani w du))pe http://www.samosia.pl Sprawy sercowe :) http://www.kowbojki.pl Czy to normalne sami powiedzcie http://www.kowbojki.pl Upilam się redsami http://www.kowbojki.pl Nudzi sie mi http://www.samosia.pl Motocykle i kobiety. http://www.samosia.pl Nieśmiałość http://www.kowbojki.pl Pożegnanie, będę musiał wyzrzucić śm:ieci a czeka mnie sporo pracy http://www.kowbojki.pl Nudzi sie mi http://www.kowbojki.pl :( ku2rwa http://www.kowbojki.pl Upilam się redsami http://www.kowbojki.pl Pożegnanie, będę musiał wyzrzucić śm:ieci a czeka mnie sporo pracy http://www.samosia.pl Jak rozbic komus zwiazek? http://www.kowbojki.pl :( ku2rwa http://www.samosia.pl Chłopak http://www.kowbojki.pl Kto z Was jeszcze używa Gadu-Gadu? :) http://www.samosia.pl Sprawy sercowe :) http://www.kowbojki.pl Możecie mi dziewczyny wytłumaczyć, czemu uważacie, że obciąganie facetowi to coś złego? http://www.kowbojki.pl Która chętna http://www.samosia.pl Pierwszy raz http://www.kowbojki.pl Kogo spośród userów kowbojek.pl uważacie za normalne osoby? http://www.samosia.pl Poderwanie mezatki sasiadki http://www.samosia.pl Matka kumpla http://www.samosia.pl Matka kumpla http://www.kowbojki.pl :( ku2rwa http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Upilam się redsami http://www.kowbojki.pl Kto z Was jeszcze używa Gadu-Gadu? :) http://www.samosia.pl Chłopak http://www.kowbojki.pl Upilam się redsami http://www.samosia.pl Motocykle i kobiety. http://www.kowbojki.pl Nudzi sie mi http://www.kowbojki.pl Czy to normalne sami powiedzcie http://www.kowbojki.pl Czy to normalne sami powiedzcie http://www.kowbojki.pl Kogo spośród userów kowbojek.pl uważacie za normalne osoby? http://www.kowbojki.pl :( ku2rwa http://www.kowbojki.pl Kogo spośród userów kowbojek.pl uważacie za normalne osoby? http://www.samosia.pl Matka kumpla http://www.kowbojki.pl Czemu wy nazywacie coś "Bóg"? Serio nie widzicie, ze jestescie ru((chani w du))pe http://www.kowbojki.pl Która chętna http://www.kowbojki.pl Możecie mi dziewczyny wytłumaczyć, czemu uważacie, że obciąganie facetowi to coś złego? http://www.kowbojki.pl Czemu wy nazywacie coś "Bóg"? Serio nie widzicie, ze jestescie ru((chani w du))pe http://www.samosia.pl Czy jest tu ktoś normalny? http://www.samosia.pl Jak rozbic komus zwiazek? http://www.kowbojki.pl Kto z Was jeszcze używa Gadu-Gadu? :) http://www.kowbojki.pl Kto z Was jeszcze używa Gadu-Gadu? :) http://www.kowbojki.pl Pożegnanie, będę musiał wyzrzucić śm:ieci a czeka mnie sporo pracy http://www.samosia.pl Jak rozbic komus zwiazek? http://www.samosia.pl Pierwszy raz http://www.samosia.pl Poderwanie mezatki sasiadki http://www.kowbojki.pl Czemu wy nazywacie coś "Bóg"? Serio nie widzicie, ze jestescie ru((chani w du))pe
kujonka
kujonka
25.10.13, 21:56 | Gimnazjum | WOS (zadanie)
Zgłoś

Czy zgadzasz sie z stwierzdzeniem że człowiek jest istotą społeczną

czy zgadzasz sie z stwierzdzeniem że człowiek jest istotą społeczną

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 27.10.13, 01:27

    zgadzam się ze stwierdzeniem że człowiek jest istotą społeczną ponieważ,musi żyć z innymi ludzmi i z nimi wspołpracować :)

  • gość
    gość | 28.10.13, 02:41

    Tak zgadzam sie z twierdzeniem ze czlowiek jest istota spoleczna.Nie moze zyc sam zawsze potrzebuje jakiegos towarzystwa.Samemu czlowiekowi takze jest trudno przetrwac bez pomocy innych osob i ich pracy musielibysmy wszysko robic sami np.doic krowe czy strzyc sie.Dobrym przykladem literackim jest Robinson Cruzoe bylo mu bardzo trudno samemu przetrwac wiec sobie wymyslil lalke zeby az tak mu samotnosc nie doskwierala.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]