http://www.samosia.pl Co oznacza sen o duchach? http://www.samosia.pl Chce umrzeć http://www.kowbojki.pl Które kowbojki są fajne? http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.kowbojki.pl Co zrobić, żeby paznokcie były twardsze? http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Co byście zrobiły kowbojeczki [zdrada]? http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.samosia.pl Co oznacza sen o duchach? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z dala od lekkoduchow http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Co byście zrobiły kowbojeczki [zdrada]? http://www.samosia.pl Co oznacza sen o duchach? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.samosia.pl Co..? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.samosia.pl Podrywał a teraz olewa http://www.samosia.pl Elo kumple http://www.samosia.pl Wiecie co... http://www.kowbojki.pl Co zrobić, żeby paznokcie były twardsze? http://www.kowbojki.pl Nie mam komu się wyżalić, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.samosia.pl Wakacje i samosia zmartwychwstaje http://www.samosia.pl Serce nie sługa http://www.samosia.pl Serce nie sługa http://www.kowbojki.pl Co byście zrobiły kowbojeczki [zdrada]? http://www.kowbojki.pl Co byście zrobiły kowbojeczki [zdrada]? http://www.kowbojki.pl Co zrobić, żeby paznokcie były twardsze? http://www.kowbojki.pl Co zrobić, żeby paznokcie były twardsze? http://www.samosia.pl Elo kumple http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.kowbojki.pl Golenie twarzy. Pierwszy raz - może ktoś więcej odpowie. http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z dala od lekkoduchow http://www.kowbojki.pl Które kowbojki są fajne? http://www.kowbojki.pl Widze, ze niektorzy tu zaczynaja lapac o co chodzi.. Moze jednak uda mi sie przejsc na formy plciowo neutralne? http://www.kowbojki.pl Gena! http://www.samosia.pl Podrywał a teraz olewa http://www.samosia.pl Wiecie co... http://www.kowbojki.pl Nie mam komu się wyżalić, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z dala od lekkoduchow http://www.kowbojki.pl Które kowbojki są fajne? http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.samosia.pl Ktore imie http://www.kowbojki.pl Kto tu jest? http://www.kowbojki.pl Nie mam komu się wyżalić, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny z dala od lekkoduchow http://www.samosia.pl Ałsteria :D http://www.kowbojki.pl Golenie twarzy. Pierwszy raz - może ktoś więcej odpowie. http://www.kowbojki.pl Golenie twarzy. Pierwszy raz - może ktoś więcej odpowie. http://www.kowbojki.pl Golenie twarzy. Pierwszy raz - może ktoś więcej odpowie. http://www.kowbojki.pl Nie mam komu się wyżalić, a chodzi o mojego najlepszego kumpla. Co wy na to? http://www.kowbojki.pl Faceci uwazaja ze ge)je sa wstretni i oblesni.. ale truc swoim kobieta o anal i wkladac tam juz im nie przeszkadza.. wrec przeciwnie http://www.kowbojki.pl Które kowbojki są fajne?
kowbojka
kowbojka
18.10.13, 07:12 | Liceum/Technikum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Mógłby ktoś mi wytłumaczyć cały Akkusativ i Nominativ ? Kiedy jest im

Mógłby ktoś mi wytłumaczyć cały Akkusativ i Nominativ ? Kiedy jest im kiedy In kiedy co się zmienia ?
Podaje przykłady ; )
w klasie chemicznej ; w dyskotece;
w bibliotece ; w szpitalu ; w kawiarni
w pokoju ; w centrum ; w lesie
w szkole ; w restauracji ;
do kina ; do miasta ; do szkoły ; do centrum ;
do parku ; do lasu ; do kościoła ; do sekretariatu

Proszę o pomoc! Bardzo ważne!!

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 18.10.13, 16:14

    Nominativ, czyli po polsku mianownik. Odpowiada na pytania kto? co? W każdym rodzaju ma odpowiedni rodzajnik:
    der - r.m
    die - r.ż
    das - r.n
    die - liczba mnoga
    Jeśli chcesz wiedzieć, gdzie zastosować dany przypadek, musisz po prostu przetłumaczyć dane zdanie na język polski i określić w jakim to jest przypadku. I wtedy "dopasowujesz" sobie rodzajnik do wyrażenia.


    Im jest to skrót od in dem. Znaczy to samo co in, czyli "w". Musisz wiedzieć jaki rodzajnik ma dany wyraz, np. das Kino, czyli do kina = ins Kino.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]