http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.samosia.pl Złamane serce. http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.samosia.pl Związek http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad? http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Złamane serce. http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.samosia.pl Złamane serce. http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.kowbojki.pl No i co zrobić z tak smutnym piątkowym wieczorem? http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (jeśli jeszcze takie są) http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.kowbojki.pl Dziś dzień życzliwości.Z kim stąd http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.fanimal.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.samosia.pl Złamane serce. http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Związek http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD http://www.samosia.pl Witam was na początku weekendu :D http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.samosia.pl Związek http://www.kowbojki.pl Co dzisiaj na obiad?
marcinek666
marcinek666
01.11.13, 21:48 | Szkoła podstawowa | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Muszę zrobić notatkę o kształtach liści i ich rozmieszczeniu. Je

Muszę zrobić notatkę o kształtach liści i ich rozmieszczeniu.
Jedna proźba jak piszecie rodzje lisci to prosila bym też aby bylo o ich rozmieszczeniu!

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 03.11.13, 23:00

    **Kształty lisci :

    Blaszka liściowa wykazuje dużą zmiennosc postaci tzn moze byc niepodzielna , wcinana lub moze skladac sie z kilku oddzielnych (odrebnych) czlonow zwanych listkami . Gdy lisc ma niepodzielna blaszke nazywamy go lisciem pojedynczym .

    W przypadku gdy blaszka podzielona jest na szereg listkow osadzonych na wspolnej osadce mowimy o lisciu zlozonym . np :
    w zalaczniku ---------> " biolxx "




    **Rozmieszczenie liści - inaczej ulistnienie ( czyli wszystkie liscie danej rosliny )

    W poszukiwaniu dostepu do swiatala , wody oraz zabezpieczajac sie przed gwaltownymi deszczami , wiatrem oraz dzialaniem promieni slonecznych liscie posiadaja stosowne ustawienie na lodydze np :
    w zalaczniku ---------> " rozmiesczenie( ulozenie ) lisci "

  • gość
    gość | 04.11.13, 12:10

    1)Liście bywają okrągłe,owalne lub tarczowate.Niektóre przypominają serca,inne strzały.Często tylko,na podstawie ich kształtu możemy rozpoznać gatunki drzew.Liście można podzielić na złożone oraz proste,czyli pojedyncze.W pierwszych na jednym ogonku lub na wspólnej osi znajduje się kilka mniejszych listków.Ułożenie listków w liściach złożonych może być pierzaste lub dłoniaste.
    Przykłady różnych kształtów liści: Pojedynczych:lancetowaty,sercowaty,strzałkowaty,nerkowaty.
    Natomiast złożonych to tak jak wcześniej wspomniałam pierzastozłożone lub dłoniastozłożone ;)
    2)Rozmieszczenie liści na łodydze:
    -skrętoległe-rosną one pojedynczo ,każdy liść nieco niżej od poprzedniego,tworząc spiralę.Dzięki temu ustawieniu liście znajdujące się niżej nie są odcięte od światła przez znajdujące się wyżej.
    -naprzeciwległe-liście są ustawione parami i wyrastają po przeciwnych str.łodygi
    -okółkowe-li Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]