http://www.kowbojki.pl Kolezanka zwierzyla mi sie http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.samosia.pl By wyp'ierdolił missinblack http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.samosia.pl O co chodzi w piosence jakieś sarsy? wie ktoś? http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.samosia.pl Czym jest prawdziwa miłość ? http://www.samosia.pl Czy religia moze stanowić przeszkode w związku ? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.samosia.pl Nienawidze jak smród fajek miesza sie z moimi perfumami http://www.kowbojki.pl Kolezanka zwierzyla mi sie http://www.samosia.pl Siedze otoczony ciszą jak Robinson Crusoe ... http://www.samosia.pl Alsea Verne przebiera sie za elfa i rozrzuca kwiatki na polanie? XDD http://www.samosia.pl O co chodzi w piosence jakieś sarsy? wie ktoś? http://www.samosia.pl Jakie jest wasze zdanie? http://www.samosia.pl Jakie jest wasze zdanie? http://www.samosia.pl Siedze otoczony ciszą jak Robinson Crusoe ... http://www.samosia.pl Ktokolwiek z was pamięta tą... http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.samosia.pl Siedze otoczony ciszą jak Robinson Crusoe ... http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.samosia.pl Czym jest prawdziwa miłość ? http://www.samosia.pl By wyp'ierdolił missinblack http://www.samosia.pl O co chodzi w piosence jakieś sarsy? wie ktoś? http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Kolezanka zwierzyla mi sie http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Kolezanka zwierzyla mi sie http://www.samosia.pl Alsea Verne przebiera sie za elfa i rozrzuca kwiatki na polanie? XDD http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.samosia.pl Czym jest prawdziwa miłość ? http://www.samosia.pl Nienawidze jak smród fajek miesza sie z moimi perfumami http://www.samosia.pl Czy religia moze stanowić przeszkode w związku ? http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.samosia.pl Nienawidze jak smród fajek miesza sie z moimi perfumami http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.samosia.pl Ktokolwiek z was pamięta tą... http://www.samosia.pl Alsea Verne przebiera sie za elfa i rozrzuca kwiatki na polanie? XDD http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.samosia.pl By wyp'ierdolił missinblack http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.samosia.pl Ktokolwiek z was pamięta tą... http://www.samosia.pl Jakie jest wasze zdanie? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom?
suzi18
suzi18
20.10.13, 01:09 | Liceum/Technikum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Napisz 10 zdań jak można pomóc niepełnosprawnym.

Napisz 10 zdań jak można pomóc niepełnosprawnym.

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(4)

  • gość
    gość | 20.10.13, 08:23

    1. Behinderungen knnen wir helfen, indem sie ihnen einen Platz im Bus
    Niepełnosprawnym możemy pomóc ustępując im miejsca w autobusie
    2. Behinderungen knnen wir helfen Ausbreitung der Strae
    Niepełnosprawnym możemy pomóc przechodzić przez jezdnię
    3. Wir helfen Menschen mit Behinderungen zum Shop
    Niepełnosprawnym możemy pomóc robić zakupy
    4. Behinderungen knnen wir helfen, sie kmmert
    Niepełnosprawnym możemy pomóc dbając o nich
    5. Behinderungen knnen wir sie in die Reinigung des Hauses helfen
    Niepełnosprawnym możemy pomóc sprzątając im w domu
    6. Mit Behinderungen knnen ihnen helfen, Bcher zu lesen
    Niepełnosprawnym możemy pomóc czytając im książki
    7.Behinderungen knnen wir ihnen helfen, zu Fu
    Niepełnosprawnym możemy pomóc spacerując z nimi
    8.Behinderungen knnen wir helfen, mit ihnen spielen
    Niepełnosprawnym możemy pomóc bawiąc się z nimi
    Czytaj całość »

  • gość
    gość | 20.10.13, 15:49

    I nie boję się stanąć
    Każdy może zabrać rękę
    Będziemy razem iść tą drogą, przez burzę
    Niezależnie od pogody, na zimno lub ciepło
    Tylko poinformować, że nie jesteś sam
    Hola, jeśli czujesz, że już tą samą drogą

  • gość
    gość | 22.10.13, 04:46

    I nie boję się stanąć
    Każdy może zabrać rękę
    Będziemy razem iść tą drogą, przez burzę
    Niezależnie od pogody, na zimno lub ciepło
    Tylko poinformować, że nie jesteś sam
    Hola, jeśli czujesz, że już tą samą drogą

  • gość
    gość | 22.10.13, 23:15

    Eminem - not afraid
    Nie boję się podjąć decyzji
    Wszyscy trzymajmy się za ręce
    Pojdziemy przez tą drogę zawsze, przez burze
    Niezależnie od pogody czy zimno czy ciepło
    Tylko pamiętaj że nie jesteś sam
    Hola, jeśli czujesz, że już w dół tą samą drogą

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]