http://www.samosia.pl Devserwer http://www.samosia.pl Penis http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.samosia.pl Kupiłam sobie dzisiaj takie fajne skarpetki z psią mordą ale jak się je założy to nie widać nadruku XD http://www.kowbojki.pl Co milego dzisiaj uslyszeliście ? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl Psychologia http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Co milego dzisiaj uslyszeliście ? http://www.samosia.pl Kupiłam sobie dzisiaj takie fajne skarpetki z psią mordą ale jak się je założy to nie widać nadruku XD http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Co milego dzisiaj uslyszeliście ? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl Nie mam nawet pomysłu na pytanie : / http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.samosia.pl Nie mam nawet pomysłu na pytanie : / http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.samosia.pl Penis http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.samosia.pl Psychologia http://www.samosia.pl Devserwer http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Co milego dzisiaj uslyszeliście ? http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie? http://www.samosia.pl Kupiłam sobie dzisiaj takie fajne skarpetki z psią mordą ale jak się je założy to nie widać nadruku XD http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl Co milego dzisiaj uslyszeliście ? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.samosia.pl Penis http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.samosia.pl Nie mam nawet pomysłu na pytanie : / http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie? http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.samosia.pl Penis http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie?
marcinek666
marcinek666
04.11.13, 14:38 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Ołów ma gęstość 11,3 g/cm szećcienny.Ile kuleczek ołowianych o średni

Ołów ma gęstość 11,3 g/cm szećcienny.Ile kuleczek ołowianych o średnicy 4 mm można odlac z 1 kg ołowiu??? Pomożesz????:**

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 04.11.13, 22:17

    D=m/V ----> m=d*V π=3,14
    V=(4/3)*π*r r=2mm=0,2cm
    masa 1 kulki m=d*(4/3)*π*r=11,3*(4/3)*3,14*0,2=0,3842 g

    1 kulka --------0,3842 g ołowiu
    x kulek --------1000 g ołowiu

    x=2602,8

    odp. Można odlać 2602 kulki z 1kg ołowiu

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]