http://www.kowbojki.pl Kolezanka zwierzyla mi sie http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.samosia.pl Wasze zdanie http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.samosia.pl Jakie jest wasze zdanie? http://www.samosia.pl Czy religia moze stanowić przeszkode w związku ? http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.samosia.pl Alsea Verne przebiera sie za elfa i rozrzuca kwiatki na polanie? XDD http://www.samosia.pl Siedze otoczony ciszą jak Robinson Crusoe ... http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Jak myślicie kto by wygrał jakby wybuchła wojna światowa mężczyźni przeciwko kobietom? http://www.kowbojki.pl Facet mnie nie zaspokaja w łóżku http://www.samosia.pl By wyp'ierdolił missinblack http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Uderzyłam faceta :/ http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.samosia.pl Ktokolwiek z was pamięta tą... http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.kowbojki.pl Jak namówić faceta na aseksualne małżeństwo ? http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike http://www.kowbojki.pl Dziewczyny http://www.kowbojki.pl Czy faceci są do czegoś potrzebni kobietom? http://www.samosia.pl O co chodzi w piosence jakieś sarsy? wie ktoś? http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.kowbojki.pl Kolezanka zwierzyla mi sie http://www.kowbojki.pl Czemu na tym forum nie ma jakiejś takiej solidarności? Jakiegoś wspierania się normalnych użytkowników i tępienia hejterów? Czemu pozwalacie na to by normalni użytkownicy byli hejtowani, czemu każdy.. http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.kowbojki.pl Mierzyliście sobie kiedyś IQ? http://www.samosia.pl Czym jest prawdziwa miłość ? http://www.samosia.pl Nienawidze jak smród fajek miesza sie z moimi perfumami http://www.kowbojki.pl Kolezanka zwierzyla mi sie http://www.kowbojki.pl Zaczynam wpadac w panike
rudy
rudy
31.10.13, 00:17 | Liceum/Technikum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Opis ferii zimowych

opis ferii zimowych

2 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 01.11.13, 20:04

    Meine Winterferien habe ich zusammen mit meiner Familie in Zakopanem verbracht. Das Wetter war sehr gut weil było viel des Schnees. Wenn odpoczeliśmy zaczeliśmy jeżdzić auf natrach und snowbordzie. Den Abenden spacerowaliśmu ber die Stadt und wir aen in pizzeri oder des Restaurants. Die zweite Woche habe ich zu Hause verbracht. Ich stie auf die Freunde und die Familie. Ich Computerspiele spielen, ich las Bcher und ich sah mir die interessanten Filme an.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]