http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Nie mogę przezwyciężyć strachu! :/ http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Nie mogę przezwyciężyć strachu! :/ http://www.kowbojki.pl Zainspirowało mnie pytanie gościa - czy wyobrażacie sobie zwiazek do końca życia bez śluby http://www.kowbojki.pl Nie mogę przezwyciężyć strachu! :/ http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie miałem dziewczyny co wy na to? http://www.kowbojki.pl Dzieeeeń dobry! Wieczór... http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.kowbojki.pl Zainspirowało mnie pytanie gościa - czy wyobrażacie sobie zwiazek do końca życia bez śluby http://www.kowbojki.pl Co tu się porobiło? http://www.kowbojki.pl Co tu się porobiło? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Dobra nuta http://www.kowbojki.pl Zainspirowało mnie pytanie gościa - czy wyobrażacie sobie zwiazek do końca życia bez śluby http://www.kowbojki.pl Dzieeeeń dobry! Wieczór... http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Czy ktos byl w takiej sytuacji? http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Dobra nuta http://www.fanimal.pl Dobra nuta http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.fanimal.pl Przygarnelam kota http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Co tu się porobiło? http://www.kowbojki.pl Dzieeeeń dobry! Wieczór... http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Przygarnelam kota http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.samosia.pl Czy ktos byl w takiej sytuacji? http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.kowbojki.pl Co tu się porobiło? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.fanimal.pl Przygarnelam kota http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.samosia.pl Hey Ho! Drodzy Samosiowicze! http://www.fanimal.pl Dobra nuta http://www.kowbojki.pl Nie mogę przezwyciężyć strachu! :/ http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.fanimal.pl Przygarnelam kota http://www.samosia.pl Poszłam dzisiaj http://www.kowbojki.pl Zainspirowało mnie pytanie gościa - czy wyobrażacie sobie zwiazek do końca życia bez śluby http://www.kowbojki.pl Nie mogę przezwyciężyć strachu! :/ http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie miałem dziewczyny co wy na to? http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.kowbojki.pl Dzieeeeń dobry! Wieczór... http://www.samosia.pl Poszłam dzisiaj http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Zainspirowało mnie pytanie gościa - czy wyobrażacie sobie zwiazek do końca życia bez śluby http://www.kowbojki.pl Dzieeeeń dobry! Wieczór... http://www.fanimal.pl Przygarnelam kota http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD http://www.kowbojki.pl Co tu się porobiło? http://www.fanimal.pl Dobra nuta
marcinek666
marcinek666
28.10.13, 10:43 | Gimnazjum | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Opisz rasy ludzkie.

Opisz rasy ludzkie.

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 30.10.13, 03:46

    Rasa biała: warunki klimatyczne: mało światła,częste mgły i deszcze. Cechy charakterystyczne: niewielka ilość barwnika w skórze,wysoki i wąski nos,jasne włosy i oczy Rasa żółta: warunki klimatyczne:ostry zimny śnieżny klimat cechy charakterystyczne: średnia ilość barwnika w skórze,czarne proste włosy,czarne oczy,niski wzrost,krótkie kończyny,wąska szpara oczna,powieki mają wyściółkę tłuszczową,płaska twarz i płaski mały nos Rasa czarna: warunki klimatyczne:gorący i wilgotny klimat cechy charakterystyczne:duża ilość barwnika w skórze,ciemna skóra i oczy,włosy czarne kręcone,szeroki i płaski nos,grube wargi

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]