http://www.samosia.pl Kupiłam sobie dzisiaj takie fajne skarpetki z psią mordą ale jak się je założy to nie widać nadruku XD http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Kupiłam sobie dzisiaj takie fajne skarpetki z psią mordą ale jak się je założy to nie widać nadruku XD http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.samosia.pl Devserwer http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl Penis http://www.samosia.pl Nie mam nawet pomysłu na pytanie : / http://www.samosia.pl Psychologia http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie? http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.samosia.pl Psychologia http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie? http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam bajke.. http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.samosia.pl Psychologia http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie? http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.samosia.pl Psychologia http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.samosia.pl Penis http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.samosia.pl Nie mam nawet pomysłu na pytanie : / http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.kowbojki.pl Jaką partię popieracie? http://www.samosia.pl Nie mam nawet pomysłu na pytanie : / http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Jakie drinki polecacie ? http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.samosia.pl Nie mam nawet pomysłu na pytanie : / http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.samosia.pl Kupiłam sobie dzisiaj takie fajne skarpetki z psią mordą ale jak się je założy to nie widać nadruku XD http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.samosia.pl Penis http://www.samosia.pl Kupiłam sobie dzisiaj takie fajne skarpetki z psią mordą ale jak się je założy to nie widać nadruku XD http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.samosia.pl Penis http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Sukienka.
suzi18
suzi18
28.10.13, 17:30 | Szkoła podstawowa | Język angielski (zadanie)
Zgłoś

Opisz wybranego sportowca po angielsku: 1.John Cena-wresling 2.Mariu

Opisz wybranego sportowca po angielsku:
1.John Cena-wresling
2.Mariusz Pudzianowski-strongman
3.Rey Misterio-wresling
4.Adam Małysz-skoki narciarskie
5.Cristiano Ronaldo-piłka nożna(Real Madryt)


Daje naj :::::::::::::::::::::)))))))))))))))))))))))))))

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 31.10.13, 14:07

    Cristiano Ronaldo dos Aveiro Santos B 5 February 1985 in Funchal Portuguese footballer, playing the righteous or left winger on the position, competitor Real Madrid and for Representation of Portugal. He began the club Cristiano success in the century of 8 years, in the small Andorinha club, where the father cleared it away. In the century of 10 years two largest madras clubs became interested in it: CS Martimo and the Nacional CD, but after all found his way to Nacionalu. Where he played r to 2001., because this year moved to Sportingu Lisbon. During the European championships at- 17 Turin observed by Liverpool and Juventus was after, how his team had defeated the team at England, but after all he found his way to United Manchester. In coming across the League of Champions of United Manchester around Ace of the Rom (7: 1) scored his first goals in Champions League. Champion of England at season 2006 / 2007 and 2007 / 20 Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]