http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Cierpicie na bezsennosc? http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.samosia.pl Ważne pytanie życia i śmierci!! xD http://www.samosia.pl Przesłuchaj 5 razy i sie zakochaj <3 http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.samosia.pl Ważne pytanie życia i śmierci!! xD http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.samosia.pl Mam ochotę na seks http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.samosia.pl Mam ochotę na seks http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.samosia.pl Cierpicie na bezsennosc? http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.samosia.pl Ważne pytanie życia i śmierci!! xD http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.samosia.pl Mam ochotę na seks http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.samosia.pl Przesłuchaj 5 razy i sie zakochaj <3 http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.kowbojki.pl Jak Wam mija dzień? :) http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak
aska
aska
29.10.13, 08:15 | Szkoła podstawowa | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Oto treść: "Podstawą graniastosłupa prostego o wysokości 5cm

Oto treść: "Podstawą graniastosłupa prostego o wysokości 5cm jest trapez prostokątny o podstawach 6cm i 8cm. Krótsze ramię trapezu ma 2cm. Oblicz objętość tego graniastosłupa." Proszę o pomoc :)

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 30.10.13, 14:14

    objetość graniastosłupa równa jest iloczynowi pola podstawy przez wysokość graniastosłupa.Ponieważ wysokość graniast.jest dana h=5cm, więc zadanie sprowadza się do obliczenia pola trapezu: P = (a+b): 2 i razy h podstawy trapezu są dane :a=6cm b=8cm. trapez jest prostokątny i dane jest ramię krótsze, więc to ramię będzie wysokością trapezu. P=(6+8):2 i razy2 P=14:2 i razy2 P=7 razy2 P= 14cm do kwadratu V=PH V=14razy5 V=70cm do trzeciej

  • gość
    gość | 01.11.13, 03:50

    Rozwiązanie w załaczniku :)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]