http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Jak leci? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Co tam... http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy
skipper
skipper
05.11.13, 20:33 | Liceum/Technikum | Historia (zadanie)
Zgłoś

Powstanie warszawskie-kartka z pamiętnika

powstanie warszawskie-kartka z pamiętnika

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 07.11.13, 22:17

    tu napiszesz sobie date
    był jeden ze spokojniejszych dni. nagle uslyszalem dzwiek syren. tak, zaczelo sie. rosyjskie samoloty nadciagaly nad warszawe. rozpoczelo sie pieklo. bomby lecialy z kazdej ze stron. ludzie lezeli zakrwawieni na ulicach. wszystkie oddzialy przeciwlotnicze uwijaly sie jak w ukropie. strzelali tyle ile mieli amunicji. ja ze strzelba mogle sie tylko ukrywac przed spadajacymi z nieba jak deszcz babami siejacymi smierc i zniszczenie. nie wiedzialem co mam robic. siedzialem w schronie, lecz bylem bezradny. po kilku minutach nastala cisza. niestety byla to cisza przed burza. po chwili nastal kolejny zrzut. ja niemogac nic zrobic siedzialem dalej w schronie patrzac przez male okienko. ujrzalem widok ktory mnie przerazil i w koncu do mnie dotarl. tam lezeli ludzie ktorzy potzrebowali pomocy. bez chwili zastanowienia wybieglem mijajac bomby probowalem przenies do szpitala polowego jak najwiecej ludz Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]