http://www.kowbojki.pl Co jest dla ciebie najważniejsze w związku? http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Dzisiaj... http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.samosia.pl Ragatka zawitała na samosia http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.samosia.pl Dzień dobry samosie, co się Wam śniło? http://www.samosia.pl Hah... http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl Co jest dla ciebie najważniejsze w związku? http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Co jest dla ciebie najważniejsze w związku? http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Ferie bez śniegu http://www.samosia.pl Witam http://www.kowbojki.pl śpicie ?
kowbojka
kowbojka
16.10.13, 20:39 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Wyznacz ze wzoru wskazaną wielkość a)v=2/t; s d)T=1/abx

Wyznacz ze wzoru wskazaną wielkość

a)v=2/t; s d)T=1/abx g)y=2t-1; t
b)P=mF; F e)y=0,25x; x h)v=at(kwadrat) podzielic na 2; a
c)E=mgh; h f)k=1/4n; n i)R=abc na 4P ; P

Prosze o wytłumacznie i rozwiązanie

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 19.10.13, 20:11

    a) v=s/t |*t (jeśli po znaku równości masz dzielenie to mnożysz przez tą liczbę która Ci nie pasuje [w tym przypadku chcesz obliczyć s to mnożysz przez t])

    v*t=s (bo t Ci się uprości)

    b) P=mF |:m (jeśli po znaku równości masz mnożenie to dzielisz przez tą liczbę która Ci nie pasuje [w tym przypadku chcesz obliczyć F to dzielisz przez m])

    P/m=F (bo m Ci sie uprości)

    c) E=mgh |:mg
    E/mg=h

    d) K=a/R |*a
    K*a=r

    e) y=0,25x |:0,25
    y/0,25=x

    f) k=1/4n |*1/4
    k*1/4=n

    Dalej nie wiem jak zrobić ;*
    Ale myślę, że Ci troszkę pomogłam! <33 ..

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]