http://www.kowbojki.pl Zakocha艂em si臋 w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Alsea masz chlopaka? Obserwuje Cie od jakiegos czasu i mysle o Tobie. http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Zakocha艂em si臋 w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Kt贸r膮 kowbojk臋 by艣cie wzi臋li na http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko by艣cie poszli? http://www.samosia.pl Szukam ch艂opaka http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Zakocha艂em si臋 w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Eternal mia艂a fajny biust, Farka styl, Bonitka co艣 co lubiem xDD Paula ca艂owa艂a cuuuudnie nawet tusz po swoim 艣lubie xDD Z Bomblem moszna by艂o konie kra艣膰 chociasz wiem, 偶e chcia艂a psze偶y膰 ze mno... http://www.samosia.pl Szukam ch艂opaka http://www.samosia.pl Alsea masz chlopaka? Obserwuje Cie od jakiegos czasu i mysle o Tobie. http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.samosia.pl Powoli nie mam ju偶 si艂. http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu s膮 kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Kt贸re osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko by艣cie poszli? http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.samosia.pl Jestem 偶yciowym nieudacznikiem http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl 艣mia膰 mi si臋 chce z tych k艂od kt贸re tutaj wypisuj膮 偶e loda nie robi膮, albo 偶e ich faceci s膮 podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu s膮 kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Kt贸r膮 kowbojk臋 by艣cie wzi臋li na http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzyma膰 przy sobie faceta musi spe艂nia膰 wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.samosia.pl Powoli nie mam ju偶 si艂. http://www.kowbojki.pl 艣mia膰 mi si臋 chce z tych k艂od kt贸re tutaj wypisuj膮 偶e loda nie robi膮, albo 偶e ich faceci s膮 podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Kt贸re osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Eternal mia艂a fajny biust, Farka styl, Bonitka co艣 co lubiem xDD Paula ca艂owa艂a cuuuudnie nawet tusz po swoim 艣lubie xDD Z Bomblem moszna by艂o konie kra艣膰 chociasz wiem, 偶e chcia艂a psze偶y膰 ze mno... http://www.kowbojki.pl Kt贸re osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Jestem 偶yciowym nieudacznikiem http://www.kowbojki.pl Kt贸r膮 kowbojk臋 by艣cie wzi臋li na http://www.samosia.pl Alsea masz chlopaka? Obserwuje Cie od jakiegos czasu i mysle o Tobie. http://www.kowbojki.pl 艣mia膰 mi si臋 chce z tych k艂od kt贸re tutaj wypisuj膮 偶e loda nie robi膮, albo 偶e ich faceci s膮 podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.kowbojki.pl Kt贸r膮 kowbojk臋 by艣cie wzi臋li na http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko by艣cie poszli? http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu s膮 kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzyma膰 przy sobie faceta musi spe艂nia膰 wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko by艣cie poszli? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzyma膰 przy sobie faceta musi spe艂nia膰 wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Alsea masz chlopaka? Obserwuje Cie od jakiegos czasu i mysle o Tobie. http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Eternal mia艂a fajny biust, Farka styl, Bonitka co艣 co lubiem xDD Paula ca艂owa艂a cuuuudnie nawet tusz po swoim 艣lubie xDD Z Bomblem moszna by艂o konie kra艣膰 chociasz wiem, 偶e chcia艂a psze偶y膰 ze mno... http://www.kowbojki.pl Zakocha艂em si臋 w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzyma膰 przy sobie faceta musi spe艂nia膰 wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Eternal mia艂a fajny biust, Farka styl, Bonitka co艣 co lubiem xDD Paula ca艂owa艂a cuuuudnie nawet tusz po swoim 艣lubie xDD Z Bomblem moszna by艂o konie kra艣膰 chociasz wiem, 偶e chcia艂a psze偶y膰 ze mno... http://www.samosia.pl Powoli nie mam ju偶 si艂. http://www.kowbojki.pl 艣mia膰 mi si臋 chce z tych k艂od kt贸re tutaj wypisuj膮 偶e loda nie robi膮, albo 偶e ich faceci s膮 podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Kt贸re osoby na kowbojkach lubisz?
aska
aska
19.10.13, 06:08 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zg艂o艣

A- NA ILE UMOWNYCH STREF CZASU PODZIELONO ZIEMIE B-OKRESL ILE STOPNI D

A- NA ILE UMOWNYCH STREF CZASU PODZIELONO ZIEMIE
B-OKRESL ILE STOPNI DLUGOSCI GEOGRAFICZENEJ MA KAZDA STREFA CZASU
C-OKRESL CZAS KT覴EGO POLUDNIKA STA艁 SIE PODSTAWA USTALENIA CZASU STREFOWEGO W KAZDEJ STREFIE CZASU

7 pkt
Czym s膮 punkty?
Odpowiedz

(2)

  • go艣膰
    go艣膰 | 20.10.13, 22:20

    a) 24 b) 15 stopni c)zerowy

  • go艣膰
    go艣膰 | 21.10.13, 23:21

    Ziemi臋 podzielono na 24 strefy czasowe. Ka偶da ze stref ma rozpi臋to艣膰 15 stopni d艂ugo艣ci geograficznej.Po艂udnikiem, kt贸ry sta艂 si臋 podstaw膮 ustalenia czasu w ka偶dej strefie jest po艂udnik przechodz膮cy przez Kr贸lewskie Obserwatorium Astronomiczne w Greenwich w Londynie. Oznaczono go jako 0 stopni.

Zadanie

go艣膰
Wymagane minimum 4 znaki. Pozosta艂o: 50000 znak贸w. Edytor zaawansowany
Dodaj za艂膮cznik

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgl膮d:
Nazwa Kod Rezultat
Odst臋p \ a nast臋pnie spacja
Nowa linia \\
Pot臋ga x^{2}
U艂amek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Uk艂ad 2 r贸wna艅 \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Uk艂ad n r贸wna艅 (ka偶de w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks g贸rny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla ka偶dego" \forall
Suma zbior贸w \cup
Iloczyn zbior贸w \cap
Mniejsze lub r贸wne \leq
Wi臋ksze lub r贸wne \geq
Nier贸wno艣膰 \neq
Oko艂o \approx
Najcz臋艣ciej u偶ywane symbole:
Pi \pi
Niesko艅czono艣膰 \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyra偶enia zaawansowane:
Ca艂ka nieoznaczona \int{x}\, dx
Ca艂ka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]