http://www.kowbojki.pl Jej co za upał ..; /// http://www.samosia.pl Co fajnego? http://www.samosia.pl W sumie, nie powinno mnie to dziwić. http://www.kowbojki.pl Kupię faceta http://www.kowbojki.pl Kupię faceta http://www.kowbojki.pl Mam 170cm wzrostu :/ http://www.samosia.pl Czy można mieć żal do kogoś za to.. http://www.kowbojki.pl Kupię faceta http://www.kowbojki.pl Ale będę jeść pyszne sajgonki :-) http://www.kowbojki.pl Moja koleżanka mnie dobiła http://www.kowbojki.pl Co teraz robicie? http://www.kowbojki.pl Co teraz robicie? http://www.kowbojki.pl Maciekp jest zgorzkniałym nudziarzem http://www.kowbojki.pl Co teraz robicie? http://www.samosia.pl Co za dzień http://www.samosia.pl Masz...? http://www.kowbojki.pl Mój chlopaknie chce uprawiac ze mna seksu bo mowi, ze po 4 latach http://www.kowbojki.pl Co teraz robicie? http://www.kowbojki.pl Mam 170cm wzrostu :/ http://www.kowbojki.pl Czy kultowa lubi dziewczynki? http://www.kowbojki.pl Ale będę jeść pyszne sajgonki :-) http://www.kowbojki.pl Kupię faceta http://www.kowbojki.pl Ale będę jeść pyszne sajgonki :-) http://www.kowbojki.pl Maciekp jest zgorzkniałym nudziarzem http://www.samosia.pl Siema przegrywy co tam ? http://www.samosia.pl Przeszkadza Wam to? http://www.samosia.pl KawaiiBaka aka psychozmora i rysiu http://www.kowbojki.pl Mój chlopaknie chce uprawiac ze mna seksu bo mowi, ze po 4 latach http://www.kowbojki.pl Czy kultowa lubi dziewczynki? http://www.kowbojki.pl Moja koleżanka mnie dobiła http://www.kowbojki.pl Jej co za upał ..; /// http://www.kowbojki.pl Mój chlopaknie chce uprawiac ze mna seksu bo mowi, ze po 4 latach http://www.samosia.pl Czy można mieć żal do kogoś za to.. http://www.kowbojki.pl Czy kultowa lubi dziewczynki? http://www.samosia.pl W sumie, nie powinno mnie to dziwić. http://www.kowbojki.pl Czy kultowa lubi dziewczynki? http://www.kowbojki.pl Maciekp jest zgorzkniałym nudziarzem http://www.kowbojki.pl Mój chlopaknie chce uprawiac ze mna seksu bo mowi, ze po 4 latach http://www.samosia.pl Co za dzień http://www.kowbojki.pl Moja koleżanka mnie dobiła http://www.kowbojki.pl Mój chlopaknie chce uprawiac ze mna seksu bo mowi, ze po 4 latach http://www.kowbojki.pl Mam 170cm wzrostu :/ http://www.kowbojki.pl Co teraz robicie? http://www.samosia.pl Masz...? http://www.samosia.pl Przeszkadza Wam to? http://www.kowbojki.pl Czy każdy facet nudzi się swoją panią ? http://www.samosia.pl Casting- zapraszam http://www.samosia.pl Prostytucja za i przeciw http://www.kowbojki.pl Kupię faceta http://www.samosia.pl Siema przegrywy co tam ? http://www.kowbojki.pl Moja koleżanka mnie dobiła http://www.kowbojki.pl Jej co za upał ..; /// http://www.kowbojki.pl Moja koleżanka mnie dobiła http://www.kowbojki.pl Czy każdy facet nudzi się swoją panią ? http://www.kowbojki.pl Ale będę jeść pyszne sajgonki :-) http://www.kowbojki.pl Jej co za upał ..; /// http://www.samosia.pl Co fajnego? http://www.kowbojki.pl Mam 170cm wzrostu :/ http://www.kowbojki.pl Czy kultowa lubi dziewczynki? http://www.kowbojki.pl Jej co za upał ..; /// http://www.kowbojki.pl Maciekp jest zgorzkniałym nudziarzem http://www.kowbojki.pl Mam 170cm wzrostu :/ http://www.kowbojki.pl Ale będę jeść pyszne sajgonki :-) http://www.kowbojki.pl Czy każdy facet nudzi się swoją panią ? http://www.kowbojki.pl Czy każdy facet nudzi się swoją panią ?
Masu97
Masu97
27.09.12, 17:31 | Gimnazjum | Język angielski (zadanie)
Zgłoś

Angielski Zaproszenie

Do twojej szkoły przyjeżdża na wymianę grupa uczniów a Anglii.W czasie ich pobytu w szkole organizowany będzie występ.Przygotuj zaproszenie dla gości z Anglii. *Napisz,jakiego rodzaju występ się odbędzie. *Zaproś ich do obejrzenia występu. *Napisz,kiedy występ będzie miał miejsce.

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • Dominika7897
    Dominika7897 | 27.09.12, 18:32

    Invitation
    We are inviting senior pupils cordially from England and teachers to the visit of us in Poland. We will describe the performance for you about pupils of our junior secondary school. He will be nicely and cheerfully. Competitions will also be held. We are inviting 17.10.2012 on at 15:00 to the junior secondary School in Bełchatów for them. of John Paul II. we are assuring that he will arrive at the airport of automatic_sheds after you. It won’t be oneself napewno to bore.
    For pupil of the junior secondary Sch

  • gość
    Białończyk xd | 06.03.13, 15:45

    Hey bitch, *** England

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]