http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.samosia.pl Wargi sromowe duze http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.samosia.pl Teenia tabletki antykoncepcyjne http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.fanimal.pl Jestem z Gdańska xD http://www.fanimal.pl Jestem z Gdańska xD http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Wyszło w jakichś badaniach, że Polki są najbardziej agresywnymi kobietami świata http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.samosia.pl Dziewczyny są bardzo ładne http://www.fanimal.pl Jestem z Gdańska xD http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.samosia.pl Witam http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Sukienka. http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Czy faceci nie mają uczuć? http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Chcecie w przyszłości wyjść za mąż? http://www.samosia.pl Cześć przyjaciele! http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.kowbojki.pl Wyszło w jakichś badaniach, że Polki są najbardziej agresywnymi kobietami świata http://www.samosia.pl Oczywiście, że... http://www.samosia.pl No witam xD weekend sie zaczal i fajnie nie? XDD ja se pije kawke pierwsza i slucham muzyczki XDD dobrze?? http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście chcieli zobaczyć ? http://www.fanimal.pl Jestem z Gdańska xD http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.kowbojki.pl Którego kowboja byście chciały zobaczyć? http://www.kowbojki.pl Opowiem wam jak wygląda życie brzydkiej kobiety http://www.kowbojki.pl Wyszło w jakichś badaniach, że Polki są najbardziej agresywnymi kobietami świata http://www.kowbojki.pl Bumblebee skąd jesteś? http://www.kowbojki.pl Czujecie w sobie instynkt macieżyński? http://www.kowbojki.pl Wyszło w jakichś badaniach, że Polki są najbardziej agresywnymi kobietami świata http://www.kowbojki.pl Jestem strasznie nieśmiała a chciałabym w końcu stracić dziewictwo http://www.samosia.pl Ale mam zszargane nerwy, nie "wytrzymie" zaraz http://www.samosia.pl Wytrysk http://www.fanimal.pl Słoń z chorobą psychiczną http://www.fanimal.pl Jaka KLatke kupic dla chomika? a czy wg ja zmieniac? http://www.samosia.pl Studniówka
mareczek
mareczek
20.10.13, 06:12 | Szkoła podstawowa | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Atmosfera 1.powłoka gazowa otaczająca Ziemię będąca mieszaniną jednoro

Atmosfera
1.powłoka gazowa otaczająca Ziemię będąca mieszaniną jednorodną gazów.
2.w jakich jednostkach wyrażamy wartość ciśnienia?
3.podaj procentowy skład powietrza
4.podaj wzór chemiczny ozonu.
5.jak nazywają sie gazy wytwarzane przez ludzi powodujące zanik ozonu w atmosferze?
6.podaj nazwę trzech gazów cieplarnianych.
7.pochłania szkodliwe dla organizmów promieniowanie UV

Przyrządy pomiarowe
1.służy do obserwacji bardzo małych obiektów
2.służy do obserwacji i pomiarów astronomicznych
3.służy do pomiaru prędkości i kierunku wiatru
4.służy do badań głębin morskich.
5.służy do pomiaru rozmiarów małych obiektów
6.służy do pomiaru objętości cieczy i substancji sypkich
7.służy do wykrywania obecności ładunków elektrycznych.

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 22.10.13, 01:48

    Myślę,że odpowiedzi powyżej są dobrze zrobione,dlatego nie będę jeszcze raz ich pisać ;)
    Przyrządy pomiarowe
    2.Aby obserwować inne ciała niebieskie skonstruowano ogromne lunety zwane teleskopami.Przestrzeń kosmiczna badana jest także za pomocą krążących wokół Ziemi satelitów,stacji kosmicznych oraz sond.
    4.batyskaf-specjalna łódź podwodna
    5.lupa??

    pozdro ;D

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]