http://www.kowbojki.pl Miłe słowa http://www.samosia.pl Pioneer, w ramach wolontariatu i pomocy humanitarnej... http://www.samosia.pl Ręka mnie swędzi prawa http://www.kowbojki.pl Dlaczego nie śpicie http://www.kowbojki.pl Nudziarz http://www.kowbojki.pl Miłe słowa http://www.kowbojki.pl Jestem porządnym i uczciwym chłopakiem z zasadami http://www.kowbojki.pl Jestem porządnym i uczciwym chłopakiem z zasadami http://www.kowbojki.pl Nudziarz http://www.samosia.pl Ręka mnie swędzi prawa http://www.samosia.pl To ja tez juz ide w kimę. http://www.kowbojki.pl Jestem porządnym i uczciwym chłopakiem z zasadami http://www.samosia.pl Kto jest obecny Tu http://www.kowbojki.pl Kowbojju umówisz się ze mną ? http://www.kowbojki.pl Zakochalem sie w kowbojce http://www.kowbojki.pl Dlaczego nie śpicie http://www.samosia.pl To ja tez juz ide w kimę. http://www.kowbojki.pl Kowbojju umówisz się ze mną ? http://www.samosia.pl Kto jest obecny Tu http://www.samosia.pl Kto jest obecny Tu http://www.kowbojki.pl Kowboj nudzi ci się, że siedzisz teraz na gg? http://www.kowbojki.pl Kowbojju umówisz się ze mną ? http://www.kowbojki.pl PUBLICZNE WIADOMOŚCI DO BLACKWIDOW http://www.kowbojki.pl Spać nie mogę http://www.kowbojki.pl Dlaczego nie śpicie http://www.samosia.pl Moj facet mnie obraza i przeklina http://www.kowbojki.pl Nudziarz http://www.samosia.pl Zmyślony przyjaciel? :D http://www.samosia.pl Moj facet mnie obraza i przeklina http://www.kowbojki.pl Stare dobre czasy kowbojek. Powspominajmy. http://www.kowbojki.pl Spać nie mogę http://www.kowbojki.pl Kowbojju umówisz się ze mną ? http://www.kowbojki.pl Spać nie mogę http://www.samosia.pl Zmyślony przyjaciel? :D http://www.samosia.pl Zerwanie z facetem w urodziny http://www.kowbojki.pl Jestem porządnym i uczciwym chłopakiem z zasadami http://www.samosia.pl Super nocka w domciu... http://www.kowbojki.pl Zakochalem sie w kowbojce http://www.kowbojki.pl Stare dobre czasy kowbojek. Powspominajmy. http://www.kowbojki.pl Miłe słowa http://www.samosia.pl To ja tez juz ide w kimę. http://www.kowbojki.pl Stare dobre czasy kowbojek. Powspominajmy. http://www.samosia.pl Wchodzicie do wanny /pod prysznic w bieliznie? Czy sciagacie wszystko z siebie przed zamoczeniem? http://www.samosia.pl Cześć Ragatka XDDD http://www.samosia.pl Zerwanie z facetem w urodziny http://www.kowbojki.pl Miłe słowa http://www.samosia.pl Pioneer, w ramach wolontariatu i pomocy humanitarnej... http://www.kowbojki.pl Zakochalem sie w kowbojce http://www.kowbojki.pl PUBLICZNE WIADOMOŚCI DO BLACKWIDOW http://www.kowbojki.pl Zakochalem sie w kowbojce http://www.samosia.pl Moj facet mnie obraza i przeklina http://www.samosia.pl Ręka mnie swędzi prawa http://www.kowbojki.pl PUBLICZNE WIADOMOŚCI DO BLACKWIDOW http://www.kowbojki.pl Zakochalem sie w kowbojce http://www.kowbojki.pl Spać nie mogę http://www.samosia.pl Zmyślony przyjaciel? :D http://www.kowbojki.pl Stare dobre czasy kowbojek. Powspominajmy. http://www.kowbojki.pl Kowboj nudzi ci się, że siedzisz teraz na gg? http://www.samosia.pl Cześć Ragatka XDDD http://www.kowbojki.pl Jestem porządnym i uczciwym chłopakiem z zasadami http://www.kowbojki.pl PUBLICZNE WIADOMOŚCI DO BLACKWIDOW http://www.kowbojki.pl Kowbojju umówisz się ze mną ? http://www.samosia.pl Wchodzicie do wanny /pod prysznic w bieliznie? Czy sciagacie wszystko z siebie przed zamoczeniem? http://www.kowbojki.pl Stare dobre czasy kowbojek. Powspominajmy. http://www.kowbojki.pl PUBLICZNE WIADOMOŚCI DO BLACKWIDOW http://www.kowbojki.pl Kowboj nudzi ci się, że siedzisz teraz na gg? http://www.kowbojki.pl Dlaczego nie śpicie http://www.kowbojki.pl Nudziarz http://www.kowbojki.pl Dlaczego nie śpicie http://www.kowbojki.pl Kowboj nudzi ci się, że siedzisz teraz na gg? http://www.kowbojki.pl Kowboj nudzi ci się, że siedzisz teraz na gg? http://www.kowbojki.pl Spać nie mogę http://www.kowbojki.pl Miłe słowa http://www.kowbojki.pl Nudziarz
pitagoras
pitagoras
02.11.13, 19:08 | Szkoła podstawowa | Język angielski (zadanie)
Zgłoś

Biografia Fryderyka Chopina po angielsku ,ok.10 zdań

biografia Fryderyka Chopina po angielsku ,ok.10 zdań

8 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 04.11.13, 19:32

    Chopin was born in the village of Żelazowa Wola, in the Duchy of Warsaw, to a French-expatriate father and Polish mother. He was considered a child-prodigy pianist. At the age of 20, on 2 November 1830, he left Warsaw for Austria, intending to go on to Italy. The outbreak of the Polish November Uprising 27 days later, and its subsequent suppression by the Russian Empire, led to his becoming one of many expatriates of the Polish Great Emigration.

    In Paris, Chopin made a comfortable living as a composer and piano teacher, while giving few public performances. Though an ardent Polish patriot, in France he used the French versions of his given names and traveled on a French passport, possibly to avoid having to rely on Imperial Russian documents. After ill-fated romantic involvements with Polish women, from 1837 to 1847 he had a turbulent relationship with the French novelist Aurore Dupin, better known by her Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]