http://www.samosia.pl Proste pytanie http://www.samosia.pl Pytanie bardziej do chlopakow Ale wsm XD http://www.samosia.pl Pytanie do Panów. http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.samosia.pl Jak się zabezpieczacie przed ciążą? http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.kowbojki.pl La la love http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.samosia.pl Proste pytanie http://www.samosia.pl NIech mi K@rwa ktos wytlumaczy o co jej chodzi?!! http://www.samosia.pl Czy coś ze mną nie tak? http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.kowbojki.pl La la love http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.kowbojki.pl Lepsza spodnica czy spodnie do ginekologa? http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.samosia.pl Pytanie do Panów. http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.samosia.pl Dlaczego moj chlopak ciagle pije alkohol http://www.kowbojki.pl Nie kumam fenonemu tych ciuchów bdsm http://www.samosia.pl Czy coś ze mną nie tak? http://www.samosia.pl Pytanie bardziej do chlopakow Ale wsm XD http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.samosia.pl Jak się zabezpieczacie przed ciążą? http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.kowbojki.pl Podpale się pod pałacem prezydenckim który zaprojektował Piotr Aigner, oczywiście szacunek dla niego http://www.kowbojki.pl La la love http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl Kiedy ostatnio byliście na http://www.samosia.pl Glowa. Coś.groznego ? http://www.samosia.pl To moje pozegnanie na tym forum http://www.samosia.pl Dlaczego moj chlopak ciagle pije alkohol http://www.kowbojki.pl La la love http://www.samosia.pl Dlaczego moj chlopak ciagle pije alkohol http://www.samosia.pl To moje pozegnanie na tym forum http://www.samosia.pl Glowa. Coś.groznego ? http://www.samosia.pl NIech mi K@rwa ktos wytlumaczy o co jej chodzi?!! http://www.samosia.pl Proste pytanie http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.samosia.pl To moje pozegnanie na tym forum http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl Moj kumpel ma chłopaka i to fajnego, od niedawna a ja nikogo nie mam XD http://www.samosia.pl Pytanie do Panów. http://www.kowbojki.pl /-|_E ,_|/-,_|/-. SOS-y , ekspert.pl i ryjbuk zostaną zrzucone z rowerka po 14 grudnia,a samosia i kowbojki zostają mimo, że to też rakowiska. http://www.kowbojki.pl Najmadrzejsze laski na kowbojkach http://www.samosia.pl Ilonaoj http://www.samosia.pl Czy coś ze mną nie tak? http://www.kowbojki.pl Kiedy poziom substancji spada we krwi, chory odczuwa lęk, niepokój, drażliwość, poci się nadmiernie, drżą mu mięśnie, ma koszmary senne, dokuczają mu różne dolegliwości bólowe. Zmniejszenie dawki albo http://www.kowbojki.pl Kowbojki, wy k|_|rwy ujeżdżające konie od spodu. Jesteście de|3ilami. http://www.samosia.pl Ilonaoj http://www.samosia.pl Jak się zabezpieczacie przed ciążą?
aska
aska
25.10.13, 02:00 | Gimnazjum | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Biologia: 1.Napisz, jakie skutki spowoduje przerwanie rdzenia kręgoweg

Biologia:

1.Napisz, jakie skutki spowoduje przerwanie rdzenia kręgowego w odcinku lędźwiowym
2. Obok zdań zawierających prawdziwe inf. na temat choroby Alzheimera wpisz literę P, a obok fałszywych F

- Z czasem chory nie jest w stanie samodzielnie funkcjonować
- zakłócony jest transport krwi do mózgu
- chory często ma drgawki
- w trakcie choroby następuje obumieranie komórek nerwowych
- chory ciągle wykonuje jakąś czynność bez potrzeby
- choroba może rozwijać się u dzieci


Proszę o szybką i poprawną odpowiedź, za 3o pkt się opłaca ;D
dodaje naj ;*
pls ;)

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 25.10.13, 12:25

    Uszkodzenie rdzenia zawsze skutkuje paraliżem poniżej miejsa uszkodzenia, zatem uszkodzenie w odcinku lędźwiowym grozi paraliżem kończyn dolnych, a także zaburzeniem funkcji zwieraczy cewki moczowej i odbytu.

    - Z czasem chory nie jest w stanie samodzielnie funkcjonować P
    - zakłócony jest transport krwi do mózgu F
    - chory często ma drgawki F
    - w trakcie choroby następuje obumieranie komórek nerwowych P
    - chory ciągle wykonuje jakąś czynność bez potrzeby P
    - choroba może rozwijać się u dzieci F

  • gość
    gość | 27.10.13, 12:39

    1. paraliż kończyn dolnych

    2.
    P
    F
    F
    P
    F
    F



    :)

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]