http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.kowbojki.pl Lista! http://www.kowbojki.pl Lista! http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.samosia.pl Czy używanie słów ( wyrazów czy cokolwiek to jest... Znak interpunkcyjny młodzieży która nie radzi sobie z kropkami? ) 'XD' świadczy o poziomie nadawcy? http://www.samosia.pl Kto zgadnie ile mam lat? xDD http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Kogo zazwyczaj sie wybiera na swiadkowa? http://www.kowbojki.pl Poszukuję jakiś fajnych http://www.samosia.pl Samotny cały czas jest na samosi (człowieczek bez życia) http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.kowbojki.pl Poszukuję jakiś fajnych http://www.samosia.pl Kto zgadnie ile mam lat? xDD http://www.kowbojki.pl Lista! http://www.kowbojki.pl Kogo zazwyczaj sie wybiera na swiadkowa? http://www.samosia.pl Dobra dosyć krzyków dzieci :D http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.kowbojki.pl Kogo zazwyczaj sie wybiera na swiadkowa? http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.samosia.pl No dobra ciśnienie z ludzi uleciało :D http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.samosia.pl No dobra ciśnienie z ludzi uleciało :D http://www.samosia.pl Wkurza mnie pies sąsiada http://www.samosia.pl Jak sobie wyobrażacie pytanie idealne? http://www.samosia.pl Wkurza mnie pies sąsiada http://www.samosia.pl Pielgrzymki http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.samosia.pl Dobra dosyć krzyków dzieci :D http://www.samosia.pl Czy kiedykolwiek zażywaliście narkotyki? http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.samosia.pl Dobra dosyć krzyków dzieci :D http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.samosia.pl To było na domówce http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.samosia.pl Czy kiedykolwiek zażywaliście narkotyki? http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.samosia.pl Samotny cały czas jest na samosi (człowieczek bez życia) http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.kowbojki.pl Lista! http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.kowbojki.pl Poszukuję jakiś fajnych http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.fanimal.pl Fajna stronka http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.samosia.pl Czy używanie słów ( wyrazów czy cokolwiek to jest... Znak interpunkcyjny młodzieży która nie radzi sobie z kropkami? ) 'XD' świadczy o poziomie nadawcy? http://www.samosia.pl Jak sobie wyobrażacie pytanie idealne? http://www.samosia.pl To było na domówce http://www.samosia.pl Czy używanie słów ( wyrazów czy cokolwiek to jest... Znak interpunkcyjny młodzieży która nie radzi sobie z kropkami? ) 'XD' świadczy o poziomie nadawcy? http://www.kowbojki.pl Czy trudno jest uzyskać separacje jeżeli mąż pije i znęca się psychicznie ? http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.samosia.pl Pielgrzymki http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.samosia.pl Samotny cały czas jest na samosi (człowieczek bez życia) http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.kowbojki.pl Poszukuję jakiś fajnych http://www.samosia.pl Czy kiedykolwiek zażywaliście narkotyki? http://www.samosia.pl Pielgrzymki http://www.kowbojki.pl Duzy pociag seksualny http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.kowbojki.pl Lista! http://www.kowbojki.pl Ile wydajecie? http://www.fanimal.pl Mały żułwik http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.samosia.pl Kto zgadnie ile mam lat? xDD http://www.samosia.pl Wkurza mnie pies sąsiada http://www.kowbojki.pl Zakochał się we mnie bardzo młody chłopak. http://www.kowbojki.pl Jakie macie plany na dalszy weekend? http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.samosia.pl To było na domówce http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.kowbojki.pl Ktoś jeszcze tutaj siedzi? http://www.samosia.pl Jak sobie wyobrażacie pytanie idealne? http://www.kowbojki.pl Kogo zazwyczaj sie wybiera na swiadkowa? http://www.samosia.pl No dobra ciśnienie z ludzi uleciało :D http://www.kowbojki.pl Dobra http://www.kowbojki.pl Kogo zazwyczaj sie wybiera na swiadkowa? http://www.kowbojki.pl Poszukuję jakiś fajnych
suzi18
suzi18
01.11.13, 11:46 | Gimnazjum | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Co to jest modyfikacja korzenia?

Co to jest modyfikacja korzenia?

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(3)

  • gość
    gość | 02.11.13, 10:34

    Modyfikacje korzenia
    modyfikacje korzenia:
    -spichrzowe:magazynuja subst. odzywczeu roslin tracacych na zime pedy nadziemne. np. marchew, burak
    -kurczliwe: wciagaja rosline w glab ziemi w czasie mrozow i pomagaja w ukorzenianiu. np.kokorycz
    -podporowestabilizuja rosline w podlozu; sa to korzenie przybyszowe. np. figowce, filodendron
    -oddecowe: pobieraja tlen i umacniaja rosline w niestabilnym podlozu. np. namorzyny, cyprysniki
    -czepne:przytwierdzaja rosline do podloza. np. bluszcz
    -powietrzne: zaopatruja w wode epifity. np. storczyk
    -ssawki- pobieraja wode z solami mineralnymi z innych roslin. np. jemiola

  • gość
    gość | 03.11.13, 05:35

    Są to typy korzeni , które występują w przyrodzie np. spichrzowy, palowy wiązkowy

  • gość
    gość | 04.11.13, 08:29

    *korzenie spichrzowe np u buraka i rzodkiewki. Magazynują one substancje odżywcze
    *korzenie kurczliwe: u storczyków. Mogą one sie skracać i wciągać roślinę głebiej w glebę.
    *korzenie podporowe np u pandana. Ich funkcją jest dodatkowe umacnianie rośliny w podłożu. Rosną częściowo w powietrzu i częsciowo w glebie,
    *korzenie czepne: występują u pnączy. Dzięki tym korzeniom mogą sie one przymocowywać do pni drzew. Korzenie czepne bluszczu wnikają np w załomy ściany
    *korzenie powietrzne: są pokryte specjalną skórką welamenem. Ich funkcja jest pobieranie wody z powietrza. W okresie bezdeszczowym komórki są wypełnione powietrzem i korzenie mają barwę srebrzystobiałą.
    *korzenie oddechowe: występują u roślin bagiennych. Wystarają one pionowo w górę
    na wysokość nawet 1,5 metra. Mają one specjalne otwory, którymi powietrze trafia do miękiszu powietrznego gdzie jest magazynowane.
    *ha Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]