http://www.kowbojki.pl Jestem załamana... http://www.fanimal.pl Chciałem was przeprosić za moje zachowanie http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.samosia.pl Czy ktoś teraz wie gdzie jest http://www.fanimal.pl Czy mój pies jest w ciąży http://www.kowbojki.pl Co myślicie o samobójcach ? http://www.fanimal.pl Bardzo dobrze ze moderator usunął wpisy chama wulgarnego! http://www.samosia.pl Czy ktoś teraz wie gdzie jest http://www.samosia.pl Wrrrr http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.kowbojki.pl Jestem załamana... http://www.kowbojki.pl Seks oralny http://www.kowbojki.pl Co sądzicie o weselu bez alkoholu? http://www.fanimal.pl SZYSTKIE MARJUSZE TO DOBRE CHOPAKI http://www.fanimal.pl Chłopiec czy dziewczynka? http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.kowbojki.pl Co myślicie o samobójcach ? http://www.fanimal.pl SZYSTKIE MARJUSZE TO DOBRE CHOPAKI http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym chamskim osobnikiem ublizajacym innym tu!!!! http://www.kowbojki.pl Co ci się w sobie nie podoba ? http://www.samosia.pl Wrrrr http://www.samosia.pl Zdjecie Twoich nagich nog mnie oczarowuje bo sa nieco piekne i zgrabne : ) http://www.kowbojki.pl Co sądzicie o weselu bez alkoholu? http://www.samosia.pl Zdjecie Twoich nagich nog mnie oczarowuje bo sa nieco piekne i zgrabne : ) http://www.kowbojki.pl Czy to wstyd w tych czasach ???!! http://www.kowbojki.pl Co myślicie o samobójcach ? http://www.fanimal.pl ODDAJ GŁOS I POMÓŻ PSOM!!!! http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym chamskim osobnikiem ublizajacym innym tu!!!! http://www.fanimal.pl Chciałem was przeprosić za moje zachowanie http://www.fanimal.pl Dlaczego na tym forum są tolerowane chamskie wpisy Bezimiennego infantylnego spamera chwalącego sie bratem po szkole policyjnej ;) http://www.kowbojki.pl Seks oralny http://www.fanimal.pl Chciałem was przeprosić za moje zachowanie http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym chamskim osobnikiem ublizajacym innym tu!!!! http://www.kowbojki.pl Co sądzicie o weselu bez alkoholu? http://www.kowbojki.pl Nie wierze!!! http://www.kowbojki.pl Czy to wstyd w tych czasach ???!! http://www.kowbojki.pl Jestem załamana... http://www.kowbojki.pl Co ci się w sobie nie podoba ? http://www.samosia.pl Otwieram samosiowe obrady xDD http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym chamskim osobnikiem ublizajacym innym tu!!!! http://www.samosia.pl Zdjecie Twoich nagich nog mnie oczarowuje bo sa nieco piekne i zgrabne : ) http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.kowbojki.pl Co ci się w sobie nie podoba ? http://www.kowbojki.pl Seks oralny http://www.fanimal.pl Chłopiec czy dziewczynka? http://www.samosia.pl CZY KTÓRAŚ ZECHCE FACETA BEZ SAMOCHODU? http://www.kowbojki.pl Nie wierze!!! http://www.fanimal.pl Dlaczego na tym forum są tolerowane chamskie wpisy Bezimiennego infantylnego spamera chwalącego sie bratem po szkole policyjnej ;) http://www.samosia.pl CZY KTÓRAŚ ZECHCE FACETA BEZ SAMOCHODU? http://www.fanimal.pl Chciałem was przeprosić za moje zachowanie http://www.fanimal.pl ODDAJ GŁOS I POMÓŻ PSOM!!!! http://www.fanimal.pl Chłopiec czy dziewczynka? http://www.samosia.pl Mosiezny http://www.fanimal.pl Czy mój pies jest w ciąży http://www.kowbojki.pl Co myślicie o samobójcach ? http://www.samosia.pl Wrrrr http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.fanimal.pl Precz z infantylnym chamskim osobnikiem ublizajacym innym tu!!!! http://www.fanimal.pl Czy mój pies jest w ciąży http://www.fanimal.pl Bardzo dobrze ze moderator usunął wpisy chama wulgarnego! http://www.samosia.pl Czy facet bez mięśni jest skończony? http://www.fanimal.pl Bardzo dobrze ze moderator usunął wpisy chama wulgarnego! http://www.samosia.pl Czy facet bez mięśni jest skończony? http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.fanimal.pl Chłopiec czy dziewczynka? http://www.kowbojki.pl Czy to wstyd w tych czasach ???!! http://www.fanimal.pl Dlaczego na tym forum są tolerowane chamskie wpisy Bezimiennego infantylnego spamera chwalącego sie bratem po szkole policyjnej ;) http://www.kowbojki.pl Nie wierze!!! http://www.fanimal.pl Chciałem was przeprosić za moje zachowanie http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.kowbojki.pl Co sądzicie o weselu bez alkoholu? http://www.kowbojki.pl Czy to wstyd w tych czasach ???!! http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.samosia.pl CZY KTÓRAŚ ZECHCE FACETA BEZ SAMOCHODU? http://www.samosia.pl Komu wystarczy trawka za 30 zł? To przecież bardzo mało :/ http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.samosia.pl Komu wystarczy trawka za 30 zł? To przecież bardzo mało :/ http://www.kowbojki.pl Czy to wstyd w tych czasach ???!! http://www.fanimal.pl SZYSTKIE MARJUSZE TO DOBRE CHOPAKI http://www.kowbojki.pl Jestem załamana... http://www.kowbojki.pl Jestem załamana... http://www.kowbojki.pl Seks oralny http://www.kowbojki.pl Czy dać sobie z nim już spokój? http://www.samosia.pl Komu wystarczy trawka za 30 zł? To przecież bardzo mało :/ http://www.kowbojki.pl Seks oralny http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.samosia.pl Czemu dziewczyny są takie słabe? http://www.kowbojki.pl Co sądzicie o weselu bez alkoholu? http://www.fanimal.pl Czy mój pies jest w ciąży http://www.samosia.pl Dziewictwo http://www.kowbojki.pl Co myślicie o samobójcach ? http://www.fanimal.pl Czy mój pies jest w ciąży http://www.kowbojki.pl Nie wierze!!! http://www.fanimal.pl Bardzo dobrze ze moderator usunął wpisy chama wulgarnego! http://www.samosia.pl Czy facet bez mięśni jest skończony? http://www.samosia.pl Czemu dziewczyny są takie słabe? http://www.samosia.pl Komu wystarczy trawka za 30 zł? To przecież bardzo mało :/ http://www.kowbojki.pl Co ci się w sobie nie podoba ? http://www.fanimal.pl SZYSTKIE MARJUSZE TO DOBRE CHOPAKI http://www.fanimal.pl Bardzo dobrze ze moderator usunął wpisy chama wulgarnego! http://www.fanimal.pl ODDAJ GŁOS I POMÓŻ PSOM!!!! http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.fanimal.pl ODDAJ GŁOS I POMÓŻ PSOM!!!! http://www.kowbojki.pl Słyszałyście kiedyś od faceta chytre teksty, ja ostatnio usłyszałam od jednego ze bolalo by go dawanie mi prezentow. http://www.samosia.pl Mosiezny http://www.fanimal.pl SZYSTKIE MARJUSZE TO DOBRE CHOPAKI http://www.fanimal.pl Dlaczego na tym forum są tolerowane chamskie wpisy Bezimiennego infantylnego spamera chwalącego sie bratem po szkole policyjnej ;) http://www.kowbojki.pl Co ci się w sobie nie podoba ? http://www.fanimal.pl Dlaczego na tym forum są tolerowane chamskie wpisy Bezimiennego infantylnego spamera chwalącego sie bratem po szkole policyjnej ;) http://www.kowbojki.pl Lubicie słodycze? http://www.kowbojki.pl Nie wierze!!! http://www.samosia.pl Czemu dziewczyny są takie słabe? http://www.fanimal.pl ODDAJ GŁOS I POMÓŻ PSOM!!!! http://www.fanimal.pl Chłopiec czy dziewczynka?
kkrzysiek
kkrzysiek
31.10.13, 04:14 | Gimnazjum | Biologia (zadanie)
Zgłoś

Dopasuj podane przystosowania roślin okrytonasiennych do sposobu

Dopasuj podane przystosowania roślin okrytonasiennych do sposobu zapylania. a) skupiska zlepionych ziaren pyłku b) kwiaty kolorowe i pachnące C) kwiaty bezwonne jaskrawo ubarwione d)pyłek bogaty w substancje odżywcze e) duże pierzaste znamiona słupka f) wydłużone, lepkie znamiona słupka g) duża ilość lekkiego pyłku h) smugi, punkty na płatkach korony i) wydłużone, wiotkie nitki pręcikowe j) zwisające kotkowate kwiatostany k) nitkowate ziarna pyłku ROŚLINY wiatropylne : /// wodopylne : /// zapylane przez owady : /// zapylane przez ptaki : //

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 31.10.13, 20:09

    Wiatropylne: g; i; j; Wododpylne: a; k Owadopylne: b; d; f Zapylane przez ptaki: c; e; h

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]