http://www.samosia.pl Zwi膮zek http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawi艂o najwi臋ksz膮 przyjemno艣膰 ? http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.kowbojki.pl Dzi艣 dzie艅 偶yczliwo艣ci.Z kim st膮d http://www.kowbojki.pl Czym udobru;cha膰 w艣ciek艂膮 偶on臋 kolegi ? http://www.samosia.pl Do ch艂opak贸w i facet贸w http://www.samosia.pl W pi膮teczek sobie http://www.kowbojki.pl Dzi艣 dzie艅 偶yczliwo艣ci.Z kim st膮d http://www.kowbojki.pl Dzi艣 dzie艅 偶yczliwo艣ci.Z kim st膮d http://www.kowbojki.pl Czym udobru;cha膰 w艣ciek艂膮 偶on臋 kolegi ? http://www.kowbojki.pl Dzi艣 dzie艅 偶yczliwo艣ci.Z kim st膮d http://www.fanimal.pl Co mam zrobi膰? http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zr贸bmy co艣 szalonego! http://www.kowbojki.pl Czym udobru;cha膰 w艣ciek艂膮 偶on臋 kolegi ? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.samosia.pl Co si臋 liczy w 偶yciu? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (je艣li jeszcze takie s膮) http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.samosia.pl Z艂amane serce. http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki i kowboje maj膮 najwi臋ksze powodzenie... http://www.samosia.pl Co si臋 liczy w 偶yciu? http://www.fanimal.pl Co mam zrobi膰? http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawi艂o najwi臋ksz膮 przyjemno艣膰 ? http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Kiedy moge? http://www.fanimal.pl Odpowie tu kto艣 wko艅cu na moje pytania ? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl No i co zrobi膰 z tak smutnym pi膮tkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;cha膰 w艣ciek艂膮 偶on臋 kolegi ? http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawi艂o najwi臋ksz膮 przyjemno艣膰 ? http://www.samosia.pl W pi膮teczek sobie http://www.fanimal.pl Odpowie tu kto艣 wko艅cu na moje pytania ? http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Kt贸ra kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.samosia.pl Do ch艂opak贸w i facet贸w http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.samosia.pl Z艂amane serce. http://www.kowbojki.pl Dzi艣 dzie艅 偶yczliwo艣ci.Z kim st膮d http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki i kowboje maj膮 najwi臋ksze powodzenie... http://www.kowbojki.pl Kiedy moge? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zr贸bmy co艣 szalonego! http://www.kowbojki.pl Kt贸ra kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Kiedy moge? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;cha膰 w艣ciek艂膮 偶on臋 kolegi ? http://www.kowbojki.pl Kiedy moge? http://www.kowbojki.pl No i co zrobi膰 z tak smutnym pi膮tkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki i kowboje maj膮 najwi臋ksze powodzenie... http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie mia艂em dziewczyny co wy na to? http://www.kowbojki.pl Kt贸ra kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.fanimal.pl Co mam zrobi膰? http://www.samosia.pl W pi膮teczek sobie http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang? http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (je艣li jeszcze takie s膮) http://www.fanimal.pl Odpowie tu kto艣 wko艅cu na moje pytania ? http://www.samosia.pl Do ch艂opak贸w i facet贸w http://www.fanimal.pl Co mam zrobi膰? http://www.samosia.pl Witam was na pocz膮tku weekendu :D http://www.kowbojki.pl Kt贸ra kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.samosia.pl Zwi膮zek http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.kowbojki.pl No i co zrobi膰 z tak smutnym pi膮tkowym wieczorem? http://www.samosia.pl Co si臋 liczy w 偶yciu? http://www.samosia.pl Witam was na pocz膮tku weekendu :D http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (je艣li jeszcze takie s膮) http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.fanimal.pl Jakie zwierze daje najwiecej milosci http://www.fanimal.pl Co mam zrobi膰? http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki i kowboje maj膮 najwi臋ksze powodzenie... http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (je艣li jeszcze takie s膮) http://www.kowbojki.pl Pytanko do dziewic (je艣li jeszcze takie s膮) http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie mia艂em dziewczyny co wy na to? http://www.kowbojki.pl No i co zrobi膰 z tak smutnym pi膮tkowym wieczorem? http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Kiedy moge? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawi艂o najwi臋ksz膮 przyjemno艣膰 ? http://www.kowbojki.pl Kt贸ra kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.samosia.pl Z艂amane serce. http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie mia艂em dziewczyny co wy na to? http://www.fanimal.pl BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.fanimal.pl Odpowie tu kto艣 wko艅cu na moje pytania ? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.samosia.pl Z艂amane serce. http://www.kowbojki.pl Kt贸re kowbojki i kowboje maj膮 najwi臋ksze powodzenie... http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawi艂o najwi臋ksz膮 przyjemno艣膰 ? http://www.fanimal.pl Odpowie tu kto艣 wko艅cu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl No i co zrobi膰 z tak smutnym pi膮tkowym wieczorem? http://www.fanimal.pl Co za dekiel dodaje tu odp. po ang?
zosia2000
zosia2000
05.10.13, 03:05 | Liceum/Technikum | Fizyka (zadanie)
Zg艂o艣

FOTOKOMÓRKA - zasada dzia艂ania, b贸dowa, schemat, zastosowanie

FOTOKOM覴KA - zasada dzia艂ania, b贸dowa, schemat, zastosowanie

8 pkt
Czym s膮 punkty?
Odpowiedz

(1)

  • go艣膰
    go艣膰 | 05.10.13, 11:11

    Fotokom贸rka lampa pr贸偶niowa kt贸ra ma dwie elektrody. Jedn膮 elektrod膮 jest zwykle warstwa metalu naparowana na wewn臋trzn膮 stron臋 szklanej ba艅ki pr贸偶niowej nazywamy j膮 katod膮. Drug膮 elektrod膮 jest wygi臋ty drut metalowy znajduj膮cy si臋 wewn膮trz lampy nazywamy j膮 and膮. Nieo艣wietlona fotokom贸rka nie przewodzi pr膮du, pr膮d mo偶e si臋 jednak pojawi膰 je偶eli katoda zostanie o艣wietlona 艣wiat艂em widzialnym.


    Po o艣wietleniu p艂ytki naelektryzowanej dodatnio nic si臋 nie dzieje, gdy w ten sam spos贸b o艣wietlimy p艂ytk臋 na艂adowan膮 ujemnie natychmiast ona si臋 roz艂adowa艂a.

Zadanie

go艣膰
Wymagane minimum 4 znaki. Pozosta艂o: 50000 znak贸w. Edytor zaawansowany
Dodaj za艂膮cznik

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgl膮d:
Nazwa Kod Rezultat
Odst臋p \ a nast臋pnie spacja
Nowa linia \\
Pot臋ga x^{2}
U艂amek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Uk艂ad 2 r贸wna艅 \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Uk艂ad n r贸wna艅 (ka偶de w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks g贸rny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla ka偶dego" \forall
Suma zbior贸w \cup
Iloczyn zbior贸w \cap
Mniejsze lub r贸wne \leq
Wi臋ksze lub r贸wne \geq
Nier贸wno艣膰 \neq
Oko艂o \approx
Najcz臋艣ciej u偶ywane symbole:
Pi \pi
Niesko艅czono艣膰 \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyra偶enia zaawansowane:
Ca艂ka nieoznaczona \int{x}\, dx
Ca艂ka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]