http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.samosia.pl Witajcie http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.samosia.pl Brakuje mi starych użytkowników samosi :( http://www.samosia.pl Mam 26 lat, ale oddałbym wszystko żeby... http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.samosia.pl Co mam zrobić? http://www.samosia.pl Jestem w cionży http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.samosia.pl Pomysł na walentynki http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.samosia.pl Witajcie http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.samosia.pl Brakuje mi starych użytkowników samosi :( http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.samosia.pl Mam 26 lat, ale oddałbym wszystko żeby... http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.samosia.pl Facet http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Miałam dziś ciężki dzień, padam http://www.samosia.pl Facet http://www.kowbojki.pl Co dajecie na walentynki swoim kumplom :) http://www.samosia.pl Facet http://www.kowbojki.pl Zgadnijcie co przez cały dzień zjadłam? http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Hahaha http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Rzeczywiście. no Nevado nie spodziewałem się po tobie. fałszywa aż kipi i to jeszcze osobie z która na forum rozmawiasz http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.samosia.pl Mam 26 lat, ale oddałbym wszystko żeby... http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Zmiana nazwiska po ślubie
gość
gość
15.02.12, 17:17 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Geografia str 63 ćw 5

na podstawie danych statycznych zamieszczonych w tabeli sporządź diagram przedstawiający strukturę importu ropy naftowej do polski w 2008r

rosja 19287 tys. ton
norwegia 1193tys. ton.
azerejdżan 211tys. ton
białoruś 109tys.ton.
Wielka Brytania 83 tys ton
pozostałe kraje 35tys. ton
ogółem 20918 tys ton
obliczenia
b) podaj nazwę państwa o największym udziale w imporcie ropy naftowej do polski?????
c) uzasadnij potrzebeę zróżnicowania kierunku importu ropy do polski????

4 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(8)

  • gość
    gość | 27.03.12, 22:08


    prosze o pomoc

  • gość
    ddddd | 28.03.12, 15:05


    ale ułom ;)

  • gość
    PePe | 03.04.12, 20:38

    JPRDL! ale jesteś głupi!!! nie wiesz o co chodzi??????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! no ja tez nie wiem!!

  • gość
    gość | 05.06.12, 21:14

    aha ... -,-

  • gość
    gość | 11.04.13, 20:36

    downy

  • gość
    gość1 | 11.02.14, 18:02

    ohh no dacie w końcu te roziwazanie zadania?!



  • gość
    gość | 13.03.14, 20:25

    5ergergeyhtey

  • gość
    gość | 22.01.15, 19:33

    Jakie z was zjeby xD

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]