http://www.kowbojki.pl Jakie są wasze ulubione ryby? http://www.samosia.pl Znalazla moje nagie foty :/ http://www.samosia.pl Co zrobić aby mąż dał mi rozwód? http://www.samosia.pl Przeziębienie : / XD jak zyc? xD jak cwiczyc? xD a wy jak tam? xD http://www.kowbojki.pl Co za wścibstwo! http://www.samosia.pl Pragnienie.. http://www.kowbojki.pl Dlaczego faceci są takimi hipokrytami jeśli chodzi o kasę? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.samosia.pl Co zrobić aby mąż dał mi rozwód? http://www.kowbojki.pl Co za wścibstwo! http://www.kowbojki.pl EWA... http://www.samosia.pl Czy ktoś jeszcze to czuje? http://www.samosia.pl Mam ochotę na dziki... http://www.samosia.pl Czy ktoś jeszcze to czuje? http://www.kowbojki.pl Po co czlowiekowi http://www.kowbojki.pl Czy kobiety nadają się do prowadzenia samochodu? http://www.kowbojki.pl On mi nie daje normalnie żyć! http://www.kowbojki.pl Dlaczego faceci są takimi hipokrytami jeśli chodzi o kasę? http://www.kowbojki.pl Jak jestem obecnie bezrobotny, to nie mam szans na związek? http://www.kowbojki.pl Nie ma na kogo głosować! http://www.samosia.pl Horror http://www.kowbojki.pl On mi nie daje normalnie żyć! http://www.kowbojki.pl EWA... http://www.samosia.pl Horror http://www.samosia.pl Mam ochotę na dziki... http://www.kowbojki.pl Jak jestem obecnie bezrobotny, to nie mam szans na związek? http://www.samosia.pl Co kobiety sądzą o... http://www.kowbojki.pl On mi nie daje normalnie żyć! http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.kowbojki.pl Czy kobiety nadają się do prowadzenia samochodu? http://www.samosia.pl Nietypowa sytuacja http://www.kowbojki.pl Po co czlowiekowi http://www.kowbojki.pl EWA... http://www.kowbojki.pl Nie ma na kogo głosować! http://www.samosia.pl Przeziębienie : / XD jak zyc? xD jak cwiczyc? xD a wy jak tam? xD http://www.samosia.pl Nietypowa sytuacja http://www.kowbojki.pl Nie ma na kogo głosować! http://www.kowbojki.pl EWA... http://www.kowbojki.pl Co za wścibstwo! http://www.kowbojki.pl Co za wścibstwo! http://www.kowbojki.pl Czy kobiety nadają się do prowadzenia samochodu? http://www.kowbojki.pl Na co macie ochotę? http://www.samosia.pl Znalazla moje nagie foty :/ http://www.samosia.pl Co..? http://www.kowbojki.pl Dlaczego faceci są takimi hipokrytami jeśli chodzi o kasę? http://www.kowbojki.pl Dlaczego faceci są takimi hipokrytami jeśli chodzi o kasę? http://www.kowbojki.pl Jakie są wasze ulubione ryby? http://www.kowbojki.pl Po co czlowiekowi http://www.kowbojki.pl Jakie są wasze ulubione ryby? http://www.kowbojki.pl Jak jestem obecnie bezrobotny, to nie mam szans na związek? http://www.samosia.pl Pragnienie.. http://www.kowbojki.pl Czy kobiety nadają się do prowadzenia samochodu? http://www.kowbojki.pl Jak jestem obecnie bezrobotny, to nie mam szans na związek? http://www.kowbojki.pl On mi nie daje normalnie żyć! http://www.kowbojki.pl Jakie są wasze ulubione ryby?
rudy
rudy
31.10.13, 22:08 | Szkoła podstawowa | Historia (zadanie)
Zgłoś

Hej prosze o zadnia z Historia i społeczeństwo zeszyt ćwiczeń dla klas

Hej prosze o zadnia z Historia i społeczeństwo zeszyt ćwiczeń dla klasy 6 o nastęopujące zadania :
Prosze o te ktore potraficie zrobic


z.1/82 zaznacz w odpowiedniednich okienkach ktore zdanie odnosi sie do czasow sredniowiecza a ktore do odrodzenia

z.2/83
z.3/84
z.1/85
z.2/86
z.3/86
........ To są z.4/78 - Kultura
str 82 odrodzenia
str.85 od baroku do oświecenia

czyli prosze o dwa tematy (jesli ktos ma jescze inne zadania z dzialu kulturta to tez bym prosila /....

DAJE DUŻO PKT

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 03.11.13, 06:08

    1/82
    średniowiecze,odrodzenie,średniowiecze,średniowiecze,odrodzenie,średniowiecze,odrodzenie,odrodzenie,średniowiecze,średniowiecze,odrodzenie
    2/83
    1zdj. to średniowiecze,bo budowla mastrzeliste wieże,wąskie okna i jest bardzo wysoka.
    2zdj. renesana,ponieważ, budowla jest niska, ma kopułę, duże, prostokątne okna, oraz kolumny na wzór starożytnych.
    3zdj. Oraz L. Da Vinci "Ostatnia wieczerza. Na obrazie zastosowano perspektywę,której nie znano w średniowieczu, pierwszy użył jej Da Vinci.
    4zdj.Obraz namalowany w średniowieczu,bo bez perspektywy.
    5zdj.Średniowiecze. Na obrazie nie ma perspektywy, obraz o tematyce religijnej.
    zdj.6odrodzenie, ponieważ obraz został namalowany z użyciem perspektywy.
    3/84
    Powinien założyć drukarnię, bo ta inwestycja mu się opłaci. Ten wynalazek zrewolucjonizuje świat. Dzięki temu książki staną się łatwo dostępne i tanie, wię Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]