http://www.kowbojki.pl Chcecie mieć kiedyś dzieci? http://www.fanimal.pl Orientacja w terenie kota http://www.kowbojki.pl Rok bez seksu lub rok bez internetu? http://www.kowbojki.pl Pierwsza część do kobiet, druga część do meżczyzn ;) http://www.samosia.pl Siema białasy http://www.fanimal.pl Hamak http://www.kowbojki.pl Mam taki problem http://www.kowbojki.pl Pierwsza część do kobiet, druga część do meżczyzn ;) http://www.kowbojki.pl Mąż kazał robić sobie loda a gdy dochodzi zaczynamy kochać sie normalnie http://www.fanimal.pl Orientacja w terenie kota http://www.samosia.pl Czy bił od ciebie kiedyś seksapil? Byłaś tak piękna że wszystkich podniecałaś w danej chwili za sprawą swego ubioru? http://www.kowbojki.pl Dzieci http://www.kowbojki.pl Rok bez seksu lub rok bez internetu? http://www.kowbojki.pl Chcecie mieć kiedyś dzieci? http://www.kowbojki.pl Rok bez seksu lub rok bez internetu? http://www.kowbojki.pl Mam taki problem http://www.samosia.pl Czy w waszym zyciu wgl jest BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Wazne dla mnie.... jezeli ktoś tu jeszcze jest , prosze o radyy :/ http://www.samosia.pl Tak to ja http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.samosia.pl Siema białasy http://www.fanimal.pl Orientacja w terenie kota http://www.kowbojki.pl Wazne dla mnie.... jezeli ktoś tu jeszcze jest , prosze o radyy :/ http://www.samosia.pl Miłość http://www.samosia.pl Czy na tym portalu mozna siedzieć tylko nocą? http://www.samosia.pl Siema białasy http://www.kowbojki.pl W jakim nietypowym miejscu uprawialiscie seks? http://www.samosia.pl Tak to ja http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl W jakim nietypowym miejscu uprawialiscie seks? http://www.kowbojki.pl Chcecie mieć kiedyś dzieci? http://www.samosia.pl Czy w waszym zyciu wgl jest BEKA XDD http://www.kowbojki.pl Wazne dla mnie.... jezeli ktoś tu jeszcze jest , prosze o radyy :/ http://www.samosia.pl Czy na tym portalu mozna siedzieć tylko nocą? http://www.kowbojki.pl Chcecie mieć kiedyś dzieci? http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl Przytyłam http://www.samosia.pl Ładna jestem?:D 96r http://www.samosia.pl Czy bylibyście w stanie wybaczyć zdradę partnera? http://www.kowbojki.pl Przytyłam http://www.kowbojki.pl Mam taki problem http://www.kowbojki.pl Dzieci http://www.kowbojki.pl Mąż kazał robić sobie loda a gdy dochodzi zaczynamy kochać sie normalnie http://www.fanimal.pl Orientacja w terenie kota http://www.kowbojki.pl Pierwsza część do kobiet, druga część do meżczyzn ;) http://www.samosia.pl Czy bylibyście w stanie wybaczyć zdradę partnera? http://www.kowbojki.pl Przytyłam http://www.kowbojki.pl W jakim nietypowym miejscu uprawialiscie seks? http://www.fanimal.pl Hamak http://www.kowbojki.pl Mąż kazał robić sobie loda a gdy dochodzi zaczynamy kochać sie normalnie http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.kowbojki.pl Miły temat :) http://www.samosia.pl Ładna jestem?:D 96r http://www.samosia.pl Jak ja nienawidzę ludzi. A wy? http://www.kowbojki.pl Dzieci http://www.samosia.pl Jak ja nienawidzę ludzi. A wy? http://www.kowbojki.pl Chcecie mieć kiedyś dzieci? http://www.kowbojki.pl Rok bez seksu lub rok bez internetu? http://www.kowbojki.pl Dzieci http://www.kowbojki.pl Pierwsza część do kobiet, druga część do meżczyzn ;) http://www.kowbojki.pl Dzieci http://www.kowbojki.pl W jakim nietypowym miejscu uprawialiscie seks? http://www.samosia.pl Czy bił od ciebie kiedyś seksapil? Byłaś tak piękna że wszystkich podniecałaś w danej chwili za sprawą swego ubioru? http://www.samosia.pl Tak to ja http://www.fanimal.pl Hamak http://www.samosia.pl Miłość http://www.kowbojki.pl Rok bez seksu lub rok bez internetu? http://www.samosia.pl Czy na tym portalu mozna siedzieć tylko nocą? http://www.kowbojki.pl Mam taki problem http://www.samosia.pl Czy bylibyście w stanie wybaczyć zdradę partnera? http://www.fanimal.pl Hamak http://www.samosia.pl Mam raka i jestem załamany nie wiem czy jest sens dalej zyc http://www.samosia.pl Miłość http://www.kowbojki.pl Mąż kazał robić sobie loda a gdy dochodzi zaczynamy kochać sie normalnie http://www.kowbojki.pl Przytyłam http://www.kowbojki.pl Wazne dla mnie.... jezeli ktoś tu jeszcze jest , prosze o radyy :/ http://www.kowbojki.pl Mąż kazał robić sobie loda a gdy dochodzi zaczynamy kochać sie normalnie http://www.samosia.pl Czy w waszym zyciu wgl jest BEKA XDD http://www.fanimal.pl Hamak http://www.kowbojki.pl Wazne dla mnie.... jezeli ktoś tu jeszcze jest , prosze o radyy :/ http://www.kowbojki.pl Pierwsza część do kobiet, druga część do meżczyzn ;) http://www.kowbojki.pl Przytyłam http://www.kowbojki.pl W jakim nietypowym miejscu uprawialiscie seks? http://www.fanimal.pl Orientacja w terenie kota http://www.kowbojki.pl Mam taki problem
majorka
majorka
03.04.12, 00:33 | Gimnazjum | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Ile energii zużywa organizm zawodnika podczas trwającego 1,5 godziny treningu siatkówki?

Ile energii zużywa organizm zawodnika podczas trwającego 1,5 godziny treningu siatkówki?

4 pkt
Czym są punkty?

Najlepsza odpowiedź:

gość
sebasteq | 07.04.12, 21:05

120min -700 kcal
30min - 175 kcal
90min=1,5h - 525 kcalyje 525 kcal! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

(1)

  • gość
    sebasteq | 07.04.12, 21:05

    120min -700 kcal
    30min - 175 kcal
    90min=1,5h - 525 kcalyje 525 kcal! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!


Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]