http://www.kowbojki.pl Czy wszyscy przystojni faceci) to szuje ? http://www.kowbojki.pl Kocham Cię http://www.samosia.pl Czy mam za długiego? http://www.samosia.pl Moja siostrzenica to rozwydrzona gówniara http://www.kowbojki.pl Męczące stało się bycie wieczną kochanką. http://www.samosia.pl Nie znoszę egocentryczek mówiących wiecznie o swoim życiu http://www.kowbojki.pl Poetka wiesz co mnie skłoniło do piwniczenia po edukacji http://www.kowbojki.pl Czy wszyscy przystojni faceci) to szuje ? http://www.samosia.pl O*******l się ode mnie prukwo http://www.samosia.pl Nie wytrzymuje już.. sam nie potrafię sobie pomóc.. http://www.kowbojki.pl Odbyło sie kiedyś spotkanie kowbojek i kowbojów? http://www.kowbojki.pl Jakis dobry dramat ktos poleci ? http://www.samosia.pl Chciałbym mieć milion złotych http://www.samosia.pl A tak na serio http://www.samosia.pl Mam cos w spodniach callmemaster http://www.kowbojki.pl Poetka wiesz co mnie skłoniło do piwniczenia po edukacji http://www.kowbojki.pl Wy w ogole wiecie co znaczy "chaser"? http://www.kowbojki.pl Co tam u was? http://www.kowbojki.pl Kocham Cię http://www.kowbojki.pl Kocham Cię http://www.kowbojki.pl Co ze starymi kowbojkami? http://www.kowbojki.pl Jakis dobry dramat ktos poleci ? http://www.samosia.pl Moja siostrzenica to rozwydrzona gówniara http://www.kowbojki.pl Zabralbym poetke do kina http://www.kowbojki.pl Wy w ogole wiecie co znaczy "chaser"? http://www.samosia.pl Nie znoszę egocentryczek mówiących wiecznie o swoim życiu http://www.kowbojki.pl Męczące stało się bycie wieczną kochanką. http://www.kowbojki.pl Męczące stało się bycie wieczną kochanką. http://www.kowbojki.pl Wy w ogole wiecie co znaczy "chaser"? http://www.kowbojki.pl Czy wszyscy przystojni faceci) to szuje ? http://www.kowbojki.pl Co ze starymi kowbojkami? http://www.samosia.pl Seks z laska http://www.kowbojki.pl Co tam u was? http://www.kowbojki.pl Wy w ogole wiecie co znaczy "chaser"? http://www.samosia.pl Mam cos w spodniach callmemaster http://www.kowbojki.pl Jakis dobry dramat ktos poleci ? http://www.samosia.pl Nie wytrzymuje już.. sam nie potrafię sobie pomóc.. http://www.samosia.pl A n a l fisting http://www.kowbojki.pl Jakis dobry dramat ktos poleci ? http://www.kowbojki.pl Zabralbym poetke do kina http://www.samosia.pl Czy mam za długiego? http://www.kowbojki.pl Co tam u was? http://www.kowbojki.pl Co ze starymi kowbojkami? http://www.kowbojki.pl Co tam u was? http://www.kowbojki.pl Czy wszyscy przystojni faceci) to szuje ? http://www.kowbojki.pl Kocham Cię http://www.samosia.pl A tak na serio http://www.samosia.pl O*******l się ode mnie prukwo http://www.samosia.pl A n a l fisting http://www.samosia.pl Chciałbym mieć milion złotych http://www.kowbojki.pl Zabralbym poetke do kina http://www.samosia.pl Seks z laska http://www.kowbojki.pl Poetka wiesz co mnie skłoniło do piwniczenia po edukacji http://www.kowbojki.pl Co ze starymi kowbojkami? http://www.kowbojki.pl Odbyło sie kiedyś spotkanie kowbojek i kowbojów? http://www.kowbojki.pl Odbyło sie kiedyś spotkanie kowbojek i kowbojów? http://www.kowbojki.pl Zabralbym poetke do kina http://www.kowbojki.pl Odbyło sie kiedyś spotkanie kowbojek i kowbojów? http://www.kowbojki.pl Męczące stało się bycie wieczną kochanką. http://www.kowbojki.pl Poetka wiesz co mnie skłoniło do piwniczenia po edukacji
marcinek666
marcinek666
26.10.13, 00:53 | Szkoła podstawowa | Historia (zadanie)
Zgłoś

Jak urządzi swoje mieszkanie w XIX w . każda z podanych postaci . ? a)

Jak urządzi swoje mieszkanie w XIX w . każda z podanych postaci . ?

a) Robotnik fabryczny
b) Znany lekarz
c) Właściciel dużej fabryki

Tak bym prosiła do każdego podpunktu po 2/3 zdania . ; D
Z góry dzięki . ; *

Pomocnicze zwroty : jednopokojowe mieszkanie , wspaniały pałac , łazienka , salon , osobne pokoje dla służby , lokaje dla służących , brak wody bieżącej .

9 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 28.10.13, 09:46

    A) Robotnik fabryczny
    Miałby on jednopokojowe mieszkanie bez łazienki i brak wody bieżącej. Nie maiłby pokoi dla służby bo go by nie było stać nawet na służbę, a co dopiero na osobne pokoje.

    b) Znany lekarz
    Miałby on wspaniały pałac, łazienkę, salon, osobne pokoje dla służby.

    c) Właściciel dużej fabryki
    Miałby on wspaniały pałac, łazienkę, salon, osobne pokoje dla służby i lokale dla służby. Nie brakowało by mu też wody bieżącej.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]