http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba)
mareczek
mareczek
08.11.13, 19:54 | Szkoła podstawowa | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Jakie wnioski nasuwają się po przeanalizowaniu tysiąc letnej histori l

jakie wnioski nasuwają się po przeanalizowaniu tysiąc letnej histori lasów?

5 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 09.11.13, 11:37

    wyścig łódek odbywa się w londynie każdego roku wiosną. jest to wyścig pomiędzy 2 drużynami z Oxford Univerity i Cambridge University. każda drużyna ma 8 wioślarzy i sternika jest to taka osoba która wydaje polecenia dla wioślarzy jak mają sterować łódką.Wioślarze sa zazwyczaj duzi i silni( częto mają około 200 cm wysokości) natomiast sternicy sa mali i letcy żeby nie było dodatkowych obciążeń w łódce. drużyny spendzają kilka miesięcy na przygotowaniach do wyścigu. Treningi zaczynaja w sierpniu.W grudniu sa praktyczne wyścigi ale nie między oxford i cambridge.drużyny z tego samego uniwersytetu konkurują w wyścigu wiec oni moga wybrać najlepszego wioślarza najwiekszych wyścigów wiosną. wyścig ma miejsce wzdłuż rzeki thames na zachodzie londynu. trasa ma długość 6,779 metrów od startu do mety. to jest popularne ekstremalne wydarzenie. kazdego roku okolo 250 000 widzów ogląda ten wyścig z brzegu rzeki i około połowa bilion Czytaj całość »

  • gość
    gość | 10.11.13, 22:04

    wnioski sa takie ze coraz czesciej jezeli lasy nie sa pod ochrona to sie je wycina bo ludzie chca stawiac np. bloki i przez to sa np. powodzie bo woda, ktora wylewa sie z rzek nie ma gdzie wsiakac

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]