http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Wymuszanie nadgodzin http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Wymuszanie nadgodzin http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Czy..? http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Wymuszanie nadgodzin http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl śmiać mi się chce z tych kłod które tutaj wypisują że loda nie robią, albo że ich faceci są podnieceni, staje im ale ona go olewa bo nie ma ochoty na seks http://www.samosia.pl Hop, hop! http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Jaki to film? http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Co robicie? http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli?
kkrzysiek
kkrzysiek
16.10.13, 13:02 | Szkoła podstawowa | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Kamil wlał 5,7 litra wody do wiadra i 4,2 litra wody do miski . ile w

Kamil wlał 5,7 litra wody do wiadra i 4,2 litra wody do miski . ile wody musi przelać z wiadra do miski ,aby w obu naczyniach było tyle samo wody??

........-ilość przelanej wody
........-ilość wody w wiadrze po odlaniu
........-ilość wody w misce po dolaniu

...............=.....................

........................................

.......................................

.......................................


Sprawdzenie :
ilosc wody w wiadrze po odlaniu-........................
ilosc wody w misce po dolaniu -.........................

.............................



odp:

10 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(4)

  • gość
    gość | 17.10.13, 13:04

    0,75 l -ilość przelanej wody
    49,5 l -ilość wody w wiadrze po odlaniu
    49,5 l -ilość wody w misce po dolaniu

    Ilość wody w wiadrze po odlaniu- 5,7 l - 0,75 l = 4,95 l
    Ilość wody w misce po dolaniu - 4,2 l + 0,75 l = 4,95 l

    Kamil musi przelać 0,75 litra wody z wiadra do miski.

  • gość
    gość | 17.10.13, 22:15

    (5,7-4,2):2=1,5:2=0,75 ilość wody którą należy przelać do miski
    0,75-ilość przelanej wody
    5,7-0,75=4,95-ilość wody w wiadrze po odlaniu
    4,2+0,75=4,95-ilość wody w misce po dolaniu

  • gość
    gość | 18.10.13, 00:30

    Ilość przelanej wody - 0.75l
    ilość wody w wiadrze po odlaniu 4.95l
    ilość wody w misce po dolaniu 4.95l

    5.7l + 4.2l = 9.9l 9.9l/2 = 4.95l 5.7l - 4.95l = 0.75l 0.75l + 4.2l = 4.95l
    5.7l - 0.75l = 4.95l :D

  • gość
    gość | 19.10.13, 00:41

    My winter holidays were really super. We with my friend Sara near at hand after arrival with school soon went on sanki together. We went down from the largest hill near my house. It about hour 15:00 Maciek and Franek was come was to us together they would play. I went second day with Klara and cool was on winter resort Sarą by ski slope huge ice rink was and we were successful there. We went till hour 20:00 there. Klara and we fell I times on bottom but this important nothing that super party was.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]