http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Hej xd bylem wlasnie na miescie i kupilem sobie 2 litry oliwy i odtwarzacz mp3 xd fajnie? xD http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Dlaczego mój pies pod każdym drzewem sika? czy to normalne? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.fanimal.pl Co zrobić gdy pies nie chce się bawić piłką na sznurku http://www.kowbojki.pl Dajcie jakąś fotke http://www.kowbojki.pl Macie jakiś ulubiony horror ? http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.samosia.pl Wstawac cebulaki, obierac cebule :-) http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Dlaczego gdy przechodze koło psiej dziury wykopanej przez mojego rubika on na mnie warczy? http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie
gość
gość
06.04.12, 21:18 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Karkonosze / Sudety

Uzupełnij zdania wpisując brakujące informacje.

Najwyższym szczytem całych Karkonoszy i Sudetów jest ... o wysokości ... m n. p. m. Inne szczyty w paśmie Karkonoszy to ... i ... Pozostałością po epoce lodowcowej są formy polodowcowe, takie jak ... , np. ... , a także ... , np. ... Charakterystyczną cechą Karkonoszy są zrównania grzbietowe, np. ... Największe miejscowości turystyczne leżące u podnóża Karkonoszy to ... i ... Wietrzenie fizyczne doprowadziło do powstania w Karkonoszach licznych ostańców, takich jak ... i ... .

14 pkt
Czym są punkty?

Najlepsza odpowiedź:

Conspicuous
Conspicuous | 07.04.12, 11:44

Najwyższym szczytem całych Karkonoszy i Sudetów jest Śnieżka o wyszokości 1602 m n.p.m. Inne szczyty w paśmie Karkonoszy to (do wyboru: Wielki Szyszak, Smogornia, Łabski Szczyt, Kotel, Śmielec, Czarna Kopa, Tępy Szczyt, Sokolnik, Soszyca, Wołowa Góra, Turek, Łysocina). Pozostałością po epoce lodowcowej są formy polodowcowe, takie jak kotły, np. Śnieżne Kotły, a także jeziora polodowcowe, np. Wielki Staw. Charakterystyczną cechą Karkonoszy są zrównania grzbietowe, np. Biała Łąka. Największe miejscowości turystyczne leżące u podnóżna Karkonoszy to Karpacz i Szklarska Poręba. Wietrzenie fizyczne doprowadziło do powstania w Karkonoszach licznych ostańców, takich jak Pielgrzymy i Słonecznik.

(1)

  • Conspicuous
    Conspicuous | 07.04.12, 11:44

    Najwyższym szczytem całych Karkonoszy i Sudetów jest Śnieżka o wyszokości 1602 m n.p.m. Inne szczyty w paśmie Karkonoszy to (do wyboru: Wielki Szyszak, Smogornia, Łabski Szczyt, Kotel, Śmielec, Czarna Kopa, Tępy Szczyt, Sokolnik, Soszyca, Wołowa Góra, Turek, Łysocina). Pozostałością po epoce lodowcowej są formy polodowcowe, takie jak kotły, np. Śnieżne Kotły, a także jeziora polodowcowe, np. Wielki Staw. Charakterystyczną cechą Karkonoszy są zrównania grzbietowe, np. Biała Łąka. Największe miejscowości turystyczne leżące u podnóżna Karkonoszy to Karpacz i Szklarska Poręba. Wietrzenie fizyczne doprowadziło do powstania w Karkonoszach licznych ostańców, takich jak Pielgrzymy i Słonecznik.


Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]