http://www.kowbojki.pl Są tu jacys panowie? bo ma do nich pytanie? http://www.fanimal.pl Jaką rase wybrać http://www.samosia.pl Lubcie? http://www.fanimal.pl POMÓŻCIE http://www.kowbojki.pl Bumblebee to najgłupsza najbardziej żebrząca o uwage i fałszywa kowbojka http://www.fanimal.pl Haha co to za gówniania strona http://www.kowbojki.pl Czemu kobiety się perfumują i malują? http://www.kowbojki.pl 40-letni singiel http://www.kowbojki.pl Czemu kobiety się perfumują i malują? http://www.samosia.pl Czemu Polacy modlą się do Jana Pawła II? http://www.samosia.pl Jak uspokoić tego nawiedzonego kota? http://www.samosia.pl Dzis kompalam kota XD http://www.kowbojki.pl WRZESIEŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃ http://www.kowbojki.pl Fervex bedzie lepiej dzialal jesli rozpuszcze go w wiekszej ilosci wody czy mniejszej? http://www.fanimal.pl Haha co to za gówniania strona http://www.fanimal.pl Haha co to za gówniania strona http://www.samosia.pl Lubcie? http://www.samosia.pl Czy nigdy nie mieliście wyrzutów sumienia ze wchodzicie na samosie? http://www.fanimal.pl Pomuszcie http://www.fanimal.pl CO TO ZA STRONA GDZIE HANDLUJE SIE BEZKARNIE NIELEGALNYMI PSAMI WBREW REGULAMINOWI TEGO FORUM!!! http://www.kowbojki.pl WRZESIEŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃ http://www.fanimal.pl Groomer http://www.kowbojki.pl Bumblebee to najgłupsza najbardziej żebrząca o uwage i fałszywa kowbojka http://www.kowbojki.pl Mówienie na kobietę doopa jest częste w waszym otoczeniu? ;/ http://www.fanimal.pl Jak mam się zająć suczką w ciąży http://www.fanimal.pl CO TO ZA STRONA GDZIE HANDLUJE SIE BEZKARNIE NIELEGALNYMI PSAMI WBREW REGULAMINOWI TEGO FORUM!!! http://www.fanimal.pl POMÓŻCIE http://www.samosia.pl Dzis kompalam kota XD http://www.samosia.pl Pomóżcie http://www.fanimal.pl CO TO ZA STRONA GDZIE HANDLUJE SIE BEZKARNIE NIELEGALNYMI PSAMI WBREW REGULAMINOWI TEGO FORUM!!! http://www.samosia.pl Gdzie szukać???? http://www.kowbojki.pl Jakis film? http://www.fanimal.pl Haha co to za gówniania strona http://www.fanimal.pl Jak mam się zająć suczką w ciąży http://www.kowbojki.pl Fervex bedzie lepiej dzialal jesli rozpuszcze go w wiekszej ilosci wody czy mniejszej? http://www.samosia.pl Idealna laska? mit http://www.samosia.pl Czy nigdy nie mieliście wyrzutów sumienia ze wchodzicie na samosie? http://www.samosia.pl Dzis kompalam kota XD http://www.samosia.pl Lubcie? http://www.fanimal.pl Biały owczarek szwajcarski http://www.samosia.pl Jak uspokoić tego nawiedzonego kota? http://www.fanimal.pl POMÓŻCIE http://www.fanimal.pl POMÓŻCIE http://www.fanimal.pl Jaka to rasa psa http://www.kowbojki.pl Są tu jacys panowie? bo ma do nich pytanie? http://www.kowbojki.pl Na fejsie nie ma żadnych zabezpieczeń przed tym, żeby ktoś ściągnął sobie Twoje zdjęcia?? http://www.samosia.pl Gdzie szukać???? http://www.samosia.pl Pomóżcie http://www.fanimal.pl Pomuszcie http://www.samosia.pl Gdzie szukać???? http://www.samosia.pl Czemu Polacy modlą się do Jana Pawła II? http://www.fanimal.pl Pomuszcie http://www.kowbojki.pl 40-letni singiel http://www.kowbojki.pl Jakis film? http://www.kowbojki.pl Jakis film? http://www.kowbojki.pl Jakis film? http://www.kowbojki.pl Niektórzy ludzie są nienormalni. :) http://www.kowbojki.pl Niektórzy ludzie są nienormalni. :) http://www.fanimal.pl Jak mam się zająć suczką w ciąży http://www.kowbojki.pl WRZESIEŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃ http://www.fanimal.pl Groomer http://www.fanimal.pl Biały owczarek szwajcarski http://www.kowbojki.pl WRZESIEŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃŃ http://www.fanimal.pl Groomer http://www.samosia.pl Czemu Polacy modlą się do Jana Pawła II? http://www.fanimal.pl POMÓŻCIE http://www.kowbojki.pl Na fejsie nie ma żadnych zabezpieczeń przed tym, żeby ktoś ściągnął sobie Twoje zdjęcia?? http://www.samosia.pl Taaa, piąteczek http://www.fanimal.pl Jaką rase wybrać http://www.fanimal.pl Groomer http://www.kowbojki.pl Bumblebee to najgłupsza najbardziej żebrząca o uwage i fałszywa kowbojka http://www.kowbojki.pl 40-letni singiel http://www.kowbojki.pl Na fejsie nie ma żadnych zabezpieczeń przed tym, żeby ktoś ściągnął sobie Twoje zdjęcia?? http://www.fanimal.pl Biały owczarek szwajcarski http://www.fanimal.pl Jaka to rasa psa http://www.kowbojki.pl Na fejsie nie ma żadnych zabezpieczeń przed tym, żeby ktoś ściągnął sobie Twoje zdjęcia?? http://www.fanimal.pl CO TO ZA STRONA GDZIE HANDLUJE SIE BEZKARNIE NIELEGALNYMI PSAMI WBREW REGULAMINOWI TEGO FORUM!!! http://www.fanimal.pl Biały owczarek szwajcarski http://www.fanimal.pl Biały owczarek szwajcarski http://www.kowbojki.pl 40-letni singiel http://www.fanimal.pl Groomer http://www.kowbojki.pl Niektórzy ludzie są nienormalni. :) http://www.samosia.pl A pochwale się http://www.fanimal.pl Jaką rase wybrać http://www.fanimal.pl Jaką rase wybrać http://www.kowbojki.pl Są tu jacys panowie? bo ma do nich pytanie? http://www.kowbojki.pl Bumblebee to najgłupsza najbardziej żebrząca o uwage i fałszywa kowbojka http://www.samosia.pl Idealna laska? mit http://www.kowbojki.pl Niektórzy ludzie są nienormalni. :) http://www.samosia.pl Dzis kompalam kota XD http://www.kowbojki.pl Fervex bedzie lepiej dzialal jesli rozpuszcze go w wiekszej ilosci wody czy mniejszej? http://www.kowbojki.pl Są tu jacys panowie? bo ma do nich pytanie? http://www.fanimal.pl Pomuszcie http://www.kowbojki.pl Czemu kobiety się perfumują i malują? http://www.samosia.pl Czy nigdy nie mieliście wyrzutów sumienia ze wchodzicie na samosie? http://www.fanimal.pl Jak mam się zająć suczką w ciąży http://www.samosia.pl A pochwale się http://www.kowbojki.pl Mówienie na kobietę doopa jest częste w waszym otoczeniu? ;/ http://www.fanimal.pl Jaka to rasa psa http://www.fanimal.pl Jaka to rasa psa http://www.fanimal.pl Jak mam się zająć suczką w ciąży http://www.kowbojki.pl Mówienie na kobietę doopa jest częste w waszym otoczeniu? ;/ http://www.samosia.pl Pomóżcie http://www.kowbojki.pl 40-letni singiel http://www.samosia.pl Czy nigdy nie mieliście wyrzutów sumienia ze wchodzicie na samosie? http://www.fanimal.pl Jaka to rasa psa http://www.fanimal.pl Haha co to za gówniania strona http://www.samosia.pl Taaa, piąteczek http://www.fanimal.pl Jaką rase wybrać http://www.samosia.pl Pomóżcie http://www.kowbojki.pl Mówienie na kobietę doopa jest częste w waszym otoczeniu? ;/ http://www.kowbojki.pl Fervex bedzie lepiej dzialal jesli rozpuszcze go w wiekszej ilosci wody czy mniejszej? http://www.kowbojki.pl Czemu kobiety się perfumują i malują? http://www.kowbojki.pl Niektórzy ludzie są nienormalni. :) http://www.kowbojki.pl Mówienie na kobietę doopa jest częste w waszym otoczeniu? ;/ http://www.kowbojki.pl Na fejsie nie ma żadnych zabezpieczeń przed tym, żeby ktoś ściągnął sobie Twoje zdjęcia?? http://www.kowbojki.pl Czemu kobiety się perfumują i malują? http://www.samosia.pl Jak uspokoić tego nawiedzonego kota? http://www.samosia.pl Czemu Polacy modlą się do Jana Pawła II? http://www.kowbojki.pl Fervex bedzie lepiej dzialal jesli rozpuszcze go w wiekszej ilosci wody czy mniejszej? http://www.fanimal.pl Pomuszcie http://www.fanimal.pl CO TO ZA STRONA GDZIE HANDLUJE SIE BEZKARNIE NIELEGALNYMI PSAMI WBREW REGULAMINOWI TEGO FORUM!!!
mareczek
mareczek
18.10.13, 08:34 | Gimnazjum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Ksiazka Aha neu 1B cwiczenia strona 150,152,153 albo w załączniku pors

ksiazka Aha neu 1B cwiczenia strona 150,152,153
albo w załączniku
porsze o pomoc daje naj.

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 20.10.13, 07:45

    Na stronie 150.
    Zad.15.
    1 nie pasuje auf i neben.
    2.Auf i In
    3.an i uber.
    4.zwischen i uber.
    5.In i Auf

    Zad.16.
    1.Der Mantel hangt i dem Schrank.
    2.Der Tisch steht an der Wand.
    3.Der Teppich liegt auf dem FuBboden.
    4.Der Junge sitzt auf dem Stuhl.
    5.Der Geschirrspuler steht in der Kuche.
    6.Die Zeitung liegt auf dem Tisch.

    Zad.17
    1.Sascha sucht unter dem Schreibtisch sein Bioheft.
    2.Wo lieg mein Kugelschreiber?
    3.Der Schrank steht links an der Wand.
    4.Die Katzen spiele auf dem FuBboden.
    5.In der Kuche ist kaputt die Lampe.
    6.Nie mam.
    7.Nie mam.
    8.Nie mam.


    Strona 152.

    zad.19
    Wo ist denn dem Schokoriegel?-mein Kuhlschrank naturlisch.Wo sonst? Nein, hier liegt er auf. In der Mikrowell bestimmt nicht, in nicht Waschmas Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]