http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.samosia.pl Zua samosia usuwa mi awatarki. http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl A wkurzacie mnie wy http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.fanimal.pl Jamnik - praliż tylnych łap http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.samosia.pl Czy wy też wciskacie ciągle f5 na samosi ?:D http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.samosia.pl Gdzie są mężczyźni, którym nie zależy tylko i wyłącznie na ruchańsku? http://www.samosia.pl Mam katar ! niech ktoś coś zrobi ! http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.samosia.pl Co tam... http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.samosia.pl Co tam... http://www.fanimal.pl Co to nosacizna u psa (choroba) http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.kowbojki.pl Co robicie teraz? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.fanimal.pl Czemu mój rubik kopie dziury? http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.kowbojki.pl Z którą kowbojką można odbyć... http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu? http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Piorę mu, sprzątam i gotuje. Warto być dobrą? http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.samosia.pl Dobrze ze juz mam mp3 bo nie moglem sluchac tej tandetnej muzy w autobusie XDD a wy lubicie to co puszczaja w radiu? XD http://www.samosia.pl POtrzebuje pomocy i dobrej rady http://www.kowbojki.pl Ile mieliście lat jak zaczeliście się interesować płcią przeciwną... http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.samosia.pl Czy lubicie żelki ?:D http://www.kowbojki.pl Pożale się, wy też możecie http://www.fanimal.pl Jak przekonać rodziców do psa? http://www.fanimal.pl Wypadające zęby http://www.samosia.pl Co tam... http://www.kowbojki.pl Leci na mnie facet z pracy http://www.fanimal.pl Koń, co robić http://www.kowbojki.pl Umówilibyście się z jakim kolejek kowbojek stąd? http://www.kowbojki.pl Prezent na święta dla wymagającego mężczyzny... http://www.samosia.pl PanSzop XD nie mam odwagi zeby zrobic sobie fryz na prawilniaka XDD chyba sie tego boje i czuje ze to nie moj styl XDD niestety jestem emo-ci((ota XDD co robic? XDD http://www.kowbojki.pl Sexfriend http://www.kowbojki.pl Ile macie wzrostu?
skipper
skipper
07.11.13, 03:13 | Szkoła podstawowa | Matematyka (zadanie)
Zgłoś

Monika chętnie bierze prysznic, każdorazowo zużywając przy tym około 3

Monika chętnie bierze prysznic, każdorazowo zużywając przy tym około 35 litrów wody. Bartek woli kąpiel w wannie i zużywa za każdym razem mniej więcej 150 litrów wody.
a) Ile m sześciennych wody zużyje Monika na 100 kąpieli pod prysznicem, a ile Bartek na 100 kąpieli w wannie ?
b) Jaki będzie koszt tych kapieli ? Przyjmij, że 1 m sześcienny wody użytej do kąpieli kosztuje 6,61 ,-

proszę o działania, nie tylko o wynik, tylko obliczenia !.
prisze .. ;] .

7 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 09.11.13, 02:54

    A) monika:
    100*35l=3500l=3500dm=3,5m
    bartek:
    100*150l=15000l=15000dm=15m
    b)monika:
    6,61*3,5=23,14 zł
    bartek:
    6,61*15=99,15 zł

  • gość
    gość | 09.11.13, 21:58

    Monika chętnie bierze prysznic,każdorazowo zużywając przy tym około 35 litrów wody .Bartek woli kąpiel w wannie i zużywa za każdym razem mniej więcej 150 litrów wody.
    a-Ile metrów sześciennych wody zużyje Monika na 100 kąpieli pod prysznicem,a le Bartek na 100 kąpieli w wannie ???
    M:prysznic 35 l
    Bartek wanna 150 l
    100 kąpieli:
    M:35 l*100=3500 l=3,5 m
    B:150 l*100=15 000 l =15 m
    1000 l=1m
    b-Jakie będzie koszt tych kąpieli ?przyjmij ,że 1m sześcienny wody użytej do kąpieli kosztuje 6.61 zł
    koszt:
    1m kosztuje 6.61 zł
    M: 3,5 m*6.61 zł/ m=23,14 zł
    B: 15 m*6.61 zł/ m=99,15zł

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]