http://www.kowbojki.pl Siemie lniane http://www.samosia.pl Zakochalam sie :c http://www.samosia.pl Samochód służbowy http://www.samosia.pl Zazdrość http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.kowbojki.pl Do panien-żonaci faceci http://www.samosia.pl Brakuje mi starych użytkowników samosi :( http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.kowbojki.pl Dlaczego jak chlopak jest przeziebiony to mowi ze umiera? Czy oni sa takimi cieniasami? http://www.kowbojki.pl Skąd w Was takie uprzedzenie do osób wywodzących się z samosi? http://www.kowbojki.pl Dlaczego jak chlopak jest przeziebiony to mowi ze umiera? Czy oni sa takimi cieniasami? http://www.kowbojki.pl Nie rozumiem tego http://www.samosia.pl Zakochalam sie :c http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Do panien-żonaci faceci http://www.kowbojki.pl Do panien-żonaci faceci http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Siemie lniane http://www.samosia.pl Czy wystarczy penis http://www.samosia.pl Witajcie http://www.kowbojki.pl Lepsza sukienka czy spodnica http://www.kowbojki.pl Lepsza sukienka czy spodnica http://www.samosia.pl Samochód służbowy http://www.kowbojki.pl Lepsza sukienka czy spodnica http://www.kowbojki.pl Do panien-żonaci faceci http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.samosia.pl Zazdrość http://www.kowbojki.pl Lepsza sukienka czy spodnica http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Skąd w Was takie uprzedzenie do osób wywodzących się z samosi? http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Dlaczego jak chlopak jest przeziebiony to mowi ze umiera? Czy oni sa takimi cieniasami? http://www.kowbojki.pl Skąd w Was takie uprzedzenie do osób wywodzących się z samosi? http://www.samosia.pl Samochód służbowy http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.kowbojki.pl Siemie lniane http://www.kowbojki.pl Skąd w Was takie uprzedzenie do osób wywodzących się z samosi? http://www.samosia.pl Zakochalam sie :c http://www.kowbojki.pl Siemie lniane http://www.kowbojki.pl Nie rozumiem tego http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.samosia.pl Grzech http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.kowbojki.pl Nie rozumiem tego http://www.kowbojki.pl Dlaczego jak chlopak jest przeziebiony to mowi ze umiera? Czy oni sa takimi cieniasami? http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Którego usera chcielibyście zobaczyć ? http://www.samosia.pl Czy to normalne zachowanie faceta? :C http://www.samosia.pl Brakuje mi starych użytkowników samosi :( http://www.samosia.pl Jestem w cionży http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.kowbojki.pl Kazda Polka marzy tylko http://www.samosia.pl Grzech http://www.kowbojki.pl Chlopaki http://www.kowbojki.pl Dajcie jakiś fajny polski film http://www.kowbojki.pl Nie rozumiem tego http://www.samosia.pl Czym to moze byc spowodowane? http://www.samosia.pl Jestem w cionży
felek
felek
01.10.13, 12:10 | Gimnazjum | Geografia (zadanie)
Zgłoś

Na podstawie danych statystycznych zamieszczonych na końcu podręcznika

na podstawie danych statystycznych zamieszczonych na końcu podręcznika sporządź kartogram przedstawiający lesistość poszczególnych województw.Następnie uzupełnij zadania.
a) Najmniejsza lesistość jest w województwach:
b) Mała powierzchnia lasów jest tam spowodowana ______________
c)Największy udział powierzchni leśnych występuje w województwie ________________________,ponieważ ____________
____________________________________________________________.

1 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 02.10.13, 11:46

    Najmniejsza lesistość jest w województwach: Kujawsko-pomorskie, Mazowieckie, Łódzkie, Lubelskie.
    Mała powierzchnia lasów jest tam spowodowana wyrębami lasów.
    Największy udział powierzchni leśnych występuje w województwie lubuskim, ponieważ jest tam wiele parków narodowych i krajobrazowych.

  • gość
    gość | 11.03.14, 20:19

    SIEMANKO DZIEKI ZA ODPOWIEDŹ GOŚCIU

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]