http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Witam http://www.samosia.pl Cierpicie na bezsennosc? http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.samosia.pl Cierpicie na bezsennosc? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Co będziecie robić dziś wieczorem? http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.samosia.pl Jestem jasnowidzem. Pytajcie o wszystko http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.samosia.pl Przesłuchaj 5 razy i sie zakochaj <3 http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.samosia.pl Przesłuchaj 5 razy i sie zakochaj <3 http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Samosie moje kochane ? http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Co będziecie robić dziś wieczorem? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.samosia.pl Wgl dzisiaj mi sie przypomnialo dzisiaj takie smieszne cos xDD zeby zrobic na sylwka taka mini bombe z saletry potasowej XDD zeby byl 1kg ladunku XDD robic? XDD http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Co będziecie robić dziś wieczorem? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.samosia.pl Czy są tu jeszcze normalni użytkownicy? http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.samosia.pl Mam inwazje biedronek na chacie! http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.samosia.pl Za chwile niedziela http://www.samosia.pl Jestem jasnowidzem. Pytajcie o wszystko http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Rozkladaja nogi.. http://www.samosia.pl Jestem jasnowidzem. Pytajcie o wszystko http://www.kowbojki.pl Czy skoro jezus umarł za nasze grzechy, to można grzeszyć i nie przejmować się niczym? W końcu on oddał życie za nasze zbawienie i jeśli pójdziemy do piekła to on umarł na marne i złamał obietnice http://www.samosia.pl Ważne pytanie życia i śmierci!! xD http://www.kowbojki.pl Witam http://www.kowbojki.pl Jestem taka samotna... http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.kowbojki.pl Na co masz ochote? http://www.kowbojki.pl Czemu jeszcze nie śpicie? http://www.samosia.pl Ważne pytanie życia i śmierci!! xD http://www.kowbojki.pl Jesteście sentymentalni? http://www.kowbojki.pl Co będziecie robić dziś wieczorem? http://www.kowbojki.pl Mój chłopak http://www.kowbojki.pl Co będziecie robić dziś wieczorem? http://www.kowbojki.pl Dziewczyny ile macie wzrostu i o jakim wzroście facet byłby dla was najlepszy
majorka
majorka
22.11.13, 05:33 | Gimnazjum | Historia (zadanie)
Zgłoś

Napisz jakie były warunki pracy i życia robotników w XVIII w.. Proszę

Napisz jakie były warunki pracy i życia robotników w XVIII w..

Proszę o odp., daję naj :*

7 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(2)

  • gość
    gość | 23.11.13, 16:04

    Ma się rozumieć - z naszego punktu widzenia - standard życia robotników był nieskończenie niski; warunki życia w czasie wczesnego kapitalizmu były absolutnie przerażające, ale nie dlatego, że rozwijający się kapitalistyczny przemysł wyrządzał krzywdę robotnikom. Ludzie wynajęci do pracy w fabrykach już przedtem wegetowali na poziomie faktycznie nie do zniesienia dla człowieka.

  • gość
    gość | 24.11.13, 01:35

    Skutkiem rewolucji przemysłowej było pojawienie się nowej grupy społecznej: proletariatu przemysłowego (lub fabrycznego), tj. pracowników fizycznych w fabrykach. Robotnicy fabryczni rekrutowali się głównie spośród mieszkańców wsi, którzy do miasta trafili w poszukiwaniu lepszego życia, lub z pracowników upadłych warsztatów rzemieślniczych. Warunki pracy proletariatu były niezwykle ciężkie, normą była praca po 12-16 godzin na dobę, czy zatrudnianie kilkuletnich dzieci, nawet w kopalniach.

    Warunki pracy w przemyśle wywoływały sprzeciw robotników, którzy zaczęli domagać się poprawy sytuacji. Pierwotnie, organizacje robotnicze i strajki były całkowicie zakazane. W latach 20. XIX wieku zapoczątkowany został rozwój ruchu robotniczego w Wielkiej Brytanii, a w późniejszym okresie także w innych krajach. Od roku 1841 zaczęto stopniować ograniczać zatrudnienie dzieci w przemyśle, choć proces ten trwał aż do XX. wiek Czytaj całość »

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]