http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.samosia.pl Hah... http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.samosia.pl Biuro matrymonialne http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.samosia.pl Uczucia http://www.samosia.pl Hah... http://www.samosia.pl Biuro matrymonialne http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.samosia.pl Co... http://www.samosia.pl Hah... http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.samosia.pl Co... http://www.samosia.pl Skończyłam... http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.samosia.pl Co... http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.samosia.pl Uczucia http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.kowbojki.pl Która z was zechce ze mno dokonać nierządu? xDD oraz innych praktyk lubieżnych? xDD http://www.kowbojki.pl Wolicie ostry seks, jak partner szybo wkłada z taką mocą że całe wasze ciało porusza się w rytm uderzeń czy na spokojnie, czasem romantycznie, czasem tantryczne? http://www.samosia.pl Uczucia http://www.kowbojki.pl Mąz poprosił żebym mu zrobiła loda http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.kowbojki.pl Chyba ku*wa puszcze sie za kase bo juz nie wytrzymuje http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.kowbojki.pl Mam chlopaka a zakochal sie we mnie inny.. http://www.kowbojki.pl śpicie ? http://www.samosia.pl Co... http://www.samosia.pl A tak w ogóle to co tam robicie? http://www.kowbojki.pl Mam problem i nie wiem co z nim zrobić... http://www.samosia.pl Zakochałem się w boskim Matim z mojej klasy http://www.kowbojki.pl Boli mnie.... http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.kowbojki.pl Jak myślicie które kowbojki są ładne ? http://www.samosia.pl Jakie nosisz i lubisz majteczki ( Tylko do dziewczyn ) ;D ? http://www.kowbojki.pl Okropnie ... http://www.samosia.pl Dzień dobry w sobote xD http://www.samosia.pl Biuro matrymonialne http://www.samosia.pl Znajomi chcą loda
pitagoras
pitagoras
21.10.13, 19:27 | Gimnazjum | Język niemiecki (zadanie)
Zgłoś

Napisz na polski z przetłumaczeniem na niemiecki jakie masz problemy z

napisz na polski z przetłumaczeniem na niemiecki jakie masz problemy z rodzicami nauczycielami uczniami i rodzeństwem.

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 23.10.13, 04:28

    Noch einige Barrieren! Bosz, aber das mache ich nicht alles falsch! Ich kann als Barriere, die nicht das Geschirr gewaschen wird, oder hing Wsche! Und wie sie sagen, dass ihre nienawdzę, geschieht es. Wie kann man so unvernnftig sein! Sie verhalten sich willkrlich Siejak Jugendlichen, und ich fr meinen Teil die gleichen Probleme haben! Bosz, wie ich sie hasse!
    Ich wei, es klingt banal, egoistisch und subjektiv, aber solche Gefhle und ich hasse sie.

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]