http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie miałem dziewczyny co wy na to? http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.kowbojki.pl Czy Bonita to Malediwy? http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.kowbojki.pl Czy Bonita to Malediwy? http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.kowbojki.pl Czy Bonita to Malediwy? http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Co się liczy w życiu? http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie miałem dziewczyny co wy na to? http://www.kowbojki.pl Podczas pobytu w Korei jadłam mięsko z pieska http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.kowbojki.pl Podczas pobytu w Korei jadłam mięsko z pieska http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.kowbojki.pl Czy Bonita to Malediwy? http://www.samosia.pl Złamane serce. http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.kowbojki.pl Już wiadomo jakie drugie zajęcie ma Kasik po za siedzeniem na kowbojkach http://www.kowbojki.pl A propo bumblebee to jak ona to robi ze nie jest zbyt ładna a sami przystojniacy na nią lecą http://www.kowbojki.pl A propo bumblebee to jak ona to robi ze nie jest zbyt ładna a sami przystojniacy na nią lecą http://www.kowbojki.pl A propo bumblebee to jak ona to robi ze nie jest zbyt ładna a sami przystojniacy na nią lecą http://www.samosia.pl Do chłopaków i facetów http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.kowbojki.pl Czym udobru;chać wściekłą żonę kolegi ? http://www.samosia.pl Związek http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.fanimal.pl Odpowie tu ktoś wkońcu na moje pytania ? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl W piąteczek sobie http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.kowbojki.pl Podczas pobytu w Korei jadłam mięsko z pieska http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.samosia.pl Jak znaleźć motywację? http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Złamane serce. http://www.samosia.pl Mam 40 lat a nigdy nie miałem dziewczyny co wy na to? http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Które kowbojki i kowboje mają największe powodzenie... http://www.samosia.pl Ale tu nudy, zróbmy coś szalonego! http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.samosia.pl Wygladam jak cio(ta XD 67kg XD jprd XD miesnie mam zarysowane nawet fajnie ale ta waga mnie wku((rwia XDD musze dobic do 75 i mam zamiar pic tluszcz na noc XDD jestem zdesperowany XDD co myslicie? XDD http://www.kowbojki.pl Która kowbojka jest najseksowniejsza? http://www.kowbojki.pl Piosenki http://www.kowbojki.pl A propo bumblebee to jak ona to robi ze nie jest zbyt ładna a sami przystojniacy na nią lecą http://www.kowbojki.pl Co by Wam teraz sprawiło największą przyjemność ? http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.samosia.pl Złamane serce. http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.samosia.pl Siemanko co tam http://www.fanimal.pl Problem z powrotem do klatki http://www.kowbojki.pl Kto do kogo pasuje na kowbojkach? http://www.kowbojki.pl Podczas pobytu w Korei jadłam mięsko z pieska http://www.samosia.pl Złamane serce.
karolina10marca
karolina10marca
06.05.12, 08:03 | Gimnazjum | Język polski (zadanie)
Zgłoś

Napisz recenzję filmu "Zemsta"

proszę aby praca miała jedną stronę A4

30 pkt
Czym są punkty?

Najlepsza odpowiedź:

cukiereczek
cukiereczek | 06.05.12, 12:48

Dnia 26.04.2012 r. na lekcji j.polskiego, oglądałam z moją klasą ekranizację "Zemsty" Aleksandra Fredry. Film w reżyserii Andrzeja Wajdy zachwycił nie tylko mnie, ale również resztę mojej klasy. Główne postanie występujące w tym filmie to; Rejent- Andrzej Seweryn Cześnik-Janusz Gajos Papkin-Roman Polański Klara-Agata Buzek Podstolina-Katarzyna Figura Wacław-Rafał Królikowski.
Pomimo małych "wpadek" aktorów film bardzo dobrze odzwierciedlał książkę "Zemsta". Fryzury, makijaż oraz bogate stroje bardzo dobrze pasują do danej epoki, idealnie komponują sie z całą scenerią, a także bardzo dobrze są dopasowane do aktorów, podkeślają ich atuty oraz odzwierciedlają charaktery bohaterów. Moim zdaniem aktorzy bardzo dobrze odnaleźli sie w swoich rolach. Bardzo podobała mi sie gra Andrzeja Seweryna, który bardzo dobrze wczuł sie w rolę Rejenta. Uważam ze w tym filmie atuty Katarzyny Figury zostały za bardzo podkreślone. Film Czytaj całość »

(1)

  • cukiereczek
    cukiereczek | 06.05.12, 12:48

    Dnia 26.04.2012 r. na lekcji j.polskiego, oglądałam z moją klasą ekranizację "Zemsty" Aleksandra Fredry. Film w reżyserii Andrzeja Wajdy zachwycił nie tylko mnie, ale również resztę mojej klasy. Główne postanie występujące w tym filmie to; Rejent- Andrzej Seweryn Cześnik-Janusz Gajos Papkin-Roman Polański Klara-Agata Buzek Podstolina-Katarzyna Figura Wacław-Rafał Królikowski.
    Pomimo małych "wpadek" aktorów film bardzo dobrze odzwierciedlał książkę "Zemsta". Fryzury, makijaż oraz bogate stroje bardzo dobrze pasują do danej epoki, idealnie komponują sie z całą scenerią, a także bardzo dobrze są dopasowane do aktorów, podkeślają ich atuty oraz odzwierciedlają charaktery bohaterów. Moim zdaniem aktorzy bardzo dobrze odnaleźli sie w swoich rolach. Bardzo podobała mi sie gra Andrzeja Seweryna, który bardzo dobrze wczuł sie w rolę Rejenta. Uważam ze w tym filmie atuty Katarzyny Figury zostały za bardzo podkreślone. Fil Czytaj całość »


Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]