http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Jem sobie kolacje i mówie "wejdę na kowbojki" http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.kowbojki.pl Czy uważacie to za zdradę? http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.samosia.pl Karuta to naprawdę cierpliwa istota. http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Jem sobie kolacje i mówie "wejdę na kowbojki" http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Na co... http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Kto mnie pozabawia...jest tu ktos ? Nudzi mi sie ej ;) http://www.samosia.pl Polacy i psychologia śmiech na sali http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.samosia.pl Polacy i psychologia śmiech na sali http://www.samosia.pl Karuta to naprawdę cierpliwa istota. http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.kowbojki.pl Czy uważacie to za zdradę? http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.samosia.pl Na co... http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.kowbojki.pl Kobiet jak chce utrzymać przy sobie faceta musi spełniać wszystkie jego fantazje http://www.kowbojki.pl Jem sobie kolacje i mówie "wejdę na kowbojki" http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Jem sobie kolacje i mówie "wejdę na kowbojki" http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Jem sobie kolacje i mówie "wejdę na kowbojki" http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Zakochałem się w pewnej kowbojce http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl Na co... http://www.kowbojki.pl Czy uważacie to za zdradę? http://www.samosia.pl Jakie jest 10 najbogatszych par na samosi? http://www.kowbojki.pl Którą kowbojkę byście wzięli na http://www.samosia.pl Czy na polskim morzu są kokosy? XD http://www.kowbojki.pl Dam 1000zl za seks http://www.samosia.pl POMUSZCIE MI http://www.kowbojki.pl Czy uważacie to za zdradę? http://www.samosia.pl Paradoks Fermiego http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Eternal miała fajny biust, Farka styl, Bonitka coś co lubiem xDD Paula całowała cuuuudnie nawet tusz po swoim ślubie xDD Z Bomblem moszna było konie kraść chociasz wiem, że chciała pszeżyć ze mno... http://www.samosia.pl Powoli nie mam już sił. http://www.samosia.pl Szukam chłopaka http://www.kowbojki.pl Które osoby na kowbojkach lubisz? http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli? http://www.kowbojki.pl Czy uważacie to za zdradę? http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Jestem dziewica http://www.kowbojki.pl Z kim na spacerek,a z kim na piwko byście poszli?
pitagoras
pitagoras
07.11.13, 12:10 | Gimnazjum | Historia (zadanie)
Zgłoś

NAPISZ ZWIĘŹLE. Opis dziejów zakonu krzyzackiego.nalezy przedctawic je

NAPISZ ZWIĘŹLE. Opis dziejów zakonu krzyzackiego.nalezy przedctawic jego początki, spowadzenie do Polski i załozenie własnego państwa.Nie wolno użyć więcej niż 100 słów. Takie spujniki jak "i" czy "a" - to również słowa

6 pkt
Czym są punkty?
Odpowiedz

(1)

  • gość
    gość | 09.11.13, 16:56

    Zakon powstal podczas trzeciej krucjaty(ok 1191)i jego pelna nazwa brzmi Zakon Szpitala Najświętszej Marii Panny Domu Niemieckiego.Zakon zostal sprowadzony do Polski przez Konrada Mazowieckiego aby pomuc we wojnie przeciwko Prusaką.Zakon zbudował zamki grody takie jak Elblag,Chełmo,Torun itd.Uczestniczyli w Wielkiej wojnie z Polska w latach 1410-1411.W 1525 roku zakon przyjol luteranizm.Zakon uczestniczyl w 3 rozbiorach Polski

Zadanie

gość
Wymagane minimum 4 znaki. Pozostało: 50000 znaków. Edytor zaawansowany »
Dodaj załącznik »

Edytor zaawansowany Zamknij
Podgląd:
Nazwa Kod Rezultat
Odstęp \ a następnie spacja
Nowa linia \\
Potęga x^{2}
Ułamek \frac{x}{y}
Pierwiastek \sqrt{x}
Pierwiastek n-tego stopnia \sqrt[n]{x}
Iloczyn wektorowy \times
Iloczyn skalarny \cdot
Układ 2 równań \left \{ {{y=2} \atop {x=2}} \right
Układ n równań (każde w nowej linii) \begin{cases} ax+b=0\\cx+d=0\\ex+f=0 \end{cases}
Indeks dolny x_{123}
Indeks górny x^{123}
Znaki specjalne \backslash \ \% \ \# \ \$ \ \& \ \^ \ \~
Kwantyfikator "istnieje" \exists
Kwantyfikator "dla każdego" \forall
Suma zbiorów \cup
Iloczyn zbiorów \cap
Mniejsze lub równe \leq
Większe lub równe \geq
Nierówność \neq
Około \approx
Najczęściej używane symbole:
Pi \pi
Nieskończoność \infty
Alfa \alpha
Beta \beta
Gamma \gamma
Wyrażenia zaawansowane:
Całka nieoznaczona \int{x}\, dx
Całka oznaczona \int\limits^a_b {x} \, dx
Limes \lim_{n \to \infty} a_n
Suma szeregu \sum_{n=1}^{\infty}\frac{1}{n}
Macierz \left[\begin{array}{ccc}1&2&3\\4&5&6\\7&8&9\end{array}\right]